با غذا ، تناسب اندام و سرگرمی زندگی جدیدی ایجاد کنید.


باورتان می شود امسال چهار ماه گذشته است؟! با شکوفایی فصل بهار و نزدیک شدن تابستان ، زمان آن فرا رسیده است که آنچه را که شخصاً به شما زندگی جدیدی می بخشد ، دوباره ارزیابی کنید. این می تواند یک کلاس ورزشی جدید یا حتی زمان تنفس و کشش قبل و بعد از تمرین باشد. هر آنچه را که برای ایجاد شادی در زندگی خود انتخاب می کنید ، می خواهیم به شما اطلاع دهیم تیم ما است اینجا به شما کمک می کند و به شما کمک می کند تا خوشحال باشید.

سوپ-کیلپا

دوش آوریل گل های مه را به ارمغان می آورد ، اما به آوردن هویج نیز کمک می کند! 4 آوریل روز جهانی هویج استهزار، می خواستیم تا مدتی این لذت نارنجی را برجسته کنیم.

هویج علاوه بر ترد ، خوشمزه و مستعد تبدیل شدن به غذای مورد علاقه خرگوش ، دارای فیبر ، آنتی اکسیدان ، پتاسیم ، ویتامین K1 و بتا کاروتن (بدن شما به ویتامین A تبدیل می شود) است. هویج علاوه بر مواد مغذی زیادی که دارد ، فواید سلامتی دیگری نیز دارد ، از جمله:

  • کاهش کلسترول
  • کاهش وزن
  • بهبود سلامت چشم

برای جشن گرفتن این سبزی ریشه ، ما یک دستور سوپ هویج فوق العاده ایجاد کرده ایم که مطمئناً به حرکت شما کمک می کند. با خیال راحت دستور تهیه را چاپ کرده و از آن استفاده کنید.

سوپ هویج فانتزی

عناصر:

یک عدد سیب زمینی شیرین

4 عدد هویج

نصف پیاز

1 جعبه آب سبزیجات

1 قاشق غذاخوری کره

کمی زعفران

پودر سیر ، نمک و فلفل به مزه

دستورالعمل ها:

  1. پیاز را خرد کنید
  2. هویج و سیب زمینی شیرین را پوست گرفته و ریز خرد کنید
  3. یک قابلمه بزرگ را از قبل گرم کنید و کره را اضافه کنید
  4. پیازها را سرخ کنید تا شفاف شود
  5. هویج ، سیب زمینی شیرین و آب گوشت را اضافه کنید
  6. بپزید تا پخته شود
  7. حرارت را کم کنید و بپزید تا همه چیز نرم شود
  8. همه چیز را با استفاده از میکسر شناور یا مخلوط کن معمولی مخلوط کنید. (هر چه دارید)

زعفران و ادویه را اضافه کنید. هم بزنید و میل کنید تا خوشحال شوید. همه چیز بخور.

اعضای برجسته ما

ماده 87

“درد خود را به اشتیاق تبدیل کنید.” این تنها یکی از پست های الهام بخشی است که توسط یکی از اعضای ما ،cious_content87 در مورد ROI به شما داده شده است. کانال انتشار آن پیامهای فراوانی است که تمایل به بهتر بودن را برانگیخته است. می توانید شرط بندی کنید که او هیچ روزی را از دست نمی دهد. یا شانه ها. یا سینه. او با استفاده از زنجیرهای تخریب کننده ماهیچه های خود ، کار خارق العاده ای انجام می دهد تا تمرین را آسان جلوه دهد. در واقع ، او زنجیر سینه ای را که در شبکه های اجتماعی دیده بودید ایجاد کرد و فک شما را روی زمین گذاشت. نگران نباشید ، او احتمالاً ورزش می کند. 😄 در واقع ، ما واقعاً می خواستیم مرد پشت دسته را بشناسیم و در این ماه چند سوال از او پرسیدیم:

  1. ورزش را از کی شروع کردید؟ چرا؟
    من یک سرباز بازنشسته ارتش هستم و سختی جسمی و روحی یک نیاز نظامی است. هنگامی که من ارتش را ترک کردم ، من رهبر سربازان بودم و آنها به من بیشتر از من و تعیین استاندارد وابسته بودند. می خواستم آن روحیه رهبری را ادامه دهم. البته زندگی وجود دارد. من رابطه ضعیفی داشتم و احساس می کردم جذاب نیست. از افسردگی و عصبانیت ، می خواستم ظاهر خود را تغییر دهم. احساس می کنم بسیاری نیز سفر خود را آغاز می کنند. احساس می کنید جذاب نیستید و می خواهید برای نیمه دیگر خود جذاب باشید. در کنار آسیب هایی که در دوران سربازی تجربه کردم ، به کارهایی که در فیزیوتراپی انجام می دادم توجه زیادی کردم. من می خواستم از این ایده ها برای تبدیل آن به کاری که در باشگاه انجام می دهم استفاده کنم.
  2. چه چیزی به شما انگیزه می دهد؟
    افرادی که تلاش می کنند ، من دوست دارم ببینم مردم چگونه برای ثبات تلاش می کنند. لازم نیست شما برای من بهترین باشید ؛ این یک واقعیت است که شما هنوز در تلاش هستید اما یکی از افرادی که قبل از شروع همه چیز دنبال می کردم این بود dnicolemonroe؛ او در واقع شروع کرد در اتصال تناسب اندام اکنون او در تلویزیون است و قراردادهای حمایتی دارد و غیره. خیلی دوست دارم روزی او را ملاقات کنم. وقتی تمرینات او را تماشا می کنم ، می خواهم خلاق تر باشم.
  3. در روز فریب خود با چه چیزی رفتار خواهید کرد؟
    من می روم ژیروسکوپ. یک نقطه مدیترانه ای وجود دارد که من قصد دارم به آنجا بروم ، و اینجا بهترین ژیروسکوپ هایی است که من در مدت طولانی داشته ام ، یا من به Frezko Taco Spot (فقط سه شنبه) می روم.
  4. به کسی که تازه در باشگاه شروع کرده است چه می گویید؟
    وقت بگذارید. اجازه ندهید ورزشگاه شما را بترساند. همیشه برگرد ؛ نتیجه یک شبه اتفاق نمی افتد ، اما وقتی نتایج به دست آمد ، باید داستان را بیان کنید.
  5. قسمت مورد علاقه شما در تمرین ، Fitness Connection چیست؟
    این یک خانواده ، به ویژه آلن ، TX یک شد. آنها مرا می شناسند و از من مراقبت می کنند. خواهر و خواهرزاده ام سال گذشته فوت کردند و آلیسا برای من کلوچه پخت. آنها از مدیران گرفته تا مربیان مرا پذیرفتند و چیزی جز مراقبت و حمایت نشان نداد. همچنین ، چمن آنجا ؛ من عاشق کار با چمن هستم ، بنابراین احساس حرفه ای می کنم.
  6. نقل قول انگیزشی شما چیست؟
    می شه انجامش داد. رهبران پیشرو هستند !!! – کرنل لاکت

برای مشاهده کلمات خردمندانه و تمرینات عالی ، @ cious_content87 را در اینستاگرام مشاهده کنید.

oi

اعلام ملکه مقاصد ، @اوه سلام. مربی او تمرینات خود را هدفمند انجام می دهد. این به ما الهام می بخشد که هرگز تسلیم نشویم ، به ویژه هنگامی که زمین خورده ایم. متوقف کردن بدون موفقیت آسان است ، اما ، به گفته شانته ، “هر روز یک کار ناتمام است”. یکی از بهترین ویژگی های آن علاقه به بهترین بودن در نسخه آن است – حتی اگر مربوط به عقب نشینی اهداف تناسب اندام باشد. او به ما می گوید که همه چیز خوب است. فداکاری او باعث ایجاد انگیزه و تشویق ما می شود تا همیشه به مسیر اصلی خود بازگردیم. از محبت شما نسبت به خود و صبر و شکیبایی شما بسیار سپاسگزاریم. این چیزی است که همه ما می توانیم کمی بیشتر از آن استفاده کنیم. دنبال کردن @Oh.hey.its.chant در اینستاگرام برای تأیید و الهام بیشتر از زندگی.

به جلو ادامه دهید

در این ماه ، سوالی در مورد مزایای پیاده روی در شبکه های اجتماعی پرسیدیم. برای دوستداران پرشور ورزش ، راه رفتن عاقلانه به نظر نمی رسد. اما برای دیگران اگر هر روز کمی پیاده روی کنید ، مزایای آن برای سلامتی شما می تواند بسیار زیاد باشد.

فقط یک سفر 30 دقیقه ای می تواند به شما کمک کند:

  • سلامت قلب را افزایش دهید
  • احتمال بیماری های قلبی و سکته را کاهش دهید
  • بهبود تعادل
  • استخوان ها را تقویت کنید
  • افزایش قدرت کلی
  • افزایش استقامت
  • کاهش چربی بدن

در حالی که 30 دقیقه از همه مهمتر است ، پیاده روی طولانی مدت فقط سلامت شما را افزایش می دهد. اگر فکر می کنید نمی توانید هر روز 30 دقیقه پیاده روی کنید ، برخی گزینه های جایگزین که می توانید به برنامه خود اضافه کنید نیز می توانند به شما کمک کنند.

این شامل:

  • راه رفتن با سگ (یا سگ ؛ به عنوان همسایه)
  • بالا رفتن از پله ها هرجا که می روید
  • پارک کردن ماشین به دور از محل کار یا پیاده شدن از اتوبوس یک توقف زودتر
  • به جای 30 دقیقه 10 دقیقه پیاده روی کنید و از آنجا بسازید

مهم نیست چگونه راه رفتن را شروع می کنید ، مهمترین چیز این است که آن را به بخشی دائمی از روز خود تبدیل کنید. این امر سلامت شما را بهبود می بخشد و به سلامت و شادکامی شما کمک می کند.

از دستگاه عصبانی نشوید

در طول این سالها ، اختلاف نظرهای سبک وجود دارد که کدام بهتر است: وزن آزاد یا ماشین؟ در اینجا در Fitness Connection ، ما فکر می کنیم بهترین از این دو ، آن چیزی است که دوست دارید بیشتر از آن استفاده کنید. آیا ما به پاسخ آن پی بردیم؟ کمی ، اما مزایای هر دو تمرین بر دیگران بیشتر نیست ، بنابراین ما می گوییم: مسیر خود را انتخاب کنید (یا اجازه دهید مربیان متخصص ما به شما کمک کنند).

وزنه های آزاد

بدون نیاز به یادگیری Strongman® برای استفاده از مزایای شگفت انگیز وزنه های آزاد. در واقع ، هنگامی که توده بدون چربی بیشتری دارید (به عضله مراجعه کنید) کالری بیشتری می سوزانید (فقط به تمرینات قلبی). اگر می خواهید این پوندهای ناخوشایند را از دست بدهید یا تن خود را افزایش دهید ، تمرین با وزنه یک افزودنی عالی برای برنامه تناسب اندام شما است.

شما می توانید کار کوچکی را شروع کرده و پیشرفت کنید ، اما تمرین با وزنه می تواند به شما کمک کند:

  • قدرت ایجاد کنید
  • بهبود انعطاف پذیری و تعادل
  • قلب و استخوان های خود را سالم نگه دارید
  • متابولیسم را تحریک می کند
  • خیلی بیشتر!

دستگاه های بدنسازی

ما می دانیم ماشین های ترسناک چگونه می توانند در ورزشگاه باشند. شما نمی خواهید با واژگون کردن چیزی مانع یا شرمنده شوید. همه ما از جایی که شما هستید شروع کرده ایم ، بنابراین شرمنده نباشید از یکی از اعضای تیم Fitness Connection بخواهید به شما کمک کند. به هر حال ماشین ها دوستان شما هستند.

دستگاههای ورزشی ما علاوه بر شناسایی ماهیچه های خاص ، می توانند به موارد زیر نیز کمک کنند:

  • زمان تمرین خود را محدود کنید
  • برحذر بودن
  • تنش مفاصل را کاهش دهید
  • بدون آسیب بیشتر از وزن بیشتری استفاده کنید

ما یک نظرسنجی آنلاین انجام دادیم تا بدانیم کدام روش را انتخاب کرده اید. برنده؟

در هر صورت ، هر دو تمرین راهی عالی برای بهبود سلامتی شما هستند. اگر شخصاً یکی را ترجیح می دهید ، پس دیگری! بهترین تمرینی که دوست دارید

به آنچه در اطرافتان است احترام بگذارید

پس از خوردن سوپ هویج خوشمزه و انجام یک چرخه کامل از تمرینات با مهمترین اعضا ، که شامل وزنه های آزاد و مربیان بدنسازی است ، انجام یک کار را فراموش نکنید: لذت بردن از زندگی. بهار در حال شکوفایی است و فرصتی عالی برای تنفس و لذت بردن از طبیعت در هر زمان است. بوی گل یا علف تازه بریده بویید. مراقب بارش باران یا بازگشت حیات وحش باشید. این زمان از سال زندگی و شادی جدیدی را برای همه اطرافیان شما به ارمغان می آورد ، بنابراین همه چیز را بردارید و دنیای خود را گرامی بدارید.



دیدگاهتان را بنویسید