سلامتی یک مهمانی است و شما دعوت هستید!


تمرکز بهاری

فصل تجدید است و ما نمی توانیم راهی بهتر از انجام یک تمرین سالم برای وارد کردن انرژی تازه به زندگی شما ارائه دهیم. به همین دلیل است که هر عضویت شامل تمرینات درخواستی و کلاس های FC @ Home می شود که به شما در سالم ماندن کمک می کند. این که آیا از رقص با درس رقص مورد علاقه خود لذت می برید یا با یکی از مربیان مجرب ما ملاقات می کنید ، همیشه می توانید مهمانی تناسب اندام خود را با کمی بهار ادامه دهید.

آیا کسی بادام زمینی می خواهد؟

1 مارسخیابان روز ملی دوستداران کره بادام زمینی است و علیرغم این واقعیت که برای کودکان ضروری است ، (PB&J ، هر کسی؟) کره بادام زمینی نیز می تواند برای سلامت بزرگسالان شما مفید باشد.

توزیع 2 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی خامه ای:

  • کالری: 190
  • چاق: 16 گرم
  • سدیم: 140 میلی گرم
  • کربوهیدرات ها: 8 گرم
  • فیبر: 2 گرم
  • قند: 3 گرم
  • پروتئین: 7 گرم

این بدان معنا نیست که کره بادام زمینی همچنین منبع قابل توجهی از ویتامین B و آنتی اکسیدان ها است.

حقایق شادی: ویتامین های کمپلکس B شامل 8 ویتامین مختلف ضروری B هستند که در کنار هم نقش مهمی در حفظ سلامت شما ایفا می کنند. این شامل پشتیبانی از موارد زیر است:

  • هضم
  • چشم انداز
  • اشتها، میل
  • عملکرد مغز و عصب
  • به علاوه!

در حالی که کره بادام زمینی فواید شگفت انگیز زیادی برای سلامتی دارد ، کالری و چربی بالایی نیز دارد ، بنابراین باید از آن به طور متوسط ​​استفاده کرد.

میان وعده های سریع کره بادام زمینی:

  • سیب با کره بادام زمینی
  • مورچه روی چوب (کره بادام زمینی ، کرفس و کشمش)
  • چوب هویج با کره بادام زمینی
  • سیب زمینی شیرین پر شده با ماست با کره بادام زمینی
  • نان تست / رولت میوه کره بادام زمینی

در شبکه های اجتماعی ، پرسیدیم بهترین کره بادام زمینی چیست – ترد یا خامه ای. پس از یک بحث طولانی ما به این پاسخ رسیدیم:

H2-OH-بله

در 22 مارس ، ما روز جهانی آب را جشن گرفتیمدومین و روزی است که به ما کمک می کند تا بر اهمیت آب شیرین تمرکز کنیم. نه تنها به عنوان یک مکمل تازه کننده برای آموزش ، بلکه به عنوان یک عنصر پایدار کننده زندگی.

بدن ما 60-70 water آب است ، بنابراین حفظ هیدراتاسیون بسیار مهم است. در طول روز ، بدن شما به طور طبیعی با تعریق ، ادرار و حتی تنفس آب خود را از دست می دهد! اگر آب از دست رفته را جایگزین نکنید ، ممکن است علائم کم آبی رخ دهد ، از جمله:

  • تشنگی
  • سردرد
  • گرفتگی عضلات
  • دهان خشک

صرف نظر از مزایای آشکار نوشیدن آب (زنده ماندن) ، آب رسانی به حذف باکتری ها از سیستم شما نیز کمک می کند. همچنین می تواند کمک کند:

  • اتصالات را روغن کاری کنید
  • بهبود سلامت پوست
  • مغز و نخاع را کاهش دهید
  • عملکرد تمرینات خود را افزایش دهید

حقیقت خنده دار: مردم می توانند حدود یک ماه را بدون غذا بگذرانند ، اما فقط یک هفته را بدون آب!

همانند غذا خوردن ، نوشیدن آب برای کنترل کنترل بخش مفید است. آکادمی ملی علوم ، مهندسی و پزشکی ایالات متحده می گوید که برای حفظ هیدراتاسیون مناسب ، باید بین 11 فنجان (زن) و 15 فنجان (مرد) در روز بنوشید. همه افراد متفاوت هستند ، بنابراین به بدن خود گوش دهید (یا از پزشک خود بپرسید) تا بدانید برای بالا بردن سطح آب خود به چه چیزی نیاز دارید. در هر صورت ، فراموش نکنید که همیشه یک فنجان H سرد و تازه کنید2و بعد از یک تمرین مفید. تبریک می گویم!

عملکرد اعضا

عضو Fitness Connection @ haroldkelley071 نه تنها یک ورزشکار باورنکردنی است ، بلکه یک شخص شگفت انگیز است. او با داشتن تعدادی از مسابقات قهرمانی بدنسازی در کمربند خود ، همیشه همه چیز را تا حد ممکن پیش می برد. “اگر اراده باشد ، راهی است” ، تنها یکی از شعارهایی است که او برای رسیدن به اهداف خود به کار می برد. نگرش مثبت و لبخند مسری او همه جا را بهتر می کند. ما می خواهیم از هارولد تشکر کنیم که به ما آموخت که ترسیدن خوب است ، اما به راه خود ادامه می دهیم و همیشه راهی برای “کارکردن” پیدا می کنیم.

پس از یک تصادف رانندگی طاقت فرسا که باعث فلج شدن او شد ، هارولد شروع به تمرکز تمام انرژی خود برای بازگشت به ورزشگاه کرد. به جای ترحم بر خود و فرو رفتن در گودال ناامیدی ، او شروع به تمرکز بر کاری کرد که می توانست انجام دهد. این شعار در جوانی از پدرش القا شده بود: “نگران کارهایی که نمی توانید انجام دهید” باشید. با در نظر گرفتن این درس زندگی ، هارولد برای رسیدن به اهداف خود در هیچ کاری متوقف نشد.

اگرچه هارولد به طور منظم به ورزشگاه می رفت ، اما می دانست که باید شیوه تمرین خود را بدون استفاده از پاها تغییر دهد. این اقتباس در تمرین یا نگاه او به جایزه هیچ تاثیری نداشت: مسابقه بدنسازی.

از سال 2015 ، هارولد کینگ کنگ کلی برنده 15 مسابقه مختلف بدنسازی بوده و با نگرش و لبخند عالی به حرکت خود ادامه می دهد.

برای آشنایی بیشتر با سفر الهام بخش و انگیزشی وی به اینستاگرامharoldkelley مراجعه کنید.

چه کسی بر جهان حکومت می کند؟

ماه مارس ماه تاریخ زنان است و زمان بهتری برای ادای احترام نه تنها به زنان در زندگی خود ، بلکه برای برخی از کسانی که بر دنیای تناسب اندام تأثیر گذاشته اند وجود ندارد.

کاترین سوئیس

بارها گفته شده است که دویدن ماراتن برای “زن شکننده” بسیار دور بود ، کاترین بیرون آمد و ثابت کرد که جهان اشتباه است. 1967 او با وجود تمسخر مربیان و حملات متعدد ، اولین زنی بود که در ماراتن بوستون شرکت کرد. او مسابقات را به پایان رسانده و همچنان از حقوق زنان در ورزش در سراسر جهان دفاع می کند.

FITCO 3 8 زن 1

جین فوندا

قبل از فیلم های تمرین خانگی بنیاد جین ، اگر می خواست از خانه ورزش کند ، جهت نداشت. چه زمانی تمرین با بازی جین فوندا در سال 1982 منتشر شد ، یک پدیده فرهنگی منفجر شد. سرانجام ، زنان توانستند با آرامش و آسایش در خانه خود ورزش کنند. نوار اصلی VHS پرفروش ترین ویدئو برای شش سال بود و پیشرفت آن منجر به انواع مختلفی از تمرینات خانگی تقلید شده (اما هرگز تکراری) نشده است.

FITCO 3 8 زن 2

ناهید ویلیامز

وقتی در سال 2005 مسابقات آزاد فرانسه با وجود بازی و دورهای یکسان همچنان درآمد کمتری نسبت به مردان کسب کرد. ونوس ویلیامز استدلال کرد که بازیکنان تنیس در واقع باید همان حقوق مردان را دریافت کنند. علیرغم درخواست های پرشور به مقامات مسابقات ، او رد شد. این مانع فعالیت او نشد زیرا او با نوشتن مقاله و هدایت کمپین برای برابری زنان مبارزه کرد. 2007 او برنده مسابقات ویمبلدون شد و جایزه نقدی مشابه همکارش دریافت کرد.

FITCO 3 8 زن 3

فرم بالا!

استفاده از ورزش مناسب نه تنها از هدر رفتن حرکت و انرژی که می تواند برای بهبود واقعی استفاده شود جلوگیری می کند ، بلکه می تواند از آسیب ها نیز جلوگیری کند. ماهیچه های با شکل مناسب جریان اکسیژن بهتری دریافت می کنند تا بتوانید کارآمدتر و بهتر تمرین کنید. یکی دیگر از مزایای شکل مناسب؟ ماهیچه های واقعی مورد نظر خود را تمرین دهید.

اشکال رایج در آموزش:

  • تنش- برای نشستن یا ایستادن باید از سفت شدن گردن خودداری کرد
  • وضعیت آرنج – قایقرانی و وزوزن دو سر بازو نیاز دارد تا آرنج شما نزدیک بدن شما بماند
  • موقعیت زانو – اسکوات مخصوصاً نیازمند این است که زانوها روی یک پا بمانند.

در حالی که هر تمرین برای رسیدن به حداکثر اثر به شکل مناسب نیاز دارد ، در این ماه تمرکز خود را روی Kettlebell Squat گذاشتیم زیرا بیشترین احتمال شکل اشتباه را دارد.

ویدئوی زیر فرم مناسب را نشان می دهد ، اما با خیال راحت این لیست را چاپ کنید و هنگام رفتن به باشگاه بدنسازی آن را نزد خود نگه دارید.

نکته: کتری ندارید؟ مشکلی نیست! به جای آن می توانید از دمبل استفاده کنید. فقط آن را به صورت عمودی نگه دارید ، بالای وزنه را در دستان خود نگه دارید.

DumbellSquat

برگشت 10 (یا 20)

سلامت جسمی و روانی دست به دست هم داده اند ، بنابراین می خواهیم در مورد اهمیت استراحت صحبت کنیم. ایده خوبی نیست که برنامه روزانه خود را با یک استراحت کوتاه ترکیب کنید ، بلکه مزایای تناسب اندام اضافی را نیز اضافه کنید. روزهای استراحت ناشی از ورزش های سنگین تنبل نیستند! در واقع ، این به شما کمک می کند زیرا به شما امکان می دهد:

FITCO 3 19 NappingDay

  • ماهیچه ها بهبود می یابند
  • بدن خود ترمیم می شود
  • سیستم عصبی بازسازی می شود
  • بدن برای جلوگیری از خستگی عضلات

همچنین به شما این امکان را می دهد که اوقات فراغت خود را با تمرکز بر چیزهای مورد علاقه دیگر مانند سرگرمی یا عزیزان بگذرانید. روزهای استراحت نیز برای سلامت روان شما مهم است!

آیا می خواهید بدانید چه چیزی برای سلامت روحی و جسمی شما نیز مفید است؟ چرت زدن! این فقط سرگرمی طولانی مدت برای بچه ها و بعد از شکرگزاری نیست. دانه های برف می توانند خلق و خوی شما را تا حد زیادی بهبود بخشند و هنگامی که همه چیز به درستی انجام شد به شما انرژی بیشتری می بخشد.

خواب مناسب همچنین می تواند:

  • کاهش خستگی
  • بهبود کارایی
  • عملکردهای حافظه را افزایش دهید

هنگام تصمیم گیری برای خوابیدن (نه همیشه) ، توجه به چند نکته مهم است.

  • مختصر بخوابید (10 تا 20 دقیقه). ما در طول زمان در مورد خواب صحبت می کنیم. چند دقیقه قبل از اینکه کاملا بیهوش شوید ، حساب نکنید.
  • آنها را تا ساعت 3 بعد از ظهر ببرید. برنامه خواب شبانه در هر زمان ممکن است مختل شود و هیچ کس این را نمی خواهد.
  • در مکانی راحت و تاریک بدون هیچ گونه دخالت بخوابید.
  • به خودتان زمان دهید تا بعد از خواب بیدار شود.

یک روز یا مدتی برای استراحت و استراحت برای سلامت بدن و ذهن شما بسیار مهم است. فراموش نکنید که گاهی اوقات برای شارژ و شارژ کردن کمی سرعت خود را کاهش دهید.

به روز رسانی با شما شروع می شود

بهار اینجاست! گلها شکوفا می شوند ، پرندگان می زنند و حشرات … حشرات. در این ماه زمانی را برای تنفس هوای تازه و مثبت اندیشی اختصاص دهید. خواه در حال احیای یک روال قدیمی هستید یا دوباره یک سفر سلامتی را شروع می کنید ، بروید و ببینید در باشگاه چه می گذرد. ما همیشه شلوغ هستیم تا مطمئن شویم به اهداف تمرین خود می رسید.

دیدگاهتان را بنویسید