سالم ترین غذا از نظر مشاور غذا


حتی منظم ترین فرد نیز گهگاه به سمت پیشخوان خم می شود. بین برنامه های شلوغ و فرسودگی زیاد ، بسیاری از ما متوجه می شویم که وقتی صحبت از پخت یک وعده دیگر می شود ، نوشیدنی ها می توانند نجات دهنده باشند. اما همه گزینه هایی که باید همراه داشته باشید برابر نیستند! در حالی که رژیم غذایی سالم می تواند بخشی از رژیم متعادل باشد ، گزینه های نه چندان سالم نیز می توانند داشته باشند اثر معکوسبه

تحقیقات آن را نشان می دهد شام را اغلب در خانه همراه با داشتن رژیم غذایی سالم تر از غذاهای تهیه شده در خارج از خانه بپزیدبه بنابراین ، منطقی است که یک سفارش بیش از حد در هفته انجام دهید می تواند عوارض جانبی نامطلوبی را به دنبال داشته باشد. بردن؟ همه چیز در مورد چی شما در حال غذا خوردن.

بنابراین ، اگر طرفدار هستید ، می دانید که همه امیدها از بین نمی روند (به شرطی که با دقت انتخاب کنید!) و ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم بهترین انتخاب های سلامتی را انجام دهید (اما همچنان برای معده خود تصمیمات خوبی بگیرید).

نکات ساده ای را که توسط متخصص تغذیه تأیید شده است بخوانید و به شما کمک کند با کمی تلاش از غذای سالم لذت ببرید.

6 نکته برای سفارش شیرینی سالم

شماره 1 سس یا لباس کناری بخواهید

این به شما این امکان را می دهد که مقدار ادویه را به غذای خود اضافه کنید! به جای دیپ ، سس یا سس ، جایگزین های سالم تری مانند آب لیمو ، روغن زیتون و حتی آووکادو بخواهید.

# 2 سبزیجات را بارگذاری کنید

با پیش غذای خود سبزیجات اضافی بخواهید یا وقتی به خانه رسیدید سبزیجات بیشتری به بشقاب خود اضافه کنید.

شماره 3 تغییرات سالم ساده ایجاد کنید

سفارش نمک های سالم می تواند به سادگی حفظ چند تغییر ساده در ذهن باشد. غذاهای جانبی سرخ شده را با گزینه های سالم تری مانند سالاد کنار ، سیب زمینی بخارپز و سبزیجات خام یا پخته جایگزین کنید. درخواست کنید که گوشت به جای سرخ شده کباب یا پخته شود. درخواست تبادل گیاهان ، محصولات لبنی یا فاقد گلوتن کنید. و سعی کنید روغن های بسیار فرآوری شده مانند کلزا یا روغن گیاهی را جایگزین گزینه های سالم تری مانند آووکادو یا روغن زیتون کنید

شماره 4 از سرگرمی رایگان صرف نظر کنید

از همه مکمل های رایگان (و شیرین) مانند دسر یا نوشیدنی های شیرین خودداری کنید. بله ، حتی اگر در خانه باشند!

شماره 5 درایو خود را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری اهمیت دارد و می تواند به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندام کمک کند. بخش بزرگی را با کسی به اشتراک بگذارید یا نیمی از وعده غذایی خود را درست روز بعد ذخیره کنید

شماره 6 بدانید در وعده غذایی شما چه چیزی وجود دارد!

اغلب منو تمام اطلاعات تغذیه ای ، از جمله مواد تشکیل دهنده را ثبت می کند. و اگر نمی دانید ، بپرسید! هیچ سوالی سوال بدی نیست. این مانع از پیدا شدن مواد مخدر روی دیسک شما می شود و به شما امکان می دهد سالم ترین (و کوچکترین) انتخاب را هنگام سفارش انجام دهید.

برای هر هوس غذایی غذای سالم همراه داشته باشید

اگر یک ضیافت نام شما را صدا می زند ، می توانید خواسته های خود را کاملاً برآورده کنید. برای حفظ حق خود در حمایت از اهداف سلامتی و تناسب اندام ، در اینجا چند غذای سالم آورده شده است که می توانید سبک تر ، بهتر و کاملاً خوشمزه را انتخاب کنید.

سفارش غذاهای سالم ایتالیایی به طرز شگفت آوری آسان تر از آن است که فکر می کنید!

غذاهای ایتالیایی

ماکارونی

به جای یک غذای سنگین مانند فتوچین آلفردو ، غذای مغذی تری مانند Chicken Cacciatore را انتخاب کنید. مرغ کاکاتیور مربا حاوی پروتئین و سبزیجات با کیفیت بالا است. و از آنجا که معمولاً به جای سرخ شده در روغن زیتون پخته می شود ، میزان کالری و چربی آن نیز نسبتاً کم است.

سالاد

سالاد پوشیده از روغن زیتون و سرکه کلاسیک می تواند کاملاً رضایت بخش و پر از مواد مغذی باشد. برای افزایش پروتئین ، یک طرف مرغ کبابی یا ماهی قزل آلا بخواهید! چیزی هیجان انگیز تر می خواهید؟ سالاد کاپرس را امتحان کنید!

کالاماری

کالاماری کبابی می تواند یک گزینه پروتئینی کم کالری باشد. فقط مطمئن شوید که سرخ نشده است!

مبادله سالم برای زمانی که پیتزا می خواهید

پوسته

پیتزای پوسته نازک با روکش سبزیجات می تواند راهی برای مقابله با بدترین هوس پیتزا بدون افراط در مصرف چربی های اشباع و کربوهیدرات ها باشد. همچنین می توانید ببینید آیا آنها یک مبادله سالم مانند پوسته گل کلم یا پنیر بدون شیر ارائه می دهند!

یک مکمل پروتئینی سالم انتخاب کنید

برای صرفه جویی در کالری ، پپرونی و سوسیس را کنار بگذارید. اگر می خواهید پروتئین اضافه کنید ، مرغ رنده شده بخواهید.

سبزیجات را سنگین کنید

پیتزای خود را با سبزیجات اضافی مانند بروکلی ، قلب کنگر فرنگی یا اسفناج پر کنید.

مقدار مصرف

از برش ها لذت ببرید ، بدون پای پیتزا!

غذاهای چینی

چینی می خواهید اما می خواهید به اهداف خود پایبند باشید؟ هنگام سفارش از منو ، سعی کنید از همه این مواد فرآوری شده مانند سدیم و MSG که معمولاً در غذاهای چینی یافت می شود اجتناب کنید. در صورت شک ، به جای سرخ شده به بخار بچسبید و روی سبزیجات بریزید!

در اینجا سالم ترین غذاهای چینی برای سفارش آورده شده است.

گزینه های مربوط به گیاه

توفو بخارپز با سبزیجات روی برنج قهوه ای می تواند یک غذای سیر کننده و خوشمزه باشد. در صورت شک ، از سبزیجات بخارپز و برنج بخارپز بخواهید هر چه، واقعاً) ، و سس و نمک را نگه دارید.

گزینه های سس سالم تر

آیا عاشق سس های کلاسیک چینی هستید؟ آن را در کنار خود بخواهید و فقط آن چیزی را که واقعاً برای پایین نگه داشتن سدیم نیاز دارید به آن اضافه کنید. در مورد سدیم کم ، سس سویا با سدیم کم بخواهید یا ببینید آیا گزینه های سالم تری مانند آمینو نارگیل یا آمینو مایع دارند.

گزینه های کم کربوهیدرات

سوپ وانتون یک سوپ مبتنی بر آبگوشت کم کالری است. بسته بندی سالاد مرغ یک گزینه کم کربوهیدرات است که باعث افزایش سبزیجات و پروتئین مفید برای شما می شود. برای حفظ سلامت آن ، سس را جایگزین آووکادو کنید و سبزیجات را اضافه کنید!

غذاهای هندی

در حالی که هر منو چیزهای متفاوتی را ارائه می دهد ، شما می توانید این غذاهای سالم را در اکثر غذاهای هندی پیدا کنید!

تندوری

وقتی از غذاهای هندی لذت می برید ، تندوری اغلب یک انتخاب خوشمزه و سالم است. این غذا با ماست و ادویه جات ترشی جات تهیه می شود و بدون داشتن چربی غنی کننده است.

از جانب

دال مملو از سبزیجات و اغلب عدس است که آن را به یک غذای گیاهی غنی از آنتی اکسیدان و سیر کننده تبدیل می کند.

کباب

کباب اغلب کالری کمتری دارد و حاوی مقدار زیادی سبزیجات سالم است. علاوه بر این ، اجزای پروتئین کنترل می شود ، بنابراین شما زیاد غذا نمی خورید.

غذاهای مکزیکی

بله ، شما خوشحال خواهید شد که بدانید ما یک راهنمای سفارش سالم برای انواع گوآک و انواع تند را در نظر گرفتیم!

گوآکاموله

Guacamole یک گزینه مغذی است که مملو از چربی های سالم و اغلب پر از ادویه جات و سبزیجات است. اما به خاطر داشته باشید که در آن غوطه ور هستید! انتخاب سبزیجات ترد به جای سیب زمینی سرخ کرده سرشار از مواد مغذی است و به شما در خلاص شدن از کالری خالی کمک می کند.

سالاد

سالاد مکزیکی اگر به درستی سفارش داده شود می تواند غذای رضایت بخشی باشد. اگر از پوسته سرخ شده ای که بسیاری از گونه ها به آن می آیند صرف نظر می کنید و آن را با مواد پرچرب مانند خامه ترش پر نمی کنید ، لذت بردن از سالاد می تواند یک انتخاب عالی باشد.

فجیتاس

فاژیتا یک غذای سرگرم کننده است که معمولاً سرخ نمی شود و با پروتئین و سبزیجات متعادل است. سبزیجات اضافی بخواهید و الکل پر کالری را کنار بگذارید و با خوردن این غذای خوشمزه احساس خوبی خواهید داشت.

مارگاریتا سالم

مارگارین میخوای؟ در حالی که ما توصیه نمی کنیم این را به هر سفارش اضافه کنید ، یک نوشیدنی گاه به گاه قطعاً می تواند در یک سبک زندگی سالم قرار گیرد! مارگارین پیش مخلوط (و پر از شکر) را برای مارگارین روی سنگها رها کنید. یک شربت ساده برای آب لیمو جایگزین کنید و برای افزایش طعم بدون کالری ، ژالاپنو یا کاین تند را اضافه کنید!

متصل: آیا می خواهید در صورت کاهش وزن مشروبات الکلی بنوشید؟

از فرصت استفاده کنید و از فرصت استفاده کنید و با خود ببرید

در حال حرکت در یک پمپ بنزین یا کافه توقف کنید؟ در حالی که ممکن است پیدا کردن وعده های غذایی کامل برای شما دشوار باشد ، برخی از میان وعده های سالم وجود دارد که می تواند به شما در تغذیه و اشباع نگه داشتن بدن تا رسیدن وعده غذایی بعدی کمک کند.

  • میوه تازه
  • ماست کم قند (ماست بدون شیر یا یونانی)
  • کیک پنیر و برنج
  • بیسکویت غلات کامل یا کره بادام زمینی و کره بادام زمینی
  • گرانولای کم قند ، پروتئین یا میله های انرژی زا (ساخته شده از مواد مفید مانند آجیل ، دانه ها و میوه ها)
  • تخم مرغ آب پز سخت
  • هموس یا گوآکامول با چوب سبزیجات برای خیساندن در آن
  • آجیل بدون نمک و میوه های خشک بدون افزودن شکر

شگفت زده خواهید شد که با کمی تلاش می توانید مقایسه کنید! بنابراین ، هنگامی که بیرون از منزل هستید ، وقت گذرانی دارید و آماده حرکت در مسیر بعدی هستید ، استراحت کنید و نفس بکشید! قبل از تصمیم گیری در مورد سیاست فست فود ، ما آماده شرط بندی هستیم که Starbucks در این نزدیکی هست و دارای گزینه های سالم زیادی است.

و به یاد داشته باشید: همیشه برچسب تغذیه را بررسی کنید! تا آنجا که می توانید از مواد فرآوری شده و مصنوعی و غذاهای حاوی سدیم و شکر اضافه خودداری کنید. در عوض گزینه های کامل غذا و حداقل مواد تشکیل دهنده را انتخاب کنید!

مطالب مرتبط: سالم ترین چیزهایی که می توانید از استارباکس سفارش دهید

غذاخوری می تواند بخشی از یک شیوه زندگی سالم باشد

اگر سعی می کنید یک شیوه زندگی سالم داشته باشید ، بدانید که نیازی به برنامه ریزی برای پخت تمام وعده های غذایی خود از ابتدا ندارید. تا زمانی که رژیم غذایی سالمی را انتخاب کنید که میزان چربی اشباع ، قند و عاری از مواد نه چندان سالم باشد ، می توانید چند روز در هفته از آشپزخانه صرف نظر کرده و همچنان از یک غذای خوب برای خود لذت ببرید و لذت ببرید. خواهش میکنم!

دیدگاهتان را بنویسید