نحوه حفظ تناسب اندام در تعطیلات


همه ما می دانیم که پایبندی به یک سبک زندگی سالم در تعطیلات یک چالش است. غذا ، نوشیدنی و برنامه شلوغ باعث می شود که بتوانید به راحتی در پشت مشعل تمرین کنید. با این حال ، نکاتی برای سالم ماندن تا حد ممکن در فصل تعطیلات وجود دارد ، و همه آنها شامل نظم و فداکاری است. اما نگران نباشید ، شما همچنان می توانید از تعطیلات خود با حفظ فرم بدن خود و انتخاب صادقانه برای خوردن یا نوشیدن لذت ببرید.

از مصرف الکل یا نوشیدنی های شیرین خودداری کنید

در این زمان از سال الکل و نوشیدنی هایی مانند تخم مرغ هم زده تحت سلطه است. اگر در موقعیتی قرار گرفتید که با این نوشیدنی ها احاطه شده اید ، سعی کنید “کوکتل” خود را به مهمانی ببرید. سعی کنید چیزی مانند آهک را با آب سودا یا آبجو زنجبیل مخلوط کنید تا نوشیدنی خود را بدون الکل بخورید! همچنین جایگزین هایی برای نوشیدنی های سالم مانند تخم مرغ های مخلوط شده وجود دارد که می توانید آنها را به صورت آنلاین پیدا کنید.

برای ورزش زود بیدار شوید

هنگامی که در تعطیلات خانواده و دوستان دارید ، به راحتی می توانید از آموزش خودداری کنید. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که زود از خواب بیدار شوید و تمرین کنید تا بتوانید از بقیه روز لذت ببرید. اگر منتظر قسمت بعدی روز باشید ، به احتمال زیاد کنار گذاشتن یک تمرین را توجیه می کنید.

شریک گزارشگری پیدا کنید

آیا کسی از اعضای خانواده شما سعی می کند در تعطیلات خوش فرم باشد؟ از آنها بخواهید که شریک گزارش شما باشند! این توصیه بسیار خوبی است زیرا شما می توانید با هم تمرین کنید ، در مواقعی که نیاز به خوردن و آشامیدن سالم دارید ، یکدیگر را پاسخگو نگه دارید و راهی عالی برای برقراری ارتباط در تعطیلات است. برنامه های زیادی برای نظارت بر پیشرفت شریک تمرین شما وجود دارد و آنها همچنین می توانند فعالیت شما را زیر نظر داشته باشند!

ظرف خود را بیاورید

معمولاً وقتی مردم در تعطیلات جمع می شوند ، غذای زیادی در آنجا وجود دارد. اگر از شما خواسته شد ظرفی بیاورید ، سعی کنید جایگزینی سالم برای دسر مورد علاقه خود بیاورید. به این ترتیب ، وقتی زمان آن فرا می رسد که همه شروع به کاوش در کیک کنند ، شما احساس طرد شدن نخواهید کرد و می توانید از یک انتخاب دسر سالم تر لذت ببرید. اگر از شما خواسته شد ظرف شام بیاورید ، می توانید از دستور العمل های کلاسیک مانند خورشت لوبیا سبز ، پرکن ، سیب زمینی پوره شده یا سالاد بیاورید!

از تعطیلات لذت ببرید!

در طول تعطیلات لازم است به سلامت خود توجه داشته باشید ، اما از اجازه دادن به خود برای استراحت و تفریح ​​نترسید. در حالی که از سلامتی و رفاه خود راضی هستید ، این روش را دنبال کنید و به یاد داشته باشید که می توانید در طول تعطیلات خود انعطاف پذیر باشید.

آیا می خواهید قبل از سال نو ورزش را شروع کنید؟ از https://fitnessfor10.com/ دیدن کنید تا بدانید آیا سالن بدنسازی در منطقه شما وجود دارد یا خیر!

دیدگاهتان را بنویسید