معشوق جدید نفس را خفه می کند. اما احساس ترس می کنم. چگونه جلوی آن را بگیریم؟ | شیوه زندگی استرالیایی


من یک زن عجیب 50 ساله هستم که پس از ترک شریک قبلی هشت ساله ام ، رابطه جدیدی را آغاز کردم. معشوقه جدید من زیبا ، باهوش ، با بصیرت ، پرشور است و واقعاً نفسم را می گیرد. ما حدود سه ماه با هم دوست بودیم. من آنچه را که دارم دوست دارم و آن را بسیار دوست دارم. با این حال ، من متوجه می شوم که روابط ما فاجعه بار است.

من برای مدت طولانی احساس ترس می کنم و مشکوک هستم که بخشی از من وجود دارد که می تواند بر اساس این اعتقاد که در نهایت قلب من را خواهد شکست ، ما را خراب کند. من نمی دانم چگونه می توان این را متوقف کرد. من فقط می خواهم به جای اینکه دائماً هیجان زده شوم و بدترین نتیجه گیری را در مورد آینده مان انجام دهم ، از این رابطه لذت ببرم.

النورا می گوید: چنین ترسی مانند این است که ذهن شما به شما محافظت می کند: به دنبال چیزهای بد احتمالی باشید و حداقل به این ترتیب آنها شما را شگفت زده نخواهند کرد. این یک معامله بد است. تنها کاری که او می کند این است که شما را در مورد فاجعه زیاد فکر می کند و وقتی این اتفاق بیفتد ، آسیبی نمی رساند.

رها کردن شاخک هایی که ترس آنها ذهن را در بر می گیرد بسیار سخت است ، اما من متوجه شده ام که این فکر کمک می کند: هیچ چیز بدی برای شما اتفاق نمی افتد فقط به این دلیل که احساس ترس می کنید. فرض کنید شما به طور ناگهانی احساس می کنید که شریک زندگی شما اهمیتی نمی دهد. سر و صدا ساز؛ paliksiu ترس هر چه که باشد ، احساس تنهایی نمی تواند به شما صدمه بزند.

وقتی این را می فهمید ، متوجه می شوید که نمی دانید داشتن تمام تلاش خود را بکنید تا ناپدید شود ترس دوست دارد خود را فوری و برنامه ای برای برنامه نشان دهد. وارد می شود و بدیهی می داند که برنامه های گذراندن وقت با او را لغو کنید.

اما با داشتن این علم که نمی تواند به شما صدمه بزند ، می توانید واکنش خود را نسبت به آن متوقف کنید. شما ندارید او را آرام کنید ، از او فرار کنید یا حتی به آن فکر کنید. فقط نمی توانید کاری انجام دهید. برای من ، این فکر کاملاً رهایی بخش بود: هر چه بیشتر به ترس پاسخ می دادم و هیچ کاری برای اطمینان از آن انجام نمی دادم ، ترس بیشتر می فهمید که لازم نیست. هدف این نیست که آزاد باشیم در باره ترسیدن اما آزاد بودن با وجود یا.

همچنین می تواند به شما کمک کند زمانی که کمترین ترس را از رابطه خود احساس می کنید ، متوجه شوید و سپس خود را در چنین شرایطی بیشتر بیابید. در محل کار تسلط دارید؟ انجام کاری با دست؟ داری میخندی؟ مواردی را دنبال کنید که باعث می شود اضطراب را فراموش کنید.

اما مراقب باشید: هنگام کار برای کاهش اضطراب ، مراقب شریک زندگی خود باشید. برای میزبان ، ترس و عصبانیت می توانند بسیار شبیه به هم باشند: هر دوی آنها رولت ایجاد می کنند ، امروز چه واکنشی از خود نشان می دهید.

بین نحوه به اشتراک گذاشتن ترس های خود با شریک ، مرز بسیار خوبی وجود دارد تا آنها بتوانند به شما کمک کنند و آنها را طوری به اشتراک بگذارید که گویی تنها فرد هستند. ممکن است کمک. نسخه سالم معمولاً شبیه یک درخواست یا عذرخواهی است: “می دانم که منطقی نیست ، اما …” نسخه ناسالم شبیه تقاضا یا اتهام به نظر می رسد ، گویی آنها واقعاً اهمیت می دهند ، چنین احساسی ندارند. تصور اخیر دروغی است که هر دوی شما را می خورد.

هوشیاری بالا به شما وعده ایمنی می دهد در عین حال آن را از بین می برد: بلاها را به بعدازظهرهای آفتابی شما منتقل می کند ، هدایایی را که دریافت کرده اید محروم می کند و می گوید که این یک توهم است. چه نفرینی

طبیعی است که نگران از دست دادن چیزهایی باشید که می خواهید نگه دارید ، اما اضطراب شما را کنترل نمی کند. برای این کار باید خود را کنترل کنید.

این سوال مدتهاست که ویرایش شده است


از ما سوال بپرسید

آیا درگیری ، دوراهی یا معضلی دارید که به کمک نیاز دارد؟ الئونور گوردون اسمیت به شما کمک می کند تا درباره مسائل و معماهای زندگی کوچک و بزرگ فکر کنید. ممکن است سوالات ناشناس باشند.

اگر در استفاده از فرم مشکل دارید ، اینجا را کلیک کنید. شرایط خدمات را اینجا بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید