قلب های سالم قدرت شهرهای مناسب


قلب و نوار قلب در زمینه نارنجی

ماه فوریه ماه قلب آمریکایی است و هیچ زمان بهتری برای ارزیابی فواید ورزش و داشتن قلب قوی وجود ندارد! بیماری های قلبی یکی از مرگبارترین بیماری های مزمن در ایالات متحده است که از هر چهار مرگ یک نفر را شامل می شود1به بیماریهای قلبی عروقی نه تنها نقش مهمی در کاهش مرگ و میر ناشی از بیماریهای قلبی دارد ، بلکه خطر بیماریهای عروق کرونر قلب ، فشار خون بالا ، دیابت و سکته مغزی را نیز کاهش می دهد.2به

وقتی به ورزش بیماری های قلبی و عروقی فکر می کردم ، شباهت قابل توجهی به تجربه اخیرم در تکمیل برخی پروژه های بهبود خانه پیدا کردم. ظرف چند ماه ، خانه من به یک آبگرمکن جدید ، سیستم الکتریکی و ارتقاء عایق قابل توجه نیاز داشت. اگرچه این سیستم ها معمولاً وقتی خوب کار می کنند ، مورد توجه قرار نمی گیرند ، اما برای زندگی روزمره و کیفیت زندگی من مهم هستند. تمرکز من می تواند بر لذت کار و بازی در دیوارهای یک خانه راحت ، سازگار و کارآمد باشد.

سیستم قلبی عروقی توانایی قلب و رگ های خونی شما برای رساندن اکسیژن به سراسر بدن به ماهیچه های فعال است. ما نمی توانیم آن را ببینیم و مانند یک آبگرمکن یا یک سیستم AC می توانیم آن را بدیهی تلقی کنیم ، اما بر نحوه کار و بازی ما تأثیر می گذارد. برای بهبود یا حفظ سیستم قلبی عروقی شما نیاز به تلاش زیادی است ، اما ارزش آن را دارد! اگر قلب ما کارآمد و قوی باشد ، برای سلامتی و کیفیت زندگی ما مفید خواهد بود. هر روز ، سیستم قلبی عروقی می تواند بهره وری و تمرکز ما را در محل کار افزایش دهد ، به ما انرژی بیشتری بدهد تا با نوه های خود بازی کنیم ، یا مجبورمان کنیم نیم مایل دیگر راه برویم تا به اسکله شهر برسیم.

10 برتر:٪ یا ساکنانی که از دستورالعمل های فعالیت هوازی 2020 پیروی می کنندبهترین راه برای بهبود و حفظ سیستم قلبی عروقی ، ورزش فیزیکی است که ضربان قلب را حداقل به شدت متوسط ​​افزایش می دهد. تنها 50 درصد از بزرگسالان در ایالات متحده گزارش می دهند که مقدار توصیه شده ، 150 دقیقه در هفته را رعایت کرده اند. مدیسون ، WI شهر پیشرو در رتبه بندی آمادگی جسمانی آمریکا 2020 با 65٪ تخمین زده شده است و Laredo، TX پایین ترین رتبه را دارد اما تنها 34٪ از افراد فعالیت توصیه شده را گزارش کردند. از این اینفوگرافیک مفید برای یادگیری نحوه پیگیری تمرینات قدرتی خود استفاده کنید.

بهترین فرصت برای فعالیت بدنی برای همه است. با این حال ، منابع زیست محیطی و سیاست های جامعه به این سطوح منحصر به فرد ورزش و در نهایت ورزش کمک می کند یا مانع آن می شود. دسترسی به امکانات تفریحی و پارک ها را برای همه چيز ساکنان فرصتهای بیشتری را برای فعالیت بدنی فراهم می آورند. بر اساس داده های جمع آوری شده برای شاخص تناسب اندام ، 100 درصد از ساکنان بوستون ، MA و سان فرانسیسکو ، CA ، در فاصله 10 دقیقه پیاده روی از پارک قرار دارند. شاخص تناسب اندام همچنین امکانات تفریحی ویژه ای را ارائه می دهد ، از زمین های بازی در پارک (مدیسون با 6.9 در هر 10000 نفر) تا استخرهای عمومی (که توسط کلیولند اداره می شود ، با 11 در 100000 نفر). سیاست بزرگتر یک سیاست کامل خیابانی که زیرساخت های ایمن و زیبایی را برای پیاده روی و دوچرخه سواری فعال فراهم می کند ، می تواند راههای مهمی برای افزایش تمرینات هوازی و بهبود تناسب اندام باشد. شهرهای سراسر کشور شروع به اتخاذ و اجرای سیاست های قوی در خیابان های کامل ، مانند نیواورلئان ، LA ، سیاتل ، WA ، سنت لوئیس کرده اند. لوئیس ، MO و بوفالو ، نیویورک.

سرانجام تصمیم به بازسازی خانه گرفتم ، اما در این راه از وجوه و مشوق های محلی و دولتی حمایت کردم که تصمیم من را آسان کرد. ارتقاء سلامت قلب و عروق ، مانند حفظ سلامت خانه ، باید به عنوان یک اولویت فردی و اجتماعی در نظر گرفته شود. در زیر سطح یک شهر چاق ، قلب هر ساکن نهفته است تا زندگی خود را حفظ کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سلامت قلب و ورزش ، روشهای ACSM Health Heart را کشف کنید.

نویسنده: آماندا بلوچ ، دکتری ، دانشگاه ماساچوست آمهرست

نقل قول ها

  1. Virani SS ، Alonso A ، Benjamin EJ ، Bittencourt MS ، Callaway CW ، Carson AP ، و همکاران. آمار بیماری های قلبی و سکته مغزی – به روز رسانی 2020: گزارش از نمادهای خارجی از انجمن قلب آمریکا. نسخه 2020 ؛ 141 (9): e139 – e596.

2. Ozemek C ، Laddu DR ، Lavie CJ ، Claeys H ، Kaminsky LA ، Ross R ، Wisloff U ، Arena R ، Blair SN. ارتقاء نقش نوار قلب ، ورزش سازماندهی شده و شیوه زندگی برای جلوگیری از بیماری های قلبی عروقی و خطرات سلامتی. Prog Cardiovasc Dis. 2018 نوامبر-دسامبر ؛ 61 (5-6): 484-490. doi: 10.1016 / j.pcad.2018.11.005. Epub 2018 13 نوامبر PMID: 30445160.

دیدگاهتان را بنویسید