تنفس چگونه بر تمرین شما تأثیر می گذارد. تناسب اندام کندی


هرکسی که به طور منظم ورزش می کند می تواند تأیید کند که تنفس صحیح مهم است. اما آیا می دانید تکنیک های تنفس مناسب هنگام ورزش چقدر اهمیت دارد؟ ما بینش خود را در مورد اینکه چگونه الگوهای تنفسی خاص می تواند تمرینات شما را بهبود بخشد ، به شما در دستیابی به اهداف تناسب اندام خود کمک کرده و اطمینان حاصل کنید که از هر تمرین بیشترین بهره را می برید ، با شما به اشتراک می گذاریم.

هرچه بیشتر کار کنید ، اکسیژن بیشتری نیاز دارید

ما غذا را سوخت بدن ما می دانیم – و اینطور است – اما اکسیژن سوخت عضلات شما هنگام ورزش است. هرچه بیشتر کار کنید ، بدن شما به اکسیژن بیشتری احتیاج دارد ، بنابراین مطمئن شوید که در حین ورزش به درستی تنفس می کنید تا آسیب عضلانی که ممکن است رخ دهد را کاهش دهید و انرژی لازم را برای کیک بوکس – دوره هایی در شهرستان کامدن به شما می دهد.

ماسک بزنم یا نپوشم؟

از آنجا که عفونت های COVID-19 در سراسر کشور گسترش می یابد و ماسک ها تقریباً در همه سالن های بدنسازی یا مرکز تناسب اندام اجباری می شوند ، بسیاری از علاقه مندان به تناسب اندام نگرانی هایی در مورد ورزش با ماسک صورت ایجاد کرده اند.

کندی تناسب اندام می خواهد به همه اطمینان دهد که استفاده از ماسک مانع جریان اکسیژن نمی شود ، حتی اگر ورزش می کنند. مطالعه اخیر دانشگاه ساسکاچوان نشان داد که ماسک ها هیچ ارتباطی با سطح خون و اکسیژن در حین ورزش های سنگین ندارند.

تنفس مناسب چیست؟

تنفس صحیح به نوع تمرینی که انجام می دهید بستگی دارد. در حالت ایده آل ، شما از طریق بینی خود تنفس می کنید ، که به مرطوب شدن هوا کمک می کند و بقایای وارد شده به شش ها را کاهش می دهد ، زیرا بینی گرده ، گرد و غبار و سایر عناصر هوا را فیلتر می کند.

تکنیک تنفس مناسب کندی تناسب اندام

تنفس قبل از بلند کردن

تمرینات قدرتی شامل تنفس است که به شما کمک می کند تا مرکز بدن خود را تثبیت کنید ، به شما این امکان را می دهد که با خیال راحت بلند شوید و تنش بدن را افزایش دهید و بلند کردن نرم تر را فعال کنید. بازدم هوا را به بیرون فشار می دهد و به شما امکان می دهد عضلات اصلی را بیشتر فعال کنید. بنابراین ، بازدم هنگام بلند کردن و بازدم در هنگام رهاسازی ، قدرت بیشتری را در طول خود بلند کردن ، مهمترین چیز به شما می دهد.

هنگام بیرون کشیدن در زمان مناسب ، نفس کشیدن می تواند از افت ناگهانی فشار خون جلوگیری کرده و نوری را که برخی از افراد تجربه می کنند ، کاهش دهد.

تنفس قلبی

کاردیو ، مانند دویدن یا دوچرخه سواری ، به تنفس مداوم نیاز دارد. بسیاری از دونده ها سعی می کنند تنفس خود را با پای پیاده برنامه ریزی کنند ، به عنوان یک سرعت مشخص برای حفظ اندازه گیری حتی تنفس. این به افزایش میزان نیتریک اکسید که به بدن شما وارد می شود ، رگ های خونی خود را گشاد کرده و میزان خون غنی از اکسیژن که ماهیچه های شما دریافت می کنند را افزایش می دهد. این به سیستم گردش خون شما اجازه می دهد تا کارآمدتر کار کند و خستگی ماهیچه ها را کاهش دهد ، که برای ورزشکاران استقامتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

تنفس برای یوگا

یوگا و تمرینات دیگر مانند پیلاتس ، به روح متکی هستند تا به جریان معنوی کمک کرده و تمرینات بهتری را برای تمرین کنندگان انجام دهند. این تمرینات آنهایی هستند که از تنفس آرام و عمیق از طریق بینی سود می برند. اگر با دقت نفس نمی کشید ، بدن شما می تواند تنش پیدا کرده و قفل شود ، که برعکس هدف یوگا و سایر عادات کششی است.

ورزشگاه کندی می تواند به شما در رسیدن به اهداف شما کمک کند!

ما یک مرکز تناسب اندام جامع هستیم ، با تجهیزات ورزشی منحصر به فرد و دوره های آموزشی ، برای آموزش اجتماعی. با ما تماس بگیرید یا وب سایت ما را بررسی کنید تا همه چیزهایی را که ارائه می دهیم کشف کنید و از سفر شخصی تناسب اندام و غذا استفاده کنید. ما آماده ایم تا به شما در رسیدن به رویاهایتان کمک کنیم!



دیدگاهتان را بنویسید