اطلاعات تغذیه ای در مورد میوه ها و سبزیجات

ارزش غذایی میوه ها و سبزیجات پایه و اساس سلامتی را تشکیل می دهد. با شرایط در حال تغییر زندگی ما، مهم است که بدانیم چه منابع طبیعی می توانند بدن ما را التیام بخشند، التیام بخشند و تقویت کنند. هر بیمار آرزوی تسکین و شفا دارد. آیا به جای اینکه برای گرفتن نسخه نزد پزشک بروید، ترجیح نمی دهید غذاهای شفابخشی بخورید که سیستم ایمنی شما را تقویت می کند؟ در اینجا چهار حقیقت اساسی تغذیه ای در مورد فواید میوه ها و سبزیجات آورده شده است.

بیشتر میوه ها و سبزیجات سرشار از فیبر هستند. فیبر در بدن ما برای کمک به فرآیند گوارش و پاکسازی بدن از مواد زائد مورد نیاز است. فیبر بخشی ضروری از حرکات سالم روده است که به جلوگیری از تجمع سموم و بیماری کمک می کند. کمک ارزشمند دیگری که میوه ها و سبزیجات در سیستم گوارش ما دارند این است که زمان کمتری برای پردازش آنها صرف می شود. هر چه مدت زمان بیشتری طول بکشد تا بدن ما غذاهایی را که می خوریم پردازش کند، بیشتر طول می کشد تا فواید آنها برای استفاده در دسترس باشد. انرژی دلیل اصلی مصرف مواد مغذی همه موجودات زنده است. میوه ها و سبزیجات در 30 دقیقه در مقایسه با گوشت که ممکن است ساعت ها طول بکشد، هضم می شوند. بار دیگر، زمانی که ما بیمار هستیم، زمان بسیار مهم است.

بیماری تا حد زیادی بزرگترین تهدید برای بدن انسان است. زندگی‌ها هر روز تحت تأثیر شرایط و موقعیت‌های مرگبار زیادی قرار می‌گیرند، اما بیماری بزرگترین تهدید است. وقتی از بیماری صحبت می کنیم همیشه یک بار معنایی منفی به آن متصل می شود زیرا مرگ همیشه یک ترس قریب الوقوع است. سالانه تریلیون ها دلار صرف تحقیق، توسعه، آزمایش و خرید داروهای بیماری های مختلف می شود. در مقایسه، هزینه بسیار کمتری برای آموزش مصرف کنندگان در مورد اطلاعات تغذیه ای می شود.

پزشکی مدرن جای خود را دارد و به میلیون ها نفر کمک کرده است، اما در مورد کسانی که می توانند به همین راحتی با خوردن میوه ها و سبزیجات مناسب درمان شوند، چه می توان گفت؟ یا کسانی که در صورت داشتن ارزش های غذایی سالم می توانستند بهتر غذا بخورند؟ هر دو حاوی ویتامین های مهمی هستند که برای بدن سالم حیاتی هستند. اگر میوه ها و سبزیجاتی که در دسترس ما هستند برای حفظ بدن ما باشد، آیا آنها نیز آن را شفا نمی دهند و التیام نمی دهند؟ بیشتر میوه ها حاوی ویتامین های C، D و E هستند که آنتی اکسیدان های ارزشمندی هستند که به محافظت از بدن ما کمک می کنند.

سیستم گردش خون بخش مهمی از سلامت کلی ما است. اهمیت آن تاکید می شود زیرا با جریان خون همراه است. بدون گردش خون مناسب، بدن و ذهن ما کار نمی کند. یک واکنش زنجیره ای (اغلب منجر به مرگ) زمانی رخ می دهد که علائم گردش خون ضعیف مورد توجه قرار نگیرد. کمبود تمرکز و انرژی، سردرد، فشار خون بالا و تنگی نفس تنها تعدادی از مشکلات مرتبط با گردش خون ضعیف است.

برای مبارزه با این شرایط و تقویت اندام، پیاده روی بهترین راه حل است. با این حال، می توانید مصرف مرکبات، انواع توت ها و سبزیجات سبز مانند کلم پیچ، اسفناج و کلم بروکسل را نیز افزایش دهید. مانند بسیاری از جنبه های دیگر بدن، گردش خون حلقه ای در زنجیره سلامت است. می توانید آن را تقویت یا تضعیف کنید. اطلاعات تغذیه ای تلاش های شما را برای سلامتی بهتر راهنمایی می کند.

میوه ها و سبزیجات تاثیر عمیقی بر مغز ما دارند. مطالعات نشان داده است که مصرف کافی و روزانه باعث کاهش شرایط بدتر مانند بیماری آلزایمر می شود. این امر به ویژه در مورد میوه ها و سبزیجات رنگارنگ صادق است. اگر به خرید فلفل سبز برای سالاد و غذا عادت دارید، از قرمز، زرد یا نارنجی استفاده کنید. همین امر در مورد سیب زمینی شیرین و سبزیجات برگ سبز مانند کلم پیچ و اسفناج نیز صدق می کند. در حالی که اینها تغییرات ساده ای هستند، ارزش های غذایی است که تفاوت را ایجاد می کند.

از آنجایی که سلول های مغز دارای ذخایر بسیار کم و آنتی اکسیدان کم هستند، در برابر آسیب بسیار آسیب پذیر هستند. به همین دلیل، این یک واقعیت تاسف بار است که سلول های مغز در هنگام زخمی شدن یا کشته شدن جایگزین نمی شوند. بدون عملکرد صحیح مغز، بدن ما بی فایده می شود. چرا تمام توان خود را برای محافظت از مغز، بدن و زندگی خود انجام نمی دهیم؟