بهترین غذا برای سلامتی و سلامت شما | تناسب اندام کندی


به رغم آنچه ممکن است شنیده باشید ، شکل گرفتن به راحتی کالری دریافتی نیست ، کالری خارج می شود. نوع کالری دریافتی مهم است ، به این معنی که غذایی که می خورید بر توانایی شما در کاهش وزن و عضله سازی تأثیر می گذارد ، همچنین سلامت قلب ، عملکرد گوارشی مناسب و جنبه های دیگری از آنچه ما “سلامت کلی” می نامیم را تحت تاثیر قرار می دهد. “..

این که آیا شما علاقه مند به ثبت نام در برنامه آبگرم شرکت هستید یا فقط به دنبال راه هایی برای بهبود سلامت و تناسب اندام شخصی خود هستید ، در اینجا برخی از بهترین غذاهایی که باید به رژیم غذایی خود اضافه کنید در نظر گرفته شده است:

1. زغال اخته ، زغال اخته و توت سیاه (در میان دیگران)

مطالعات نشان داده است که برای حفظ بدن سالم ، شما به آنتی اکسیدان ها ، بیماری هایی که از سرطان جلوگیری می کنند ، بیماری های قلبی و سایر شرایطی که به مرور زمان رایج می شود ، نیاز دارید.

توت ها سرشار از آنتی اکسیدان هستند ، بنابراین باید در رژیم غذایی کافی باشد.

2. نان سبوس دار و غلات

اگر قصد دارید ورزش کنید ، دویدن در مسافت طولانی یا چیزی که کالری زیادی می سوزاند ، باید مطمئن شوید که انرژی لازم برای این کار را دارید. این به معنی مصرف کربوهیدرات است اما نوع کربوهیدرات هایی که می خورید اهمیت دارد.

غذاهایی مانند نان گندم سبوس دار و سبوس حاوی کربوهیدرات ها هستند که به مرور زمان توانایی شما را برای ورزش حفظ می کند و به عنوان یک مزیت حاوی فیبر برای حمایت از سلامت دستگاه گوارش است!

ماهی قزل آلا و ماهی

وقتی به دنبال منبع پروتئین هستید ، نمی توانید خیلی بهتر از ماهی قزل آلا باشید. خوردن ماهی قزل آلا با داشتن غذاهای امگا 3 برای حفظ سلامت قلب و دوز بالای اسیدهای آمینه برای کمک به رشد ماهیچه ها ، می تواند بر سلامت و رفاه شما تأثیر مثبت بگذارد.

4. لوبیا و آجیل

چه رژیم غذایی گیاهی را رعایت کنید و چه بخواهید منابع پروتئین را با هم مخلوط کنید ، لوبیا و آجیل گزینه های زیادی را برای انواع وعده های غذایی غنی از پروتئین ارائه می دهد.

لوبیا سیاه همه کاره است ، در برگر ، پرکننده و به تنهایی در کنار آن استفاده می شود. از لوبیا مرغ می توان در حمص ، سالاد و سایر غذاها استفاده کرد.

5. آووکادو

اگرچه قبلاً غذاهای چرب به عنوان مواردی برای اجتناب در نظر گرفته می شد ، اما از آن زمان متوجه شدیم که غذاهای سرشار از چربی های اشباع نشده در رژیم غذایی ما ضروری هستند.

آووکادو بی نظیر است زیرا به طور متوسط ​​77 درصد چربی دارد – که مسئول بافت خامه ای خود میوه است.

6. سبز برگ

اسفناج ، کلم پیچ و سایر سبزیجات سرشار از ویتامین C ، کلسیم ، آهن و سایر مواد معدنی و ویتامین است که بسیاری از سیستم های بدن را پشتیبانی می کند. اگر اهل سالاد خواری نیستید ، می توانید از سبزیجات برگ دار در اسموتی ها استفاده کنید یا از آنها آب میوه بگیرید تا ویتامین مورد نیاز روزانه بدن را افزایش دهد که به شما احساس خوبی می دهد!

از غذا برای تبدیل ورزش به سبک زندگی استفاده کنید

حالا که می دانید ورزش و سلامتی چیزی بیشتر از ورزش و کاهش وزن است ، آیا این باعث می شود که در مورد راه هایی برای بهبود شیوه زندگی خود متفاوت فکر کنید؟

در کندی تناسب اندام ، توصیه های تغذیه ای که ما ارائه می دهیم تنها دلیلی نیست که ما یکی از معتبرترین برنامه های سلامتی شرکتی را در South Jersey داریم ، اما قطعاً مهم است که بدانیم برای بهبود سلامتی خود باید چه چیزی را در بدن خود قرار دهیم. به



دیدگاهتان را بنویسید