آیا می توان از کراتین در حین برش استفاده کرد؟


پادکست صوتی لین نورتون

یکی از نگرانی‌هایی که ورزشکاران در مورد مصرف کراتین در دوره‌های چربی سوزی و برش دارند این است که می‌گویند کراتین منجر به احتباس آب می‌شود. بله، کراتین منجر به احتباس آب می شود، اما این چیز بدی نیست. تقریباً 75 درصد بدن را آب تشکیل می دهد. این منحصر به فرد است زیرا برخی شواهد نشان می دهد که کراتین و “اثر اسمزی” آن ممکن است سنتز پروتئین را افزایش دهد و در نتیجه هیپرتروفی را افزایش دهد.

تمام آب بدن به دو قسمت تقسیم می شود: آب درون سلولی و آب خارج سلولی. آب درون سلولی مایع درون سلول های یک بافت خاص است. آب خارج سلولی آبی است که در قسمت بیرونی سلول های بافت هدف قرار دارد. آب خارج سلولی همچنین شامل زلالیه (بین سلول ها) و پلاسمای خون است.

در این پادکست صوتی از دکتر دکتر می شنویم. لین نورتون در صورت وجود مشکل در استفاده از کراتین در حین برش. و آیا بدن را هیدراته می کند؟

نوع فایل: mp3

زمان پادکست: 2 دقیقه و 20 ثانیه