سال نو برای سلامتی بهتر


سال نو همیشه راه حل های جدید و تمایل به بهبود را به ارمغان می آورد. این که آیا شما خودتان را شوکه کرده اید یا کمی تلو تلو خورده اید ، ما می خواهیم به شما بگوییم که ما به شما اعتقاد داریم. تغییر رژیم عادی یا رژیم جدید همیشه آسان نیست ، اما شما این را درک می کنید. برای شروع بهبود فقط به عادات کوچکی نیاز است و شما امسال این مراحل را انجام داده اید. در پایان اولین سال 2021. به مدت یک ماه ، می خواهیم بگوییم: THE WAY! شما سال جدید را درست شروع می کنید.

برچسب بدون گلوتن! بیایید در مورد گندم صحبت کنیم.

روز ملی گلوتن 15 ژانویه بودهزار و به همان اندازه که در سال های اخیر بر غذاها و حتی فرهنگ عامه ما غلبه کرده است ، گلوتن همیشه در اطراف بوده است. اثرات آن بر روی افراد ، به ویژه افرادی که آلرژی دارند ، به تازگی روشن شده است. در این ماه ما می خواستیم در گلوتن غوطه ور شویم تا به شما کمک کنیم بدانید این چیست و چگونه با آن مقابله کنید.

گلوتن چیست؟

گلوتن یک ترکیب متداول پروتئین است که در گندم (توت فرنگی ، سفت ، زردچوبه ، سمولینا ، اسپلن ، فارین ، گراهام ، گندم KAMUT® خراسان و گشنیز) ، چاودار ، جو و تریتیکال – گندم و چاودار یافت می شود. “* در اصل ، گلوتن به حفظ شکل بدن کمک می کند. این به عنوان یک چسب عمل می کند (متوجه می شوید؟ چسب / گلوتن؟) همه چیز را در کنار هم نگه می دارد. این خبر خوبی برای نان است ، اما همیشه برای بدن شما مفید نیست.

* https: //celiac.org/gluten-free-living/what-is-gluten/

گلوتن کجا یافت می شود؟

این قسمت سرگرم کننده است اگرچه گلوتن عمدتا در گندم و برخی دیگر از محصولات ذکر شده در بالا یافت می شود ، اما می تواند برای ذخیره مواد غذایی دیگر مانند:

  • سوپ ها
  • ماکارونی
  • غلات
  • سس ها
  • آلوس
  • حتی سس سالاد!

گاهی اوقات یک جایگزین سالم تر – جو دوسر – می تواند به گلوتن آلوده شود ، که می تواند برای کسانی که به آن حساسیت دارند نعمت باشد.

چه کسانی به گلوتن حساسیت دارند؟

افراد مبتلا به بیماری سلیاک نسبت به گلوتن واکنش جدی نشان می دهند. بیماری سلیاک یک واکنش ایمنی ژنتیکی است که در واقع می تواند به روده کوچک آسیب برساند. مانند بسیاری از بیماری ها ، همه افراد مبتلا به بیماری سلیاک واکنش متفاوتی به گلوتن نشان می دهند. با این حال ، بسیاری از علائم رایج عبارتند از:

  • اسهال
  • خستگی.
  • نفخ و گاز.
  • معده درد.
  • تهوع و استفراغ.
  • یبوست.

همچنین افرادی هستند که ممکن است برخی از علائم ذکر شده در بالا را تجربه کنند ، اما آنها بیماری سلیاک ندارند. کاملاً محتمل است که آلرژی به گندم ، جو و … ممکن است علت باشد نه خود گلوتن. اگر مشکوک به حساسیت هستید ، به پزشک خود اطلاع دهید تا مطمئن شود.

https://medlineplus.gov/celiacdisease.html#:~:text=Celiac٪20disease٪20is٪20an٪20immune،wheat٪2C٪20rye٪2C٪20and٪20barley.

آیا باید از گلوتن اجتناب کنم؟

با توجه به انتشارات بهداشتی هاروارد ، اگر شما مبتلا به بیماری سلیاک یا حساسیت به گندم نیستید ، شواهد قانع کننده کافی وجود ندارد که نشان دهد اجتناب از گلوتن بر سلامت شما تأثیر می گذارد.

اما تو هاروارد نیستی همه متفاوت هستند ، و در حالی که ما به شما نمی گوییم چگونه غذا بخورید ، خوب است خودتان تشخیص دهید که چه چیزی برای شما و بدن شما مناسب است. اگر سلیاک نیستید و حساسیت ندارید ، اما متوجه شدید که رژیم غذایی محدود به گلوتن به شما احساس فوق العاده ای می دهد ، ادامه دهید!

https://www.health.harvard.edu/staying-healthy/ditch-the-gluten-improve-your-health

آهنگ ماه

از آنجا که امسال سال جدیدی است ، ما می خواستیم بیش از یک سبک مختلف تمرین را ارائه دهیم. در این ماه ، ما روی عادات کوچک سالم تمرکز می کنیم که می توانید برای شروع قوی و حفظ نتایج خوب در طول سال ، از آنها استفاده کنید.

عادت سالم 1: کاردیو

آیا تا به حال سعی کرده اید با بالا رفتن از پله ها و یا رفتن سریع به صندوق پستی و برگشتن ، سوت خود را پنهان کنید؟ این می تواند به دلیل ظرفیت هوازی پایین در بدن شما اتفاق بیفتد. نشان داده شده است که فعالیت قلبی عروقی (کاردیو) با تأمین اکسیژن بیشتر در سراسر بدن به افزایش انرژی کمک می کند. همچنین به شما کمک می کند از پله ها ، تپه ها و سایر اهداف تناسب اندام غلبه کنید.

پیاده روی 30 دقیقه ای ، شنا ، دوچرخه سواری یا سایر تمرینات قلبی نیز می تواند به شما کمک کند:

  • قلب و ماهیچه ها را تقویت کنید
  • روحیه خود را بالا ببرید (آیا تا به حال شنیده اید که دونده ای بلند شود؟)
  • کمکم کن بخوابم
  • به علاوه!

عادت سالم 2: تمرین با وزنه

بدون نیاز به یادگیری Strongman® برای استفاده از مزایای شگفت انگیز وزنه های آزاد. در واقع ، هنگامی که توده بدون چربی بیشتری دارید (به عضله مراجعه کنید) کالری بیشتری می سوزانید (فقط به تمرینات قلبی). اگر می خواهید پوندهای تند خود را از دست بدهید یا یک تن اضافه کنید ، تمرینات با وزنه یک برنامه عالی برای تناسب اندام شما است. با تیم اختصاصی ما برای حفظ وزن خود پاک کننده، می توانید تمرکز بیشتری بر تمرینات خود داشته باشید.

شما می توانید کار کوچکی را شروع کرده و پیشرفت کنید ، اما تمرین با وزنه می تواند به شما کمک کند:

  • قدرت ایجاد کنید
  • بهبود انعطاف پذیری و تعادل
  • قلب و استخوان های خود را سالم نگه دارید
  • خیلی بیشتر!

عادت سالم 3: درس

دروس ورزشی بسیار عالی است زیرا با سلیقه همه سازگار است. مهم نیست که در باشگاه چه اتفاقی می افتد ، شما یک فعالیت گروهی پیدا خواهید کرد که می توانید از آن لذت ببرید. اگر کارهایی را که در حین کار انجام می دهید دوست دارید ، احتمالاً به انجام آن ادامه می دهید! و چون ما از قوانین سختگیرانه ای برای حفظ شما پیروی می کنیم امن تر، می توانید بی سر و صدا به کلاس ها بروید.

فعالیت های گروهی نه تنها می تواند به بهبود سلامت شما کمک کند ، بلکه می تواند به موارد زیر نیز کمک کند:

  • وزن کم کنید
  • پاسخگو باشید
  • دوست شدن
  • آن مایل دیگر را طی کنید یا تکرار کنید

از برنامه FC استفاده کنید یا از ما در fitnessconnection.com/classes/ دیدن کنید تا مجموعه ای از فعالیت های ما را بیاموزید که می توانید در ورزشگاه یا در خانه حضور داشته باشید.

عادت سالم 4: ماشین های بدنسازی

ما می دانیم ماشین های ترسناک چگونه می توانند در ورزشگاه باشند. شما نمی خواهید با واژگون کردن چیزی مانع یا شرمنده شوید. همه ما از جایی که شما هستید شروع کرده ایم ، بنابراین شرمنده نباشید از یکی از اعضای Fitness Connection بخواهید به شما کمک کند. به هر حال ماشین ها دوستان شما هستند. از آنجا که ما یک بزرگتر در این زمینه به طوری که فاصله اجتماعی بیشتری بین ماشین ها وجود داشته باشد ، می توانید سازماندهی شده و سالم بمانید.

دستگاه های ورزشی ما علاوه بر شناسایی ماهیچه های خاص ، می توانند به موارد زیر نیز کمک کنند:

  • زمان تمرین خود را محدود کنید
  • برحذر بودن
  • تنش مفاصل را کاهش دهید
  • بدون آسیب بیشتر از وزن بیشتری استفاده کنید

عضو موضوعی

ما هر ماه دوست داریم بر سر یک عضو خاص که شیوه زندگی Fitness Connection را در بر می گیرد و ما را تشویق می کند تا قوی بمانیم ، فریاد بزنیم. اگر برای اولین بار است که به باشگاه می روید ، به Bryce در آدرسredcon_bryceb مراجعه کنید تا نمونه هایی از دینامیت را در مورد چگونگی ایجاد عضله و استفاده از ماشین های ما ببینید.

کپی FC JAN redcon bryceb

این دوست ژیمناستیک پویا یک علاقه مندان پرشور است که همیشه به جنبه های روشن نگاه می کند و هیچ روزی را از دست نمی دهد. او عاشق نکات خرید و لبخند است – همراه با حس مد ورزشگاه.

برای نکات ماشین و برای به اشتراک گذاشتن الهامات خود ، برایس را در اینستاگرام (redcon_bryceb) دنبال کنید.

ما برنامه ای برای آن داریم!

برنامه Fitness Connection راهی عالی برای نزدیکتر شدن به سفر تناسب اندام است.

همانطور که دوست خود را به سالن بدنسازی می آورید ، برنامه ما همچنین دارای ویژگی های شگفت انگیز مهمان است:

  • از نسخه رایگان 5 روزه خود استفاده کنید
  • مشاهده برنامه جلسات
  • دسترسی به FC @ Home
  • همین حالا عضو شوید

برنامه را امروز بارگیری کنید!

شما عالی هستند.

2021 اینجاست! ما قبلاً به طور کامل وارد سال جدید شده ایم و امیدواریم شما این قطعنامه ها را شوکه کنید. به یاد داشته باشید که برای خود وقت بگذارید و روی آنچه واقعاً شما را خوشحال می کند تمرکز کنید. به یاد داشته باشید ، شما بهتر است قدم های کوچکی بردارید و ما همیشه اینجا هستیم تا از سفر شما پشتیبانی کنیم. امکانات ما تمیزتر ، ایمن تر ، بزرگتر و آماده برای توقف و شروع آموزش است. ما مشتاقانه منتظر دیدن شما.

دیدگاهتان را بنویسید