شیر شکلاتی: میان وعده بعد از ورزش؟


ما سالهاست می شنویم که مردم می گویند شیر شکلات یک نوشیدنی عالی برای بهبود بعد از ورزش است …

آنها می گویند: “این ترکیبی کامل از پروتئین و کربوهیدرات است.”

معمولاً شرکت ها و سایت های مختلف از عبارات شکلاتی برای بازاریابی شکلات خود استفاده می کنند ، که من در اینجا برای شما آورده ام:

نوشیدنی ریکاوری اصلی

بدن پس از انجام تمرینات سنگین به مایعات ، کربوهیدرات ها و پروتئین ها برای حداکثر بهبودی و افزایش کارایی نیاز دارد.

آب را برگردانید

وقتی عرق می کنید ، بدن شما آب و الکترولیت (سدیم و پتاسیم) را از دست می دهد. شیر شکلات منبع طبیعی الکترولیت ها از جمله سدیم و پتاسیم است.

سوخت

کربوهیدراتها سوخت اصلی بدن برای تولید انرژی در حین ورزش هستند. تحقیقات نشان می دهد که شیر شکلات برای 30 دقیقه ورزش به تجدید ذخایر مهم کربوهیدرات کمک می کند تا فردا برای ورزش آماده باشید.

بازسازی

ورزش بیش از حد به ماهیچه ها آسیب می رساند. شیر شکلات حاوی پروتئین با کیفیت بالا است که به ساخت ، ساخت و تغذیه ماهیچه ها برای کار سخت تر ، طولانی تر ، سریعتر و قوی دفعه بعد کمک می کند.

تکرار

مربیان و ورزشکاران حرفه ای اهمیت بازیابی بدن را در ورزش روزانه درک می کنند. نه فقط گاهی. همیشه.

درست است که یک میان وعده خوب بعد از ورزش ترکیبی از پروتئین و کربوهیدرات است. به نظر من ، علیرغم اینکه شیر شکلات حاوی پروتئین و کربوهیدرات است ، اما بعد از ورزش یک میان وعده “کامل” است. اشتباه!

بیایید امروز لحظه ای وقت بگذاریم تا مقادیر بیشتری را بررسی کنیم (این اطلاعات از یک ورق شکلات شیر ​​شکلاتی است که من از وب سایت سازنده گرفته ام):

فقط برای یک مرور کلی ، باید بدانید که با خوردن یک لیوان شکلات میهن روزانه 26 گرم شکر اضافی و حدود 8 گرم پروتئین (کمی بیشتر از میزان پروتئین در تخم مرغ !!) و تازه این اگر فقط یک لیوان شیر شکلات بخورید و اگر بیشتر از این بخورید ، مقدار شکر دریافتی شما بسیار بیشتر خواهد شد !!!

حتی بر اساس تحقیقات جدید ، جذب مواد مغذی کاکائو (مانند آنتی اکسیدان ها) با وجود شیر گاو می تواند مختل شود. و در نتیجه ، بادام یا دوغ بسیار بهتر است.

حالا من می خواهم یک چیز را روشن کنم. من هم مثل بقیه شکلات را دوست دارم! و وقتی برای خرید ماست بیرون می روم ، به شما بگویم ، من هر شکلاتی یا چیزی با شکلات در آن می خرم. مشکل این است که به دلیل شیر جو ، کاکائو به عنوان یک نوشیدنی “کامل” و “سالم” قبل از تمرین معرفی می شود. آنچه از شما می خواهم این است که وقتی به این نوشیدنی نگاه می کنید ، باید فکر کنید که این یک غذای فوق العاده است و باید به صورت محدود مصرف شود و در مواقع خاص رها شود ، پس از هر تمرین یا بازی به فرزند شما داده نشود.

پس بیا ، نگاهی بینداز و از خود لذت ببر!

  • ماست و میوه ساده یونانی
  • 2 عدد تخم مرغ و میوه
  • شام باقیمانده از سیب زمینی شیرین و گوشت
  • اسموتی پروتئینی با یک قاشق پودر پروتئین و میوه

بسیاری از غذاهای دیگر وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید ، اما تمرکز اصلی وعده غذایی یا میان وعده بعد از تمرین باید در مورد کربوهیدرات ها و پروتئین باشد.

امیدوارم این مقاله به شما در شفافیت بیشتر در زمینه تبلیغات کمک کند!

دوست دارم قبل از غذا بعد از ورزش آنچه می خورید بشنوم.

وعده غذایی یا میان وعده خود را در قسمت نظرات زیر بنویسید!

شاد و سلامت باشید.

دیدگاهتان را بنویسید