برنامه تناسب اندام آسان برای به دست آوردن فرم در خانه – خاطرات برش وزن


در حالی که ورزش تنها 20 درصد از تلاش کاهش وزن شما را تشکیل می دهد (رژیم دیگر 80 درصد است!) ، این قطعاً کلید اصلی است فرم خود را حفظ کنید و بدن خود را حفظ کنیدبه در این مقاله ، من می خواهم یک برنامه عالی را که 3 ماه دنبال کردم با شما به اشتراک بگذارم. اکنون صفحه را ترک نکنید ، این برنامه برای ورزشکاران حرفه ای طراحی نشده است و از خانه در دسترس همه است! بنابراین ، ما می رویم:

روزهای 1 و 4 6-20-40 دقیقه است
– صبح
4 نمایش 10 بار (5-10 دقیقه)
4 x 10 ترد (5-10 دقیقه)

بعد از ظهر
4 نمایش 10 بار (5-10 دقیقه)
4 x 10 ترد (5-10 دقیقه)

این تمرینات به تقویت شکم ، بازوها ، پشت و شانه های شما کمک می کند. از استراحت بین سری ها دریغ نکنید ، زیرا با مجبور کردن خود به کار در صورت درد عضلانی ، تمرینات را به طور م effectivelyثرتری انجام می دهید.

روز 2 و 5 – 20 دقیقه

به مدت 20 دقیقه به دویدن بپردازید. نیازی به دویدن سریع نیست زیرا به افزایش سرعت قلب ، سوزاندن کالری و افزایش متابولیسم کمک می کند. سوزاندن چربی به شما در کاهش وزن کمک می کند و از همه مهمتر ماهیچه های شکم و ماهیچه هایی را که در روزهای 1 و 6 با آنها کار کرده اید نشان می دهد.

روزهای 3 و 7 – استراحت

مهم است که این دو روز را برای استراحت بدن خود بگذارید. بدن خسته م effectiveثر نخواهد بود و ورزش روزانه اغلب ایده خوبی نیست. ماهیچه های شما نیز برای رشد نیاز به استراحت دارند.

به علاوه: در دو هفته آخر برنامه ، من دمبل خریدم تا تمرینات اضافی را انجام دهم ، زیرا احساس کردم با این برنامه بسیار راحت هستم. در زیر تصویری است که تمریناتی را که توصیه می کنم از آنها استفاده کنید نشان می دهد. این تمرینات را در روزهایی که دویدم در برنامه خود قرار دادم.

در نهایت ، چند نکته برای اطمینان از اثربخشی برنامه:
– از برنامه به همراه نکات تغذیه ای که در مقاله “بهترین رژیم های جهان” ارائه کرده ام استفاده کنید.
– پیشرفت خود را پیگیری کنید! نکته اصلی در ایجاد انگیزه این است که به نتایج توجه کنید ، بنابراین مراقب پیشرفت های قابل توجه در تناسب اندام و کاهش چربی باشید (در این برنامه ، شما لزوماً وزن خود را کاهش نمی دهید زیرا در حال عضله سازی هستید ، اما قطعاً باید چربی اضافی خود را از دست بدهید).

موفق باشید و با خیال راحت تجربه خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید