آنچه باید در مورد پیاده روی برای تناسب اندام بدانید


اگر از فعالیت بدنی به دلیل اینکه فکر می کردید باید شدید باشد اجتناب می کنید ، بیایید به شما یک بمب حقیقت را هدیه دهیم که از آن لذت خواهید برد – ورزش برای م beثر بودن لازم نیست شدید باشد! وارد کنید: پیاده روی بله ، پیاده روی برای تناسب اندام نه تنها قابل قبول است بلکه بسیار مفید است و می تواند بخشی جدایی ناپذیر از یک تمرین م effectiveثر باشد.

این که آیا شما برای اولین بار سفر تناسب اندام خود را شروع کرده اید یا نمی توانید با تمرینات خفه کننده و عرق کننده خود را اذیت کنید ، پیاده روی می تواند یک روش ورزشی ارزان قیمت و کم هزینه باشد که به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندام شما کمک می کند.

برای آگاهی از مزایای پیاده روی برای تناسب اندام و اینکه چرا این یک جایگزین موثر برای تمرینات با شدت بالا است ، ادامه مطلب را مطالعه کنید!

مرتبط: من صبح خود را با 15 دقیقه پیاده روی آغاز کردم: در اینجا آنچه برای سلامتی من اتفاق افتاده است

فواید پیاده روی

پیاده روی مزایای جدی هم برای سلامت جسمی و هم روانی شما دارد.

برای مبتدیان ، پیاده روی برای تناسب اندام می تواند کمک کننده باشد حمایت از کاهش وزن، افزایش دوام ، بهبود سلامت قلب ریسک خود را کاهش دهید دیابت، و حتی می تواند به شما کمک کند خلاق تر شدن

برای غذای آماده؟ این واقعا به شما کمک می کند تا شروع کنید احساس بهتری به طور کلی! و ، بیشتر وجود دارد. این ورزش با شدت کم همچنین خطر ابتلا به فشار مفاصل و شارژ کامل بعد از هر تمرین را کاهش می دهد ، در حالی که با کنار گذاشتن عضویت های گران قیمت در باشگاه ، در هزینه های اضافی خود صرفه جویی می کنید.

بهترین قسمت؟ پیاده روی یکی از ساده ترین کارهایی است که می توانید برای حرکت انجام دهید. برای اکثر شما تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی کفش های کتانی بدوزید و از خانه خارج شوید! و هیچ راه بهتری برای اقدام وجود ندارد. طبق تحقیقات انجام شده ، پیاده روی نیز می تواند به همان اندازه م effectiveثر باشد لاینجا منفجر می شود تمام روز یا بیشتر این بدان معناست که برای شما و برنامه شما کار می کند!

بنابراین اگر پشت میز کار می کنید ، بگذارید انگیزه ای برای حرکت باشد! این مراحل را دنبال کنید و از بسیاری از آنها اجتناب کنید خطرات سبک زندگی بی تحرکبه

مطالب مرتبط: مزایای شگفت انگیز پیاده روی

پیاده روی برای تناسب اندام چیست؟

قبل از این که جلوتر برویم ، پیاده روی برای تناسب اندام چیست؟

پیاده روی برای تناسب اندام فقط تطبیق اهداف با پیاده روی های شما است. به این معناست که خود را بگیرید اهداف، سطح آمادگی جسمانی ، توصیه های عملیاتی CDCو برنامه ای که هنگام تدوین برنامه پیاده روی تناسب اندام باید در نظر گرفته شود.

به جای اینکه آرام در منطقه قدم بزنید ، می خواهید بر افزایش ضربان قلب ، تعداد معینی دقیقه پیاده روی در روز و حمایت تمرکز کنید. شکل مناسب راه رفتن

چگونه پیاده روی تناسب اندام را شروع کنیم؟

خبر خوب این است که اگر یک جفت کفش ورزشی دارید ، آماده شروع یک تمرین پیاده روی هستید. اما مهم این است که برای موفقیت مصمم باشیم. مانند هر برنامه تمرینی جدید ، داشتن بهترین نیت آسان است اما تمرکز خود را در این راه از دست می دهید. این پنج مرحله به شما کمک می کند تا در هنگام پیاده روی به اهداف تناسب اندام خود برسید.

شماره 1 یک هدف هفتگی تعیین کنید

برنامه پیاده روی شما بخش مهمی از اهداف تناسب اندام شما خواهد بود ، اما تنها آن نخواهد بود! از نظر نحوه سالم ماندن ، قوی و متناسب بودن ، الف یک روال متعادل شامل تمرینات قلبی عروقی ، قدرتی ، انعطاف پذیری و تحرک است.

به یاد داشته باشید که برنامه پیاده روی شما باید در حدود روزهای تمرینات قدرتی برنامه ریزی شود. می توانید قبل یا بعد از تمرین مقاومتی ، در ساعات دیگر روز یا حتی در روزهای مختلف پیاده روی کنید ، فقط مطمئن شوید که به هدف هفتگی 150 دقیقه ای خود رسیده اید.

شماره 2 برای پیاده روی خود برنامه ریزی کنید

برای رسیدن به هدف خود در هفته ، پیاده روی های خود را به عنوان قرار ملاقات برنامه ریزی کنید. گذشته از همه اینها، مطالعات عاداتی را که به طور منظم دنبال می کنید (و در ساعات مشابه هر روز / هفته) نشان دهید.

فرض کنید می خواهید روزی 30 دقیقه ، پنج روز در هفته پیاده روی کنید. می توانید یک پیاده روی طولانی 30 دقیقه ای یا تقسیم کنید. شاید شما دو پیاده روی 15 دقیقه ای ، یا شاید حتی سه پیاده روی 10 دقیقه ای داشته باشید! فقط مطمئن شوید که به برنامه خود پایبند هستید.

شماره 3 همیشه “دلیل” خود را بدانید

وقتی بخشی از فواید پیاده روی را چند دقیقه قبل می خوانید به خاطر دارید؟ این سرگرم کننده بود ، درست است؟ شما شروع به تصور نسخه شادتر و سالم تری از خود کردید. احساس خوبی داشتید و احساس انگیزه می کردید. اما انگیزه کوتاه مدت است. برخی روزها ممکن است احساس کنید که بسیار الهام گرفته اید ، در حالی که برخی دیگر دقیقاً برعکس هستند. به همین دلیل دانستن دلایل خود بسیار مهم است.

بنویسید و خود را به عنوان نسخه آرام تر ، با انگیزه تر و الهام بخش خود تصور کنید. کسی که به روال پیاده روی خود پایبند است!

و در روزهایی که انگیزه در هیچ جایی وجود ندارد ، به “چرا” خود بازگردید. برخی روزها ممکن است سخت تر از روزهای دیگر به نظر برسند ، اما توجه داشته باشید که در حال حرکت به سمت اهداف خود هستید. تسلیم نشو!

شماره 4 یک سیاهه راه رفتن را شروع کنید

در حالی که تغییرات جسمانی به تدریج رخ می دهد ، مزایای ذهنی تمرینات پیاده روی می تواند کاملاً آنی باشد. مطمئن باشید که این رضایت را با نوشتن احساسی که بعد از هر پیاده روی (یا در پایان روز) دارید بنویسید. این به ایجاد ناخودآگاه یک عادت پیاده روی جدید کمک می کند و پیروی از آن را بسیار ساده تر می کند. هنگامی که مغز شما متوجه می شود بعد از هر پیاده روی چقدر احساس خوبی دارید ، در واقع شروع به گفتن ناخودآگاه شما می کند!

شماره 5 روال پیاده روی خود را بهبود بخشید

اگر به پیاده روی های خود کمی طعم و مزه بدهید ، آنها بیشتر سرگرم کننده می شوند ، و به احتمال زیاد مصرف آنها را ادامه می دهید. ما دوست داریم به آهنگ های مورد علاقه خود گوش دهیم ، به پادکست یا کتاب صوتی گوش دهیم یا حتی از یک دوست بخواهیم برای پیاده روی به ما بپیوندد. وقتی انفجار دریافت می کنید ، از سرعت تمام شدن زمان شوکه خواهید شد!

این پیاده روی را برای تناسب اندام در خانه امتحان کنید

اگر نتوانید برای پیاده روی بیرون بروید چه اتفاقی می افتد؟ بدون استرس! فقط کافی است برای پخش خانه مورد علاقه ما 17 دقیقه ای کلیک کنید تناسب اندام پیاده روی روتین با مربی FitOn بری کوگل. در نهایت ، شما یک مایل کامل را با گوش دادن به موسیقی پر انرژی که انگیزه قدم شما را ایجاد می کند (به معنای واقعی کلمه) پیاده روی خواهید کرد.

یک برنامه پشتیبان داشته باشید و موانع را قبل از آمدن پیش بینی کنید (آب و هوای بد ، روزهای تاریک ، یا شاید فقط کسالت!) هنگامی که زندگی اتفاق می افتد (و به ما اعتماد کنید ، این اتفاق می افتد) ، برای ایجاد انگیزه و آموزش به FitOn بروید. اهداف خود را پیش رو نگه دارید!

دیدگاهتان را بنویسید