آیا کالری موجود در شربت تخم مرغ بر رژیم کاهش وزن من تأثیر گذاشته است؟ – نعناع


شما فکر می کنید نوشیدنی ها یک انتخاب تعیین کننده هستند غذا مگا؟ به عنوان مثال، آیا می توانید به کالری موجود در شربت تخم مرغ به عنوان عاملی که بر وزن شما تأثیر می گذارد، حساس باشید؟ اگر تا به حال به این نکات مهم توجه نکرده اید، این مقاله با هدف افزایش آگاهی شما در مورد کالری موجود در شربت دانه و تخم این گیاه نوشته شده است.

آیا می خواهید هر غذایی که می خواهید بخورید و دوباره وزن کم کنید؟

برای کاهش 5 کیلو ماهی بدون محدودیت غذایی اپلیکیشن نعناع را فورا نصب کنید 💪

آیا باید کالری شربت تخم مرغ را جدی بگیرم؟

شربت تخم مرغ یکی از نوشیدنی هایی است که برای تهیه آن نیاز دارید و برای شیرین شدن آن شکر اضافه کنید. البته اگر قصد دارید از رژیم غذایی کم کالری پیروی کنید، این نوشیدنی باید کمی شیرینی داشته باشد.

بنابراین کالری موجود در شربت تخم مرغ در صورت زیاد بودن میزان شیرین کننده ها می تواند در کاهش وزن شما موثر بوده و تاثیر منفی داشته باشد.

نقش کالری زرده تخم مرغ در بدنسازی

این نوشیدنی عتیقه می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد رژیم ورزش تو باش فراموش نکنید که میزان کالری شربت تخم مرغ با میزان شیرینی آن تعیین می شود. بنابراین، این یک نوشیدنی انرژی زا برای زمان تمرین شما است.

فیبر، فسفر، منگنز، سدیم و پروتئین موجود در دانه این گیاه، آن را به یکی از مواد مغذی در افرادی که به طور منظم و مداوم ورزش می کنند، تبدیل می کند.

فراموش نکنید که شربت تخم‌مرغ یک دانه گیاهی است که در روزهای گرم سال و همچنین در حین ورزش، مایعات از دست رفته بدن را خنک و جبران می‌کند. بنابراین، برای جلوگیری از کم آبی بدن در حین و بعد از ورزش، مصرف شربت تخم مرغ را توصیه می کنیم.

نیاز ورزشکار به متابولیسم منظم آن را برای غذاهایی که متابولیسم را تنظیم می کنند و تامین انرژی را به بهترین شکل ممکن پردازش می کنند مفید می کند. بد نیست بدانید شربت تخم مرغ خاصیت کالری سوزی دارد و با نوشیدن آن می توانید صبور باشید.

باید اضافه کنیم که بخشی از کالری شربت تخم مرغ مربوط به پروتئین آن است که نقش مفیدی در روند عضله سازی در ورزشکار دارد.

بهترین زمان برای نوشیدن شربت تخم مرغ

توصیه می کنیم 30 دقیقه قبل از شروع ورزش یک لیوان شربت تخم مرغ کم قند بنوشید.

تاثیر آب و نوشیدنی های مختلف غذایی

ناگفته نماند که همه نباید آب و سایر نوشیدنی ها را در برنامه غذایی روزانه خود قرار دهند. البته برای مصرف روزانه مقدار مشخصی آب توصیه نمی شود، اما مقدار توصیه شده برای میزان آب دریافتی از سایر مایعات و نوشیدنی ها در نظر گرفته می شود.

نقش مایعات و آب را در همه غذاها فراهم کنید.

نقش مایعات و آب را در همه غذاها فراهم کنید.

آب آشامیدنی (مایعات) در روز به عنوان مقدار آب مصرفی از غذا، آب آشامیدنی ساده و سایر نوشیدنی ها تعریف می شود. خوب است بدانید که میزان آب مصرفی روزانه باید با توجه به سن، جنسیت، وضعیت بارداری و همچنین شیردهی تعیین شود.

باید اضافه کنیم که بخش زیادی از نیاز بدن شما به مایعات با نوشیدن آب و انواع نوشیدنی ها تامین می شود. به عنوان مثال شربت تخم مرغ یکی از نوشیدنی هایی است که برای فصل گرم سال تهیه می شود و با در نظر گرفتن کالری موجود در شربت تخم مرغ می توانید آن را نیز جزء برنامه غذایی مناسب خود قرار دهید.

باید اضافه کنیم که دریافت مایعات مورد نیاز بدن از غذاهایی که می خورید گزینه دیگری برای تامین آب مورد نیاز بدن است. به عنوان مثال، می توانید میزان میوه ها و سبزیجات را در رژیم غذایی خود افزایش دهید یا به رعایت آن فکر کنید. خوردن میوه رژیم گرفتن خوردن سبزیجات گزینه خوبی برای تامین آب مورد نیاز بدن است.

فراموش نکنید که از بین تمام مایعات و نوشیدنی ها، آب و نوشیدنی های بدون شیرینی ممکن است بهترین گزینه کم کالری باشند.

چگونه می توانم مقدار زیادی آب و مایعات بنوشم؟

علاوه بر نوشابه‌های کم کالری مانند شربت تخم‌مرغ، کالری تخم‌مرغ به نسبت شیرینی آن نسبتاً کم است، بنابراین باید همیشه آب را به عنوان یک مایع سالم بدون کالری در رژیم غذایی خود قرار دهید.

توجه داشته باشید که نوشیدنی های شیرین می توانند منجر به دیابت نوع 2، بیماری های قلبی و چاقی شوند. اگر نمی خواهید آب بنوشید و می خواهید نوشیدنی ها و مایعات دیگری را در رژیم غذایی خود داشته باشید، میزان کالری هر کدام را در نظر بگیرید.

اگر با کالری شربت تخم مرغ مشکلی ندارید، این نوشیدنی یکی از بهترین جایگزین ها برای آب در هوای گرم است که خاصیت خنک کنندگی آن برای رفع هوس و تشنگی شما مفید است.

یک قمقمه یا بطری آب یا هر نوشیدنی در طول روز همراه خود داشته باشید.

برای روزهای گرم، یک بطری آب یا شربت تخم مرغ منجمد را کنار بگذارید تا در طول روز بنوشید.

آب تا حد امکان به جای نوشیدنی های شیرین آب بنوشید.

در وعده های غذایی خود جایی برای آب بگذارید.

◄ اگر طعم آب را دوست ندارید، می توانید کمی لیموترش برای طعم دادن به آن اضافه کنید.

به کودکان خود بیاموزید که نوشیدنی های طبیعی و سالم مانند تخم مرغ با آب را امتحان کنند. این نوشیدنی علاوه بر طبیعی بودن دارای خواص گیاهی قابل توجهی نیز می باشد.

منبع: cdc

به این مقاله چه امتیازی میدهید؟

دیدگاهتان را بنویسید