ساندویچ بوفالو تمپه و پیتا رنچ با آووکادو


این نسخه گیاهی از این ساندویچ مرغ بوفالو و رنچ شما را عاشق غذاهای گیاهی می کند! تکه های تند بوفالو که کمی در روغن آووکادو سرخ شده اند، کاهوی ترد رومی و آووکادوی خامه ای پر شده با پیتا یک ناهار آسان، خوشمزه و مغذی را تشکیل می دهند.

در طول این بارداری دوقلو، من با هوس غذایی دست و پنجه نرم کرده ام و وقتی آنها اتفاق می افتند، باید همان موقع تسلیم شوم! اخیراً، پس از یک هفته طاقت‌فرسا بدون خواب با غذای کودک نوپا، هوس کرده‌ام هوس بسته‌بندی مرغ بوفالو (و همانطور که بسیاری از شما می‌دانید، من مرغ نمی‌خورم!) بنابراین، یک دختر باردار چه باید بکند؟ یک نسخه گیاهی بسازید!

ساندویچ بوفالو تمپه پیتا با مزرعه و آووکادو

من دوست دارم از تمپه به عنوان جایگزین گوشت استفاده کنم زیرا سفت است، طبخ آن آسان است و نیازی به آماده سازی ندارد (مثلاً جک فروت یا توفو). . بعد با سس گاومیش ریختم (به همین راحتی، درسته؟) می تونید با سرخ کن یا فر تردی بیشتری بدست بیارید، اما من از سادگی روش ماهیتابه در اینجا خوشم میاد.

جیب‌ها را با کاهوی رومی با سس رنچ پر کردم (اگرچه سس سزار هم عالی خواهد بود!) و مقداری آووکادوی خامه‌ای برای چربی‌های سالم و بافت اضافی. ترکیب فوق العاده بود و باقی مانده ها حتی بهتر بودند – من فقط تمپه را در مایکروویو گرم کردم!

ساندویچ بوفالو تمپه پیتا با مزرعه و آووکادو

برای تغییر این دستور غذا، می توانید به جای نان پیتا از رول استفاده کنید، بدیهی است که پروتئین را عوض کرده و مقداری سبزیجات ترد مانند کرفس و هویج خرد شده را در آنجا اضافه کنید.

من شما را تشویق می کنم که تمپه را در اینجا امتحان کنید، به خصوص اگر می خواهید این پروتئین گیاهی را امتحان کنید!

دستور آشپزی

ساندویچ بوفالو تمپه و پیتا با آووکادو

سهام: 3 ساندویچ (نصف پیتا / سرو)

عناصر

  • 1 قاشق سوپخوری روغن آووکادو
  • 1 18 اونس بسته تمپه، مکعب
  • حدود 4 فنجان ها کاهو
  • 1/4 فنجان سس مزرعه (سزار اینجا هم عالی کار میکنه)
  • 1 آووکادوی رسیده
  • 3 بریدن نان پیتای سبوس دار (مطمئن شوید که از نوعی است که می توانید آن را برش دهید – معمولاً “بتای جیبی” نامیده می شود)
  • ¼ فنجان سس بوفالو

دستورالعمل ها

  • روغن را در یک تابه متوسط ​​روی حرارت متوسط ​​رو به بالا گرم کنید. پس از براق شدن روغن، خرماها را اضافه کنید. حدود 10 دقیقه بپزید تا همه طرف ها قهوه ای شوند.

  • در همین حال، کاهوی رومی را با سس بریزید. آووکادو را پوست کنده، سوراخ کرده و به ورقه های نازک برش دهید. نان پیتا را از وسط نصف کنید. سس گاومیش را در یک کاسه متوسط ​​بریزید. همه چیز را کنار گذاشتیم.

  • خرماهای پخته شده را داخل کاسه با سس گاومیش بریزید و خوب هم بزنید تا پوشانده شود.

  • ساندویچ ها را جمع کنید. روی نان را با کاهو و آووکادو پر کنید. تمپه بوفالو را روی آن قرار دهید. خدمت.