رژیم غذایی قبل از تغییر شیوه زندگی – دکتر سیموندز


آیا از این که به طور موقت وزن خود را کم کنید فقط برای بازگرداندن آن مریض و خسته شده اید؟ اگر چنین است ، احتمالاً خوش شانس هستید که یک رژیم موقت بسیار محدود کننده است و نمی تواند برای مدت طولانی پایدار باشد. هیچ کمبود رژیم غذایی ، راه حل های سریع و ابزارهایی وجود ندارد که به شما در کاهش وزن آسان کمک کند. متأسفانه بیشتر وزن از دست رفته در رژیم های کوتاه مدت موقت است ، بنابراین وزن بازیابی می شود و سایر پیامدهای سلامتی ممکن است رخ دهد. علاوه بر این ، مطالعات نشان داده است که رژیم یویو ممکن است خطر ابتلا به دیابت ، بیماری های قلبی ، فشار خون بالا و سندرم متابولیک را افزایش دهد.

به عبارت دیگر ، رژیم های کوتاه مدت نه پایدار هستند و نه سالم. اگر می خواهید چربی بسوزانید ، سالم تر باشید و اصلاح کننده باشید ، باید شیوه زندگی خود را تغییر دهید. تغییر سبک زندگی باعث کاهش وزن سالم و حفظ وزن می شود. امروز ما تفاوت بین رژیم های غذایی و تغییر شیوه زندگی و چگونگی بهبود زیبایی و سلامت خود را مورد بحث قرار می دهیم.

رژیم غذایی و تغییرات شیوه زندگی توضیح داده شد

رژیم چیست؟

مطابق با مریام – فرهنگ لغت وبستر، رژیم غذایی شما ممکن است مربوط به غذا و نوشیدنی ای باشد که به طور منظم مصرف می کنید ، یا رژیم غذایی و رژیم محدودیت غذایی به شما در کاهش وزن کمک کند. به طور خلاصه ، رژیم غذایی برای کاهش وزن موقت است. اکثر رژیم های غذایی دارای اهداف کوتاه مدت هستند ، بسیار محدود کننده هستند و تقریباً همیشه منجر به بازیابی وزن می شوند.

همانطور که در بالا ذکر شد ، رژیم های غذایی منجر به کاهش سریع وزن می شود. با این حال ، سالم نیست و بیشتر کاهش وزن چربی نیست. بیشتر رژیم گیرندگان در عرض 1 تا 5 سال وزن خود را افزایش می دهند. این اغلب منجر به رژیم یویو می شود ، چرخه ای بی پایان برای کاهش وزن و افزایش وزن که می تواند منجر به مشکلات سلامتی بیشتر و اختلالات متابولیک شود.

تغییر سبک زندگی چیست؟

تغییر شیوه زندگی یک تغییر پایدار در رژیم غذایی یا ورزش است که می توانید تا آخر عمر دنبال کنید. پیاده سازی تغییرات سبک زندگی فرآیندی است که به زمان ، برنامه ریزی ، تعهد و پشتیبانی نیاز دارد. همیشه عاقلانه است که از کارهای کوچک شروع کنید و در صورت نیاز از درخواست حمایت بیشتر نترسید. در اینجا چند گام برای کاهش وزن ، حفظ آن و بهبود سلامت ذکر شده است.

فعالیت بدنی مورد علاقه خود را کشف کنید

برای کاهش وزن ، جلوگیری از اضافه وزن و سالم بودن نیازی نیست هر روز روی تردمیل بدوید. در واقع ، شما مجبور نیستید به باشگاه بروید. به یاد داشته باشید که تغییر سبک زندگی ، تغییرات پایدار در سبک زندگی شما است. اگر از رفتن به باشگاه بدنسازی می ترسید ، احتمالاً آنقدر به آن پایبند نخواهید بود تا وزن اضافی خود را از دست بدهید ، چه برسد به اینکه مادام العمر آن را نخواهید داشت.

برخی از افراد دوست دارند با پیوستن به یک باشگاه دویدن در فضای باز دوست شوند. سایر افراد عاشق عضویت در یک باشگاه سه گانه هستند. دیگران از مسافرت در سراسر کشور ، دوچرخه سواری ، پیاده روی یا قایقرانی لذت می برند. برخی از افراد دوست دارند داور تیم های فوتبال دبیرستانی محلی باشند. اگر قبلاً ورزش مورد علاقه یا فعالیت بدنی دیگری ندارید ، فعالیت بدنی را امتحان کنید تا ورزش مورد علاقه خود را پیدا کنید. حتی ایستادن بیشتر یا بالا رفتن از پله ها می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. حرکت بیشتر و انتخاب آگاهانه برای فعال بودن مهم است.

ایک کتو

در حالی که کتو یک رژیم غذایی (یک روش غذا خوردن) است و شما می توانید رژیم کتو را با مصرف کالری کمتر از کالری که می سوزانید رعایت کنید ، همچنین می تواند به راحتی به یک شیوه زندگی تبدیل شود. رژیم کتوژنیک برای افرادی که می خواهند وزن خود را به دلایل مختلف کاهش دهند بسیار مناسب است ، از جمله:

  • کاهش اشتها (رژیم های کتوژنیک به احساس سیری شما کمک می کند)
  • کاهش سریع وزن سریع و ایمن
  • کاهش چربی (به ویژه چربی ناسالم شکم)
  • افزایش کلسترول HDL (خوب)
  • کاهش کلسترول بد (LDL)
  • کاهش مقاومت به انسولین
  • کاهش التهاب

اگر رژیم کتو برای شما مناسب نیست ، خوب است. به یاد داشته باشید ، ما در مورد غذا خوردن به گونه ای صحبت می کنیم که شما از آن لذت می برید و می توانید برای یک عمر باقی بمانید. ما می خواهیم وزن خود را کاهش دهید و به گونه ای غذا بخورید که موفقیت طولانی مدت را تضمین کند. بنابراین در حالی که ما طرفدار رژیم کتو و مزایای زیاد آن هستیم ، صرف نظر از رژیم غذایی که انتخاب می کنید ، به شما کمک خواهیم کرد.

آماده سازی غذا

یک زندگی شلوغ می تواند ما را وادار کند که در وعده بعدی چه بخوریم و ما اغلب به آنچه مناسب است روی می آوریم و اغلب انتخاب های ناسالم را انجام می دهیم. همه ما آنجا بودیم ، درست است؟ هر چقدر هم ساده به نظر برسد ، تهیه و برنامه ریزی وعده های غذایی شما از قبل بازی را تغییر می دهد. آماده سازی غذا فواید بسیار زیادی دارد و کلید یک شیوه زندگی موفق در کنترل وزن است. نه تنها همیشه می توانید غذاهای سالم را به راحتی انتخاب کنید ، بلکه می تواند برای بودجه شما نیز بسیار مفید باشد. داشتن برنامه و غذا به شما اجازه نمی دهد وقتی ظاهر می شوند تصمیمات ضعیف و مبتنی بر گرسنگی بگیرید. راهنمای آشپزی ما را بررسی کنید اینجابه

مصرف الکل را کاهش دهید

برای کاهش وزن و ترک آن لازم نیست که الکل را به طور کامل ترک کنید. این بدان معناست که مصرف بیش از حد الکل برای دور کمر یا سلامت شما مفید نیست. از دستورالعمل های AHA و CDC پیروی کنید – بیش از یک واحد الکل در روز برای زنان و بیش از دو واحد الکل در روز برای مردان. این امر باعث کاهش اثرات الکل بر سلامتی شما می شود.

هنگام انتخاب یک نوشیدنی الکلی ، به خاطر داشته باشید که نوشیدنی الکلی که انتخاب می کنید بر کاهش وزن شما تأثیر می گذارد. الکل یک انتخاب ایده آل است زیرا بخشی از یک نوشیدنی معمولاً کالری کمی دارد و فاقد قند یا کربوهیدرات است. با این حال ، اگر کوکتل را انتخاب کنید ، می توانید بیش از 250 کالری به دلیل مخلوط کن های شیرین و مواد اضافی بنوشید. برای جلوگیری از این امر ، میکسرهای بدون قند مانند نوشابه ، تونیک رژیمی یا آب سلتزر را انتخاب کنید.

شما باید مطمئن شوید که مقدار زیادی آب قبل و بعد از الکل می نوشید و کالری / کربوهیدرات کمتری انتخاب کنید. آبجوهای سبک و شراب خشک گزینه های قابل قبولی هستند و می توان بدون افزایش سطح انسولین از آنها لذت برد. از شراب های شیرین ، شراب های دسر و مخلوط کن های شیرین خودداری کنید. نکات بیشتر در مورد رژیم الکل و کتو را بخوانید اینجابه

بیشتر بخواب

خواب بیشتر یک راه عالی و پایدار است تا شما را در مسیر صحیح کاهش وزن و حفظ وزن راهنمایی کند. افرادی که به اندازه کافی نمی خوابند ، بیشتر غذاها و نوشیدنی های حاوی قند بالا را انتخاب می کنند تا بلافاصله انرژی خود را افزایش دهند. متأسفانه ، این امر منجر به افت شدید قند خون در طول روز می شود و می تواند چرخه قند و غذاها و نوشیدنی هایی را که برای سلامتی ، وزن و رفاه روانی مضر هستند ، تداوم بخشد. شما فقط به اندازه کافی درست فکر نمی کنید که غذاهای مناسب را هنگام کمبود خواب انتخاب کنید.

هنگامی که کمبود خواب دارید ، تمرینات شما نیز ممکن است م lessثرتر باشد یا به هیچ وجه انرژی لازم برای تمرین را نداشته باشید. خواب مناسب و سلامت عمومی به طور کلی دست به دست هم می دهند.

آب بیشتری بنوشید

به بیان ساده ، هنگامی که بدن شما دچار کم آبی می شود ، بدن شما نمی تواند به طور م functionثر عمل کند. همچنین ، چندین دلیل وجود دارد که چرا نوشیدن آب به کاهش وزن کمک می کند. نتایج تفصیلی پژوهش نشان داد که نوشیدن آب بیشتر متابولیسم را بهبود می بخشد. این بدان معناست که می توانید سریعتر وزن خود را کاهش دهید. هنگامی که به وزن موردنظر خود رسیدید ، می توانید آن را حفظ کرده و کالری بیشتری نسبت به مقدار مورد نیاز برای حفظ وزن در صورت کم آبی مصرف کنید.

یک زن از لیوان آب می نوشد

علاوه بر این ، نوشیدن مقدار زیادی آب به طور طبیعی می تواند اشتها را کاهش دهد ، عملکرد سالم کلیه را ارتقا دهد و برای سلامت کلی بدن ضروری است. آب در تمام فعالیت های بدن از سر تا پا بسیار مهم است و بدن مناسب هیدراته به طور مثرتری کار می کند. افرادی که فعالیت بیشتری دارند و داروهای خاصی مصرف می کنند ، باید توجه ویژه ای به مصرف مناسب آب داشته باشند.

نکته

رژیم کوتاه مدت یک راه موثر برای کاهش سریع وزن است. با این حال ، بیشتر این کاهش وزن موقتی است و برای سفرهای طولانی مناسب نیست. اگر می خواهید سلامت خود را بهبود بخشید ، وزن خود را کاهش دهید و وزن خود را حفظ کنید ، باید چند تغییر کوچک در شیوه زندگی خود ایجاد کنید. و هنگام تطبیق با روال جدید خود ، با خودتان صبور باشید. به یاد داشته باشید که کاهش وزن نه تنها پیروی از رژیم غذایی ، بلکه تغییر شیوه زندگی است که از سلامت شما حمایت می کند.

متن جدید است ، که شما آن را در پیاده رو خاکستری با پاهای زنانه ، با نمای بالا نوشتید

کارشناسان مجرب ما در کاهش وزن به شما کمک می کنند تا وزن سالم و پایدار را کاهش دهید. همه بیماران جدید می توانند از برنامه غذایی سالم و ورزش ، داروهایی که اشتها را محدود می کند ، مشاوره تغذیه مداوم و برنامه ای ساده و آسان برای اجرا انتظار داشته باشند. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید