رژیم لاغری معده – رژیم گرفتن


رژیم آرام سازی شکم

رژیم آرام سازی شکم

امروزه چربی شکم در بیشتر افراد وجود دارد ، چربی دور شکم و باسن نسبتاً طبیعی است و آسیبی به بدن نمی رساند ، اما اگر بیش از حد مجاز باشد ، آسیب زیادی به بدن وارد می کند و خطرناک است.

مقداری چربی فقط زیر پوست است. سایر چربی ها در اعماق قلب ، ریه ها ، کبد و سایر اندام ها قرار دارند و بین چربی های زیر پوست پنهان شده اند.

این چربی یک چربی احشایی است که باعث ضخیم شدن چربی شکم و متورم شدن شکم می شود.

دروازه ها اغلب همراه با شکم شروع به افزایش وزن می کنند و مشکلات ما را دوچندان می کنند. بنابراین ، قبل از نیاز به تکنیک های سریعتر کاهش شکم بدون ورزش یا ورزش ، یا با قرص های شیمیایی مضر و جلوگیری از چاقی ، باید علل چاقی شکمی را بدانیم ، زیرا در هر صورت ، پیشگیری بهتر از درمان است.

رژیم غذایی برای افزایش وزن

البته غذاهای رژیم غذایی شما برای کاهش وزن نباید شما را از مواد مغذی مورد نیاز بدن محروم کند.

بهترین رژیم غذایی برای شل شدن شکم و باسن ، مصرف همه مواد مفید و جایگزینی غذاهای مفید با غذاهای فرآوری شده مضر و کم مصرف است.

در ادامه به معرفی و بررسی غذاها برای افزایش وزن می پردازیم

انواع چربی ها

  • تری گلیسیریدهایی که در خون گردش می کنند.
  • چربی زیر پوستی که همانطور که از نامش پیداست زیر پوست است.
  • چربی داخلی که چربی شکمی است و خطرناک است و این چربی در زیر ماهیچه های شکم قرار دارد.

علل چاقی شکمی

چاقی شکمی دلایل متعددی دارد ، از جمله موارد زیر:

  • سیگار کشیدن
  • شام دیروقت
  • غذاهای پر چرب بخورید
  • کمبود ویتامین
  • مشکلات هورمونی
  • مقدار زیادی تنقلات پر انرژی بخورید
  • رژیم غذایی بدون پروبیوتیک
  • افسردگی
  • خوردن نوشابه
  • وعده های غذایی زیاد
  • اعتیاد به شبکه های اجتماعی
  • استرس زیاد در زندگی

برای کاهش وزن چکار کنیم؟

بسیاری از افراد به اضافه وزن اهمیت نمی دهند و آن را زیبا می دانند و با خود می گویند من اهمیتی نمی دهم که چه می خواهم و مردم برای من ارزش قائل نیستند ، اما این نظریه اشتباه است زیرا چاق بودن تا زمانی که به بدن آسیب نرساند خوب است ، در غیر این صورت هزینه زیادی خواهد داشت. وزن کم نکنید اما وزن خود را افزایش ندهید.

روده بسیار خطرناکتر از چربی زیر جلدی است و باید بسیار جدی گرفته شود زیرا روده ای که در شکم ظاهر می شود می تواند با هورمون ها و مواد به هر اندامی برسد و تهدیدی جدی برای سلامتی باشد.

ساده ترین راه برای کاهش وزن تغییر سبک زندگی است.

یک شیوه زندگی سالم ما را به انجام و انجام آنچه شامل رژیم غذایی مناسب ، ورزش و تحرک و پیروی از اصول عملی است می رساند.

جنسیت نیز عامل مهمی در کوچک شدن شکم است زیرا مردان چربی بیشتری نسبت به زنان در ناحیه شکم و پهلو جذب می کنند.

ورزش برای آرامش شکم

انواع مختلفی از تمرینات پیوند شکمی وجود دارد که می توانید با انجام روزانه این تمرینات و رعایت رژیم غذایی برای سوزاندن چربی شکم انجام دهید.

بسیاری از تمرینات مانند شنا ، پیاده روی یا دویدن ، دوچرخه سواری یا کوهنوردی به سوزاندن چربی شکم کمک می کند.

اما از آنجایی که این روزها به دلیل اینکه افراد مشغول زمان کمتری برای ورزش دارند ، ما به شما چند تمرین ساده را آموزش می دهیم تا بتوانید در خانه وزن خود را کاهش دهید که در هر مکانی قابل انجام است و به تجهیزات زیادی نیاز ندارد.

پیاده روی روزانه

اگر نسخه ورزشی خاصی ندارید ، پیاده روی ورودی خوبی برای افراد است. روزانه 20 دقیقه پیاده روی کنید.

پیاده روی همچنین با رسیدن به متابولیسم بهتر ، متابولیسم بدن شما را بهبود می بخشد. شکم با گذشت زمان کوچکتر می شود.

آرام کردن شکم با تردمیل مانند راه رفتن است و کافی است روزی 20 تا 30 دقیقه روی تردمیل راه بروید.

یک مطالعه کوچک که در NCBI منتشر شد نشان داد زنان چاقی که تقریباً 60 دقیقه سه روز در هفته پیاده روی می کردند ، در 12 هفته چربی زیاد روده ای را تجربه کردند.

بنابراین شما باید در برنامه خود پیاده روی کنید تا به نتایج دلخواه برسید.

اگر می خواهید چربی خود را از دست بدهید ، باید تا حد امکان عضلات خود را کار کنید.

برای کاهش وزن چه بخوریم؟

رژیم ها و نوشیدنی های زیادی برای سوزاندن چربی شکم وجود دارد ، از جمله:

چای سبز

چای سبز برای کاهش وزن بسیار مفید است و غدد عروقی بدن را فعال کرده و چربی سوزی رخ می دهد.

چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان است.

آنتی اکسیدان موجود در چای سبز ماده ای به نام کاتچین است که با آزادسازی سلول های چربی شکم ساده ترین راه برای از بین بردن چربی شکم را فراهم می کند.

برای کاهش سریع وزن بدون ورزش صبحانه بنوشید

هرچه میزان مصرف منیزیم ، پتاسیم و کلسیم را افزایش دهید ، وزن بیشتری کاهش می دهید. اکنون ما با یک ماده مغذی سروکار داریم که هر سه را می خورد ، یعنی شیر.

صبحانه خود را با شیر شروع کنید تا بدن شما در ابتدای روز مقدار کافی کلسیم دریافت کند. کلسیم کافی متابولیسم را برای سوزاندن کالری بیشتر و کاهش وزن افزایش می دهد.

نوشیدن شیر در طول روز را فراموش نکنید ، حتی اگر بتوانید میان وعده را از چای به شیر تغییر دهید ، علاوه بر سلامتی ، کاهش وزن را نیز تجربه خواهید کرد.

با زنجبیل شکم و پهلوها را صاف می کند

زنجبیل یک گیاه گرم است که ریشه آن برای نازک شدن شکم است.

یکی از خواص زنجبیل برای کاهش وزن اشتها است. زنجبیل کالری محدودی دارد و می توان آن را با غذا یا نوشیدنی مصرف کرد.

زنجبیل متابولیسم را چند برابر می کند ، می توانید زنجبیل را همراه با چای ، لیمو و عسل بنوشید تا علاوه بر نقش آنتی اکسیدانی ، متابولیسم را افزایش دهد. زنجبیل همچنین نقش مهمی در کاهش وزن دارد. دارد.

غذاهای شور را کاهش دهید

نمک به حفظ آب در بدن کمک می کند و معده را متورم می کند ، بنابراین از غذاهای شور و شور در رژیم غذایی خود اجتناب کنید.

غذاهای تند بخورید

خوردن غذاهای تند متابولیسم را افزایش می دهد و باعث می شود چربی و کالری بیشتری بسوزانید و وزن کم کنید.

گرسنگی نکشید

رژیم غذایی اولیه رژیم غذایی است که در آن گرسنه نیست. اگر رژیم غذایی دارید که شما را برای مدت طولانی گرسنه نگه می دارد ، بدن شما فکر می کند گرسنه است بنابراین کالری نمی سوزاند و باعث چاقی نمی شود.

اپلدیک

سرکه سیب با تحریک آنزیم های چربی سوز قند خون را تنظیم کرده و احساس گرسنگی و سیری را کاهش می دهد.

اغلب توصیه می شود روز را با سرکه سیب شروع کنید تا هضم غذا در طول روز یکنواخت شود.

سرکه سیب یک محرک عالی صفراوی است و pH معده شما را حفظ می کند ، که می تواند به شما در رسیدن به شکمی صاف کمک کند.

سرکه سیب باعث افزایش سیری و کاهش اشتها می شود. باید هر روز یک قاشق چای خوری سرکه سیب را با آب گرم با معده خالی بنوشید.

میوه

مطالعات نشان داده است افرادی که مقدار زیادی ویتامین C مصرف می کنند 30 درصد بیشتر از سایرین چربی می سوزانند.

فلفل قرمز و کیوی از جمله میوه هایی هستند که سرشار از آنتی اکسیدان مانند پنی سیلین ها (ترکیباتی هستند که تولید چربی را متوقف می کنند) هستند.

استرس را کاهش دهید

استرس ترشح هورمون ها در بدن را افزایش می دهد که تعادل و عادات غذایی بدن را بر هم می زند و میل به غذاهای شیرین یا شور را افزایش می دهد.

لطفا

نعناع به هضم سریع غذا کمک می کند و از تجمع چربی جلوگیری می کند.

این ماده به از بین بردن نفخ کمک می کند ، که به دلیل عدم هضم مناسب غذا باعث تجمع چربی در شکم می شود.

گیاهانی مانند نعناع یک سم زدا قوی هستند و به ویژه در پردازش و حذف چربی های معده مفید هستند.

گودوسر

خوردن بلغور جو دوسر در وعده صبحانه شما را تا ناهار پر انرژی نگه می دارد و نمی خواهید غذای کالری بخورید. بنابراین ، متابولیسم را تسریع می کند و وزن شما کاهش می یابد.

کنجد

کنجد دارای طبیعت گرم است و باعث چربی سوزی در ناحیه شکم شده و باعث کاهش وزن می شودبه

سیاه دانه ها

سیاه دانه خواص زیادی برای سوزاندن چربی شکم و پهلو و آرامش دارد ، بنابراین از آن غافل نشوید.

چوب شکسته

چوب شکاف دار تاثیر خوبی در کاهش وزن دارد ، بنابراین غذاهای مضر را جایگزین کنید.

زردچوبه

از زردچوبه برای بهبود سلامت و افزایش جذب و هضم چربی ها استفاده کنید.

آجیل

آجیل سرشار از فیبر و اسیدهای چرب امگا 3 است که کلسترول و کاهش وزن را کاهش می دهد.

باید بدانید که انواع غذاها برای کاهش وزن نباید چربی روزانه ما را کاهش دهد زیرا بدن به چربی های ضروری نیاز دارد.

آجیل ها چربی های خوب و خوبی هستند و مصرف روزانه 28 گرم دانه مانند بادام یا پسته یا فندق و هر آجیل می تواند به آرامش شکم و باسن کمک کند.

دارچین

دارچین طبیعتی گرم دارد و برای لاغری افراد با مزاج سرد مفید است زیرا متابولیسم و ​​چربی سوزی را افزایش می دهد.

اب

برای کاهش وزن همیشه آب بنوشید زیرا آب اشتها را کاهش می دهد و متابولیسم را تسریع می کند و بدن را تمیز می کند ، بنابراین همیشه 8 لیوان آب در روز بنوشید و حتماً قبل از غذا آب سرد بنوشید تا بدن گرمتر شود تا گرم شود. کاهش وزن

فواید نوشیدن آب برای همه آشکار است. آب کالری ندارد ، اما به شما احساس سیری می دهد. گفته می شود نوشیدن مقدار زیادی آب سرد حتی کالری را نیز می سوزاند. این به این دلیل است که آب یخ هنگام ورود به بدن باید با دمای بدن گرم شود ، که به انرژی نیاز دارد. مصرف 2 لیتر آب سرد در روز می تواند 70 کالری بسوزاند.

علاوه بر این ، نوشیدن آب باعث عملکرد کلیه ها به جای کبد می شود و در نتیجه مواد زائد را از بدن خارج می کند. یکی از وظایف اصلی کبد تبدیل چربی بدن به انرژی است. اگر کبد از مواد زائد خلاص شود ، کبد چربی بدن را می سوزاند تا به انرژی تبدیل شود.

انجام دادن

هل به دلیل داشتن خاصیت چربی سوزی باعث کاهش وزن و کاهش وزن می شود.

سوزاندن 3500 کالری

برای از دست دادن نیم پوند چربی بدن ، باید 3500 کالری بسوزانید ، این بدان معناست که باید 500 کالری در هفته را کاهش دهید.

لاغری موضعی شکم

این روزها تبلیغات زیادی در مورد انواع دستگاه های کاهش وزن و حتی جراحی ها مشاهده می کنیم که به افراد قول می دهد بدون ورزش سریع وزن خود را کاهش دهند ، اما همیشه م effectiveثر نیستند.

چسباندن شکم با تجهیزات اطفاء حریق و ژل

قبل از هر چیز باید بگوییم که شل شدن شکم و لگن بدون ورزش و رژیم غذایی مناسب امکان پذیر نیست و گاهی خطرناک است.

نرم شدن موضعی شکم با وسایلی مانند وزن معده یا تاول معده با وسایل خاصی که به شکم چسبیده و با حرارت زیاد آب و چربی بدن را می سوزاند تا حدی امکان پذیر است و در نتیجه تغذیه مناسب و ورزش شدید آن مورد نیاز است.

کرم و ژل معده نیز به همین ترتیب است.

عمل جراحي

لاغری بیشتر برای افرادی است که اضافه وزن و چاقی دارند.

جراحی همیشه آخرین راه حل برای سلامتی است و اگر روشهای دیگر م workثر واقع نشد ، به جراحی مراجعه کنید.

این جراحی ها ممکن است سریع ترین راه برای کاهش وزن در ناحیه شکم باشد ، اما عواقب و آسیب ها و خطرات آن نیز باید در نظر گرفته شود.

عملیات لاغری عمدتا بر دستگاه گوارش تأثیر می گذارد و مقدار کمی غذا وارد معده می شود و فرد وزن کم می کند.

برخی دیگر از عملکردها چربی را مستقیماً از بدن خارج می کنند.

انواع اقدامات لاغری

بای پس معده Roux-en-Y

حلقه شکم (قابل تنظیم)

فیتوسوگ

آستین معده

دیدگاهتان را بنویسید