تسکین مسخ شخصیت از طریق رژیم غذایی

رژیم غذایی بخش مهمی از روند بهبودی بیش از آن چیزی است که هر کسی تصور کند. غذا منعکس کننده حالات شماست و در صورت استفاده صحیح به شما امکان می دهد کنترل کاملی بر احساس آن داشته باشید. از لحظه‌ای که صبح از خواب بیدار می‌شوید تا شب به خواب می‌روید، غذاهای متنوعی وجود دارد که احساس شما را تعیین می‌کند.

وعده صبحگاهی به جای درگیر شدن باید انرژی و نشاط را تامین کند. به جای اینکه به مه اضافه کنند، باید از مه عبور کنند و تمرکز شما را در اوایل روز افزایش دهند. برای رسیدن به این پاسخ انرژی صبحگاهی به کافئین نیازی نیست. غذاهای طبیعی دیگری نیز وجود دارند که به شکستن مه ​​کمک می کنند.

در اینجا چند پیشنهاد برای کمک به مقابله با احساس مه صبحگاهی در مغز وجود دارد:

– به هر قیمتی از غلات شیرین و تصفیه شده در جعبه خودداری کنید. پنکیک و وافل نیز توصیه نمی شود مگر اینکه غلات کامل باشند و با پروتئین همراه باشند.

– بلند شوید، لباس بپوشید و بیرون بروید… عبور از مه مغزی بعد از یک وعده غذایی مغذی به بیدار شدن بدن و ذهن شما کمک می کند.

– مراقب افکار خود باشید و از ترساندن خود در فکر “چه می شد” دست بردارید.

بهترین انتخاب ها برای یک صبحانه پر انرژی به شرح زیر است:

پیشنهادات صبحانه

تخم مرغ (به صورت دلخواه آماده شده)، با نان تست غلات کامل یا بیکن بوقلمون و یک نوشیدنی گرم بدون کافئین.

بلغور جو دوسر با میوه هایی با شاخص گلیسمی پایین (زغال اخته، خربزه، توت فرنگی) و تخم مرغ یا پودر پروتئین.

کره بادام زمینی طبیعی روی نان سبوس دار با انواع توت های تازه یا برش های خربزه و یک نوشیدنی گرم بدون کافئین.

هرگز صبحانه را حذف نکنید و همیشه این وعده غذایی را 30 دقیقه پس از بیدار شدن از خواب میل کنید.

پیشنهاداتی برای ناهار

– پروتئین غلیظ و سفت مانند مرغ، گوشت یا ماهی با غذای جانبی نان غلات کامل یا سالاد. (بدون سس شیرین).

– سالاد با پروتئین (مرغ، ماهی یا گوشت).

– سوپ با سبزیجات و پروتئین (مرغ، ماهی یا گوشت)

– پنیر کبابی روی نان سبوس دار با نوشیدنی بدون شیرینی.

پیشنهادات برای شام

– پروتئین بدون چربی (مرغ، گوشت یا ماهی) همراه با سیب زمینی و سبزیجات سبز یا زرد، سالاد.

– ماکارونی سبوس دار با پروتئین و سالاد یا سبزیجات.

– سالاد مدیترانه ای با غذاهای دریایی و سس لیمو.

– فلفل قرمز با پنیر چدار له شده و سالاد سزار.

پیشنهادات بالا یک طرح کلی کوچک است (که در بسته برنامه ما با جزئیات بیشتر است) و می تواند به عنوان یک راهنمای غذایی استفاده شود که به وضوح و آرامش خاطر اجازه می دهد. شما باتری های خود را بدون افزایش احساس ترس و مسخ شخصیت شارژ می کنید.

هرگز بیش از 4 ساعت بدون وعده غذایی نمانید. تنقلات خوب هستند، اما اگر وعده غذایی شما رضایت بخش باشد، متوجه خواهید شد که غیر ضروری هستند.

پیشنهاداتی برای میان وعده:

-حمص با چوب هویج یا کرفس.

-کره بادام زمینی طبیعی و زغال اخته روی نان تست گندم کامل.

-تخم مرغ آب پز سفت و پنیر چدار. –

– غلات کامل و انواع توت ها

-میوه تازه با پنیر یا آجیل (کره آجیل)

-ماست و میوه تازه

به یاد داشته باشید که غذا سوخت است و زمانی که برنامه غذایی مناسب دنبال شود، می توانید کنترل کاملی بر احساس خود داشته باشید. اگر تصمیمات درست بگیرید و مراحل درست را دنبال کنید همیشه مسئول هستید.

موارد بالا تنها چند نمونه از این است که چگونه می توانید از غذاها برای تغییر احساس خود استفاده کنید. ترکیب این برنامه غذایی و تغییرات رفتاری صحیح زندگی شما را تغییر می دهد. آنها به شما کمک می کنند تا سطح قند خون متعادل و به طور طبیعی سطح سروتونین (ماده شیمیایی احساس خوب) را در مغز افزایش دهید.

غذاهایی که اغلب هوس آنها را می کنید، اغلب همان غذاهایی هستند که این وضعیت را تقویت می کنند. غذاهایی را انتخاب کنید که قند کمی دارند و به شکر تبدیل نمی شوند، مانند آرد سفید تصفیه شده، پاستا و قندهای ساده. اگر به یک آب نبات نیاز دارید، آن را بلافاصله پس از خوردن انجام دهید. هدف این است که سطح قند خون و سروتونین متعادل در مغز حفظ شود. اگر از این برنامه غذایی پیروی کنید، احساس شادی، امنیت بیشتری خواهید داشت و کمتر به محرک های بیرونی پاسخ می دهید.

این یک برنامه غذایی بسیار خاص است و برای نتیجه باید به شدت دنبال شود، اما ارزش تلاش را دارد. برای موفقیت کامل مراحل تغییر رفتار نیز باید به دقت دنبال شود.

این ترکیب و مسیر بهبودی کامل و پایدار از مسخ شخصیت و اضطراب است. نتایج به شما زندگی را برمی‌گرداند در حالی که وضوح کامل و حس واقعی خوب به دست می‌آورید.