آیا تو استرس داری؟ این را امتحان کن!


امروز می خواهم در مورد این واقعیت صحبت کنیم که ما زمان زیادی را صرف می کنیم ، تلاش زیادی در انتخاب غذای سالم و ما رژیم می گیریم (از خواندن پست های اینستاگرام گرفته تا سازماندهی خرید محصولات غذای سالم و رژیم غذایی و …) اما می بینیم که همه این کارها را انجام دادیم ، اما نتایج مطلوب نگرفتیم!

به طور خلاصه ، نظریه ای به نام مجموعه نقطه وجود دارد که می گوید مقدار انرژی الزامات ما مشروط است

به عنوان بیماری های عصبی مانند استرس می تواند انرژی مورد نیاز را تأمین کند بدن خود را تغییر دهید و در نتیجه ، کاهش وزن با مشکلات و شکست هایی روبرو خواهد شد.
در مورد استرس و نقش آن در کاهش وزن ، ابتدا باید توجه داشته باشید که استرس همین است بیماریهای عصبی مانند افسردگی نیستند ، استرس یک بیماری شایع است. مثل استرس های کوچک (به عنوان مثال: رانندگی در ترافیک یا محل کار و شرایط استرس زا و)

بنابراین آنچه ما باید انجام دهیم این است این موقعیت های استرس زا را محدود کنید یا پاسخ ما به آنها را تغییر دهید.
بنابراین فردی که رژیم دارد معمولاً به جای تماشای برنامه های سبک زندگی چه می کند؟، مصرف وی را بیشتر محدود کرده و فشار بیشتری به بدن او وارد می کند. اما غافل از وزنش کاهش نخواهد یافت.

وقتی از متقاضیان می پرسیم: “برای کاهش 10 برابر 9 برابر استرس چه می کنید؟ می گویند ما می خوریم!

خوب ، شما از امتحان می پرسید ، پس ما چکار کنیم؟ یکی از راه حل هایی که به شما پیشنهاد می کنیم این است یک لیست شخصی از اقدامات که به شما در خلاص شدن از استرس کمک می کند بهت خوش بگذره ، آماده باش!

برای پیشبرد و ایجاد یک لیست شخصی بر اساس تجربه من ، این ایده ها می توانند به شما کمک کنند:

روی صندلی بنشینید و پاهایتان را روی بال ها بگذارید ، چشمان خود را ببندید و استراحت کنید.

دوش گرفتن

کتاب یا مجله خوب بخوانید

اگر حیوانات خونخوار را دوست دارید ، می توانید آنها را بخرید و با آنها تفریح ​​کنید.

با دوست خوب تماس بگیرید

بازی آنلاین بسازید

به قلب طبیعت بروید (حتی باغ خوب است)

بکشید یا بکشید

ماساژ

تماشای فیلم ، رفتن به تئاتر (به ویژه کمدی)

یوگا کار کن.

تمرینات تنفس عمیق انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید