بهترین غذای پاییزی برای کاهش وزن


با سرد شدن هوا و تغییر رنگ برگها ، می دانیم که فصل پاییز در راه است. این بدان معناست که برخی از موارد مورد علاقه ما در پاییز مانند فوتبال و هالووین – و با آن بسیاری از سرگرمی های خوشمزه! در حالی که ماه های سردتر ممکن است فصلی برای میان وعده به نظر برسند ، اما نیازی نیست اهداف سلامتی و تناسب اندام شما از بین برود. در حقیقت ، غذاهای خوشمزه پاییزی زیادی برای کاهش وزن وجود دارد که حتی می توانید از همه چیز در تعطیلات لذت ببرید!

از همه بهتر ، هیچ محرومیت یا رژیم غذایی لازم نیست!

غذا در پاییز

با شروع تابستان ، طبیعت ما را با غذاهای عالی برای شما تزئین می کند ، از جمله غذاهای پاییزی برای کاهش وزن! اگرچه این فصل بیشتر به خاطر کدو تنبل محبوبش شناخته می شود ، ولادت های شاد پاییزی فراتر از این کدو محبوب است.

از کدو سبز تا سبز ، تعداد زیادی وجود دارد با پشتیبانی تحقیقاتی غذای فصلی سالم برای حمایت از اهداف شما.

برخی از غذاهای سالم مورد علاقه ما برای پاییز عبارتند از:

  • سیب
  • گلابی ها
  • کدوها
  • سبزیجات مخلوط مانند کلم بروکلی ، گل کلم و کلم پیچ
  • هویج
  • جوانه بروکسل

وقتی صحبت از غذاهای کاهش وزن می شود ، گزینه های پاییز فصلی زیاد (و خوشمزه تر از همیشه) هستند!

فواید خوردن فصلی

سالها پیش خوردن گوجه فرنگی در فوریه یا زردآلو در دسامبر بی سابقه بود. مردم آنچه را که تازه رشد کرده بود می خوردند – بسیاری از گزینه ها در تمام طول سال در دسترس نبود!

این روزها اما به لطف تکنولوژی و حمل و نقل ، اکثر غذاها در تمام طول سال در دسترس هستند. در حالی که دسترسی نامحدود راحت است ، به خاطر داشته باشید: خوردن فصلی می تواند بسیار مفیدتر باشد.

طعم بهتر در حال حاضر در فصل

برای شروع ، محصولات خارج از فصل رشد طبیعی مانند غذاهایی که به طور طبیعی در باغ یا مزرعه شکوفا می شوند ، نمی خورند. به گوجه فرنگی شیرین تابستانی فکر کنید که از انگور در مقابل آویزان می کنید. یکی که در وسط زمستان در خواربارفروشی تهیه می کنید. گوجه فرنگی تابستانی بسیار آبدارتر و خوشمزه تر از انواع زمستانی است.

رد پای کربن کوچکتر

خوردن فصلی نیز برای محیط زیست بهتر است. اگر غذا در محل رشد نمی کند ، باید به نوعی به شما برسد! و ممکن است نیاز به کامیون ، هواپیما و قایق داشته باشد. این به معنی سوخت و انرژی اضافی و ردپای کربن بالا است. همه چیز برای حمایت از خواسته شما خارج از فصل! علاوه بر این ، غذای فصلی به حمایت از کشاورزان و مشاغل محلی کمک می کند! یک برد-برد.

مغذی تر

اگر بیشترین مزایای تغذیه ای را می خواهید ، منطقی است که به صورت فصلی غذا بخورید. هنگامی که غذاهای غیر فصلی به فروشگاه محلی شما ارسال می شود ، زمان بیشتری برای تخلیه مواد مغذی در هنگام حمل وجود دارد. نور بیشتری را به مخلوط اضافه کنید (که می تواند مواد مغذی را نیز تجزیه کند) و کمتر از مواد مغذی مطلوبی را که در صورت انتخاب یک گزینه محلی فصلی در اختیار دارید ، خواهید داشت.

بهترین 5 غذای پاییزی برای کاهش وزن

با آگاهی از مزایای فوق ، به راحتی می توان دریافت که حمایت فصلی چگونه می تواند به کاهش وزن کمک کند. پس از همه ، اگر غذاها مغذی تر و خوشمزه تر هستند ، گنجاندن آنها در رژیم غذایی شما آسان خواهد بود!

برخی از آنها در مورد حمایت از اهداف شما بهتر از دیگران هستند. با این وجود ، در اینجا برخی از غذاهای درجه یک برای کاهش وزن وجود دارد که باید در این فصل در بشقاب شما قرار گیرد!

کدو تنبل

دیدن کدو تنبل در بالای لیست ما در مورد غذاهایی که از کاهش وزن برخوردار نیستند ، نباید تعجب آور باشد. در حالی که نمی توان انکار کرد که خوشمزه همه کدو تنبل است ، آیا می دانستید که به همان اندازه مغذی و خوشمزه است؟

کدو تنبل سرشار از فیبر است ، یک ماده مغذی مفید است حمایت از کاهش وزن با ایجاد احساس سیری طولانی مدت در ما. برای بسیاری ، افزایش سیری به معنای کاهش مصرف قند و کالری کمتری است که در طول روز مصرف می شود.

و سپس کدو تنبل بیشتر از آب ساخته شده است (در واقع بیش از 90) ، به طور طبیعی کالری کمی نیز دارد!

برای لذت بردن از کدو تنبل به عنوان یک غذای پاییزی برای کاهش وزن ، آن را به اسموتی یا غذاهای پخته اضافه کنید ، یا آن را در غذاهای خوش طعم دار امتحان کنید تا یک مشت خوب و خوشمزه باشد.

گل کلم

گل کلم یک غذای شناخته شده برای کاهش وزن است ، بنابراین طبیعتاً در لیست ما قرار دارد. اگرچه این سبزی آبی متقابل در اوایل ماه ژوئن یافت می شود ، اما فصل اوج آن معمولاً از سپتامبر تا نوامبر ادامه دارد. گل کلم احتمالاً یکی از همه کاره ترین سبزیجات در اطراف است ، در بحث تغذیه و کاهش وزن نیز قدرتمند است.

احتمالاً به گل کلم به عنوان یک ماده اصلی در پیتزا ، غذاهای برنجی و حتی تنقلات به جای غلات و سایر غذاهای پرکالری نگاه کرده اید. و به دلایل خوب! این مبادله سالم مملو از مواد مغذی است که به اندازه فیبر برای شما مفید است ، همچنین کالری کمی دارد و تقریباً بی مزه است.

این سبزی پاییزی یک غذای عالی است که می توانید برای دستور العمل های کاهش وزن با خود ببرید. در مورد آن فکر کنید: یک میان وعده روز بازی ، یک برنامه جشن و شام های سبک اما هنوز دلپذیر!

در اینجا چند ایده جالب وجود دارد:

  • گل کلم را به پوسته پیتزا تبدیل کنید
  • آن را در یک تکه گل کلم بوفالو بپزید
  • حتی یخ زده را به جای میوه به شکر غلیظ تر به اسموتی ها اضافه کنید!

نیاز به کمی الهام دارید؟ اینها را امتحان کنید پنج روش استفاده از گل کلم که احتمالاً هنوز آن را امتحان نکرده اید!

تصاویر

اگر در حین کار بر روی اهداف کاهش وزن خود میل به یک غذای دلپذیر دارید ، به انجیر متمایل شوید تا دندان شیرین شما را ارضا کند. این میوه های پاییزی پر از فیبر اشباع شده و کالری کمی دارند.

آنها را روی سالادی با مرغ و کلم پیچ بریزید ، آنها را به اسموتی خود اضافه کنید یا به سادگی آن را برای یک میان وعده خوشمزه و ساده پاییزی بخورید.

قارچ

هوای خنک به معنای تعداد زیادی دستور العمل دنج است که با این غذاهای مناسب برای پاییز پر شده است. با انتخاب انواع مختلف ، باید راههای خوشمزه ای برای افزودن قارچ به بشقاب خود پیدا کنید!

قارچ مانند گل کلم ، سبزی همه کاره ای است که به راحتی در بسیاری از وعده های غذایی مخلوط می شود. و از آنجا که هنگام پخت قوام مشابهی با گوشت دارند ، این سبزیجات می توانند جایگزین پروتئین گیاهی کم چرب و کم کالری برای وعده های غذایی مانند کوفته ، تاکو و همبرگر باشند.

از آنجا که سرشار از فیبر و ویتامین هستند ، قارچ ها غذای مناسب پاییزی برای افزودن به رژیم غذایی سالم هستند!

کنگر اورشلیم / آفتابگردان

مطمئناً شما در مورد پروبیوتیک ها ، باکتری های کوچک اما قدرتمندی که سلامت عالی را ارائه می دهند ، شنیده اید! در حالی که خوردن پروبیوتیک ها برای حمایت از یک میکروب سالم بسیار مهم است ، ما نمی توانیم از اهمیت خوردن فیبر از زندگی اولیه غافل شویم! بیوسنتز یک فیبر غیرقابل هضم است که به عنوان سوختی برای باکتری های زنده در بدن ما عمل می کند.

ما پروبیوتیک های خود را از غذایی که می خوریم دریافت می کنیم و یکی از منابع عالی قلب کنگر فرنگی است. تحقیقات نشان می دهد که میکروارگانیسم های سالم می توانند به اهداف کاهش وزن کمک کنند و حفظ میکروب سالم در صورت مصرف مقدار زیادی فیبر امکان پذیر است. بنابراین ، قلب کنگر فرنگی یکی از غذاهای مورد علاقه ما برای کاهش وزن است!

علاوه بر این ، آنها از سطوح انرژی ما با محتوای غنی آهن پشتیبانی می کنند. در حقیقت ، فقط یک فنجان تقریباً 30 درصد از نیاز روزانه شما به آهن را تأمین می کند!

آنها را به صورت سرخ شده با روغن زیتون و سیر ، مخلوط با پخت سبزیجات سرخ شده یا روی یک کاسه سالاد داغ امتحان کنید.

غذاهای مورد علاقه پاییز برای کاهش وزن

پذیرش تولید پاییز می تواند به شما در پاییز کمک کند و همزمان اهداف وزن خود را حمایت کنید. افزودن غذاهای مورد علاقه پاییزی مانند کدو تنبل ، آفتابگردان ، انجیر و قارچ در غذاهای شما می تواند تغذیه سرشار از کالری ، فیبر بالا و کاملاً خوشمزه شما را افزایش دهد. خوردن فصلی با کمی آگاهی ساده است و داشتن این ورزش در عادات سالم شما مزایای شگفت انگیزی را برای شما به همراه خواهد داشت.

پاییز مبارک و خوردن لذت بخش!

دیدگاهتان را بنویسید