با خورشید روبرو شوید و تشویق شوید



در این ماه تمرکز ما بر روی بهترین چیزها در اعضای ما از جمله دستاوردهای آنها و نحوه ایجاد انگیزه در دیگران است. در این ماه از وبلاگ نویسی لذت ببرید همانطور که از دیگران یاد می گیریم ، در میان وعده های خوشمزه غوطه ور می شویم و همیشه چهره خود را به خورشید نگه می داریم.

هموس چیزی به شما می گوید

حمص یکی از بهترین میان وعده ها است. شاید بهترین EVER. ما خوشحال می شویم افکار شما را بشنویم ، اما ما مطمئن هستیم که حق با ما بوده است. این فوق العاده همه کاره ، همیشه خوشمزه است و می تواند متناسب با عادات غذایی شخصی شما باشد. آیا ما همچنین اشاره کردیم که حمص می تواند برای شما کمی سالم باشد؟

در حقیقت ، هوموس می تواند به موارد زیر کمک کند:

  • بهبود سلامت استخوان ها ، ماهیچه ها و پوست (سرشار از پروتئین است)
  • کلسترول پایین (مرغ مرسی!)
  • آنتی اکسیدان های بیشتری ارائه دهید
  • کم خونی پایین (نخود و تاهینی منابع عالی آهن هستند)
  • وزن کم کردی
  • بیشتر!

برای روز ملی ، ما یک دستور العمل آسان را منتشر می کنیم. اینجا دوباره برای همه کسانی است که آن را از دست داده اند.

هوموس قابل تنظیم Awesomeness

عناصر:

1 قوطی نخود ،

سیر ، تاهینی ، آب لیمو ، روغن زیتون ، نمک و زیره به مزه

دستورالعمل ها:

همه مواد را مخلوط کرده و مزه کنید تا خوشحال شوید.

با میان وعده مورد علاقه خود (تعداد انگشتان) وارد شوید و لذت ببرید!

اسلاید هوموس 4

نکته: با خیال راحت مواد مختلف را برای چاشنی هموس خود اضافه کنید. Jalapenos ، چیلی سبز ، عسل ، فلفل قرمز ، زیتون و / یا گوجه فرنگی تنها چند مورد دیگر هستند که می توانید برای طعم قوی تر به آنها اضافه کنید.

این را بجوید

ما پرسیدیم میان وعده شما چیست با این شرط که فقط تا آخر عمر می توانید 3 عدد بخورید. پس از بررسی بیشتر در مزایای آنها ، ما مطمئن نیستیم که می توانیم 3 را نیز انتخاب کنیم. به نظر می رسد که ممکن است مجبور باشیم قوانین خودمان را زیر پا بگذاریم و همه قایق ها را انتخاب کنیم.

هر کدام از میان وعده های سالم را که انتخاب می کنید ، می خواهیم به شما اطلاع دهیم که هیچ پاسخ اشتباهی وجود ندارد. هر چیزی که ما منتشر می کنیم دارای فواید و ترکیباتی برای سلامتی است که می تواند به شما در کاهش وزن ، فرم دهی و حفظ آن کمک کند.

  1. ماست و گرانول – مملو از فیبر ، کلسیم ، پروتئین و پروبیوتیک
  2. سیب و کره بادام زمینی – سرشار از فیبر ، چربی های سالم ، پروتئین و مواد معدنی است
  3. نان تست آووکادو – سطوح بالای پتاسیم ، فیبر ، چربی های سالم و ویتامین ها
  4. اسموتی میوه ای – حاوی ویتامین های ضروری ، آنتی اکسیدان ها و فیبر است
  5. آجیل مخلوط – منبع خوبی از مواد مغذی ، آنتی اکسیدان ها ، چربی های سالم و فیبر است
  6. موز – سرشار از پتاسیم ، ویتامین B و منیزیم است
  7. بلغور جو دوسر – سرشار از فیبر ، آنتی اکسیدان ها ، ویتامین ها و به کاهش قند خون کمک می کند
  8. تخم مرغ آب پز – سرشار از پروتئین ، ویتامین B ، کلسیم و روی است
  9. پنیر و میوه – مقدار زیادی ویتامین B ، کلسیم ، پروتئین و مواد معدنی

آیا ما میان وعده سالم دیگری گذاشتیم که بیشتر از آن لذت می برید؟ با خیال راحت در رسانه های اجتماعی فریاد بزنید تا به ما اطلاع دهید که چه چیزی را از دست می دهیم.

تشویق می

karlacariaga

این ماه ما روز مادر را جشن گرفتیم ، بنابراین مناسب است که ما یک مادر دلگرم کننده داشته باشیم که فقط او را داخل و بیرون از ورزشگاه فشار می دهد. پسرkarlacariaga در اینستاگرام #fitmom است که وقتی کار زیادی نشان نمی دهد (شانه های قاتل!) ، ما را با کلمات تشویق کننده حکمت مادر تشویق می کند.

“تمرکز بر روی پله مقابل خود ، نه کل نردبان” ، تنها یکی از امیدهای بسیاری است که #فیتکو مادر به ما داده است. این به ما این امکان را می دهد که چه هدف تناسب اندام دشواری داشته باشیم و چه مشکل زندگی زیاد داشته باشیم ، می توانیم با برداشتن گام به گام بر آن غلبه کنیم.

karlacariaga را در اینستاگرام دنبال کنید و چرخه و الهام عالی او را بررسی کنید.

@breannalaw15

Breanna از @ breannalaw15 در اینستاگرام در این ماه از ما متمایز شد زیرا نمی ترسد کلمه “F” را کنار بگذارد: شکست. برخی از مطالب الهام بخش از کسانی به دست می آید که شکست خورده اند و به راه خود ادامه می دهند. مادر سگ Breanna می گوید: “هر کاری را می توان انجام داد ، “و زمانی که کاملاً به آن نرسید” ، متوقف کردن آن اشکالی ندارد.

ما از انگیزه و اشتیاق او الهام گرفته ایم. هر سفر تناسب اندام در طول مسیر حفره هایی دارد ، اما این چیزی است که ما هنگام سفر انجام می دهیم ، تعیین می کند که چگونه به اهداف خود می رسیم. برانا سقوط خود را به بورپ های عزم و اراده تبدیل می کند که او را از شخم زدن باز می دارد. ما می خواهیم این سرباز را که ما را بر روی زمین نگه می دارد و همیشه به جلو فشار می آورد بیرون بیاوریم.

@ breannalaw15 را در اینستاگرام دنبال کنید و بسیاری از پیروزی ها ، تمرینات و سگ ناز او را ببینید.

@ajaxxfit

آیا به دنبال چرخه های کوچکی هستید که تناسب اندام شخصی شما را تامین کند؟ ajaxxfit را در اینستاگرام ببینید! این عقاب UNT سابق تمریناتی را که در این سالها آموخته است کنار هم می گذارد و آنها را در دنیا به اشتراک می گذارد تا به دیگران کمک کند تا به تناسب اندام برسند. مهم نیست که متخصص هستید یا تازه کار را شروع کرده اید ، آنتونی یک کار شگفت انگیز در ایجاد تمرینات HIIT پویا با مراحل مختلف برای تمرینات مختلف انجام داده است.

ajaxxfit را در اینستاگرام دنبال کنید و تماشا کنید که طناب های نبرد را از بین می برد در حالی که کار ساده تری را به ما می دهد.

چه چیزی به شما انگیزه می دهد؟

ماه مه زمانی است که می توانیم در آتش سالن ورزشگاه به سرانجام برسانیم. نتیجه گیری های سال گذشته است و ما می پرسیم آیا این همه کار ارزشش را دارد؟ به این معنا که! پایین آمدن آسان است ، اما همانطور که در این ماه اشاره کردیم ، تسلیم شدن اشکالی ندارد. ما از شما پرسیدیم چه چیزی شما را تشویق می کند که به کار خود ادامه دهید در حالی که همه چیز به همان زیبایی معمول نیست. ما هر 10 دلیل انتشار خود را بررسی نمی کنیم ، اما می خواستیم دلیل عملکرد برخی از مشوق های شما را پشت سر بگذاریم.

2. برای حفظ شادی کلی

هنگام ورزش ، مغز شما مواد کاملی را در بدن شما می ریزد. این شامل اندورفین ، دوپامین و حتی آدرنالین است که نشان داده شده است همه آنها به افزایش شادی شما کمک می کند! داستان کوتاه ، اگر احساس بدی دارید و به تشویق نیاز دارید ، فقط بدانید که ورزش به شما کمک می کند تا مثبت و مثبت بمانید. ناگفته نماند اعتماد به نفس.

6. استرس را کاهش دهید

ما فقط اشاره کردیم که ورزش اندورفین را برای شادی افزایش می دهد ، اما هورمون های مرتبط با استرس ، از جمله کورتیزول را نیز کاهش می دهد. مغز نه تنها به معنای واقعی کلمه مواد ضد استرس را آزاد می کند ، بلکه مزایای سلامتی برای ورزش قلب و کل بدن شما می تواند به شما کمک کند تا احساس بهتری داشته باشید.

9. حفظ سبک زندگی سالم

تنها چیزی که درباره آن می شنویم مزایای ورزش است. این می تواند متابولیسم شما را افزایش دهد ، به شما در کاهش وزن ، کاهش استرس ، افزایش شادی و اعتماد به نفس و موارد دیگر کمک کند. شیوه زندگی سالم در تمام جنبه های زندگی شما از جمله خانواده ، دوستان و جامعه منعکس می شود. این بسیار سرگرم کننده است که فکر کنید ورزش برای خودتان نیز بر همه چیزهای دیگر اطراف شما تأثیر مثبت خواهد گذاشت.

چه چیزی به شما انگیزه می دهد؟ هر کس زمانی که یک سفر آمادگی جسمانی را آغاز می کند (یا ادامه می دهد) جاه طلبی ها و اهداف خود را دارد. مال شما چیست؟ با هشتگ #FitnessConnection در رسانه های اجتماعی به ما اطلاع دهید و شما می توانید یکی از اعضای ما باشید.

خورشید پدیدار میشود

ما به سرعت در حال افزایش در تابستان و اواسط سال هستیم! وقت بگذارید و به خودتان یادآوری کنید که چه چیزی باعث حرکت شما می شود و چه چیزی شما را در مسیر درست نگه می دارد. به یاد داشته باشید که استراحت کردن یا زمین خوردن گهگاه اشکالی ندارد ، اما ترک آن اشکالی ندارد. ما به شما بسیار ایمان داریم ، بنابراین اگر احساس می کنید به تقویت نیاز دارید. به دیدن ما بیایید و ما مطمئناً به شما کمک می کنیم تا زمان خود را در زیر نور خورشید قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید