نکاتی برای ورزش در زمانی که وقت ندارید تناسب اندام کندی


اگر تا به حال در کلاس ZUMBA® در South Jersey شرکت کرده اید ، متوجه شده اید که یک تمرین هیجان انگیز می تواند باشد. شما می توانید با عرق کردن و عضله سازی به شیوه ای که چند تمرین می تواند انجام دهید ، از همراهی همگان لذت ببرید ، اما اگر همیشه برای درس ZUMBA® وقت ندارید ، چطور؟

همه گاهی مشغول هستند و به نظر می رسد هر روز که می گذرد ، جهان بیشتر شلوغ می شود ، اما این بدان معنا نیست که به تعویق انداختن ورزش در دراز مدت به شما کمک می کند. در واقع ، به تعویق انداختن تمرینات به زمان دیرتر می تواند بهره وری را کاهش داده ، خلق و خو را پایین بیاورد و حتی به مشکلات سلامتی کمک کند.

با این حال ، لازم نیست زمان زیادی برای ورزش داشته باشید. در اینجا برخی از بهترین روش های ورزش زمانی که فکر می کنید وقت ندارید آورده شده است.

تمرینات را در زندگی خود ادغام کنید

تمرینات خوب به دلیل تلاشی که انجام می دهند م effectiveثر است ، نه به خاطر وسایلی که در آن زمان استفاده می کنید.

پیاده روی کمی سریعتر یا حتی دویدن تا مقصد می تواند راهی عالی برای سوزاندن کالری بیشتر و نزدیک شدن به اهداف تناسب اندام شما باشد. اگر دویدن را دوست ندارید ، می توانید به جای سفر معمول رفت و آمد به محل کار ، دوچرخه به محل کار خود بروید ، یا حتی گوساله ها را در انتظار قطار بردارید. اگر با ماشین رانندگی می کنید ، حتی اگر شکم خود را تا حد ممکن بکشید ، کالری بیشتری می سوزانید تا به اهداف تناسب اندام خود نزدیک شوید.

تمرینات خود را برنامه ریزی کنید

زندگی گاهی اوقات می تواند بسیار شلوغ باشد ، بنابراین شما یک لحظه آزاد برای بلند کردن وزنه یا دویدن ندارید. با این حال ، تمایز بین این لحظات و زمان هایی که زمان تمرین پر از کار شدید غیر ضروری است بسیار مهم است.

برنامه خود را برای چند هفته بررسی کنید و ببینید آیا می توانید چند بار در هفته 30 دقیقه تمرین را کنار بگذارید. حتی اگر برای یک تمرین 30 دقیقه ای وقت بگذارید ، می توانید عادتی را ایجاد کنید که سلامت و رفاه کلی شما را بهبود بخشد.

از Micro-Workout استفاده کنید

اگر می خواهید زمانی که فکر می کنید وقت ندارید در مورد تمرینات بیشتر بیاموزید یا اگر علاقه مند به تمرین متقابل در South Jersey هستید ، همین حالا با ما تماس بگیرید!



دیدگاهتان را بنویسید