وزن خود را به سرنوشت واگذار نکنید


نکات مربوط به سابقه شخصی و کاهش وزن توسط هدر رایت ، دستیار مدیر بالینی

کاهش وزن بر نگرش شما تأثیر می گذارد. کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود. وقتی در اوج بودم ، 322 پوند وزن داشتم. در طول این سالها رژیم های زیادی را امتحان کردم – Weat Watchers ، Keto ، تقریباً هر رژیم غذایی که به نظر می رسید به اندازه کافی آسان باشد تا نتایج مطلوب را به دست آورد. من سالها رژیم یویو داشتم و وقتی وزنم را کم می کردم احساس خوشبختی می کردم و وقتی دوباره وزن گرفتم به خودم سخت می گرفتم. وقتی متوجه می شوید که کوه بزرگی برای صعود دارید ، مقدار زیادی برای کاهش وزن دارید و قبلاً نتوانسته اید وزن خود را حفظ کنید ، داشتن اعتماد به نفس دشوار است.

من اینجا هستم تا به اشتراک بگذارم ، داشتن اعتماد به نفس کلید موفقیت پایدار در کاهش وزن است. من اینجا هستم تا به شما بگویم – شما می توانید ، من به شما ایمان دارم! شما همچنین باید اعتماد به نفس داشته باشید ، زیرا صادقانه می توانید به هر کاری که می خواهید انجام دهید ، از جمله کاهش وزن ، برسید.

وقتی سعی می کنید وزن خود را کاهش دهید ، دوست داشتن کامل خود دشوار است ، اما مهم این است که به خود بگویید که می توانید این کار را انجام دهید و در این راه خودتان را دوست داشته باشید. این واقعیت که در حال افزایش وزن هستید مستحق عشق به خود نیست. وزن شما ارزشش را ندارد

این زمان را متفاوت کنید روی نکات مثبت تمرکز کنید و هر روز حداقل یک تعریف کنید. آیا شما یک کارمند عالی هستید؟ آیا شما پدر و مادر بزرگی هستید؟ یک مورد مثبت را که در مورد خودتان دوست ندارید نام ببرید. تمرکز بر تفکر مثبت شما را تربیت می کند تا ذهنیت بهتری داشته باشید و به شما این امکان را می دهد که نسبت به خودتان احساس خوبی داشته باشید. با کاهش وزن ، چیزهای بیشتری برای دوست داشتن در خود پیدا خواهید کرد ، چه از نظر جسمی و چه از نظر جسمی ، و ستایش از خود آسان تر خواهد بود. به عنوان مثال ، هنگامی که شروع به چسبیدن به شلوارهای کوچکتر می کنید ، یا دکمه های پیراهن بیرون نمی آیند ، این لحظات کوچک باعث می شود از تماشای کاهش اعداد روی ترازو لذت ببرید.

از طریق کاهش وزن نیز پیروزی های غیر مقیاسی را تجربه خواهید کرد. به عنوان مثال ، آیا با خانواده خود بیرون غذا خوردید و به جای چهار عدد یک پیتزا دریافت کردید؟ این یک پیروزی است که در مقیاس نیست و گامی در جهت درست برای ایجاد تغییرات مثبت و ماندگار در زندگی نیست. این چیزی است که باید به آن تبریک بگویید و از خود تعریف کنید و برای تصمیمات خوب به خودتان اعتبار دهید.

کار در طول سفر همیشه آسان نخواهد بود اما مطمئناً ارزشش را خواهد داشت! در اینجا نکاتی وجود دارد که به کاهش وزن کمک می کند:

روزی یک عدد مصرف کنید.

من هر روز کامل غذا نمی خوردم. در گذشته ، اگر وعده غذایی را حذف می کردم ، به روز و گاهی هفته تغییر می کرد. مهمترین چیز این است که به مسیر اصلی برگردیم. هنگام ناهار قاطی کردید؟ دوباره روی شام تمرکز کنید و ادامه دهید. الگوی ناسالم خود را به یک الگوی سالم تبدیل کنید و نتایج شما تغییر خواهد کرد. ثبات مهم است ، نه کمال.

2. با خود مهربان باشید.

به نظر می رسد آسان است ، اما همیشه اینطور نیست. به جای این که به خود بگویید هیچ کاری نمی توانید انجام دهید یا انتخاب بدی انجام داده اید ، سعی کنید با خودتان زیبا صحبت کنید. اگر انتخاب بدی انجام داده اید ، سعی کنید دلیل آن را بجای کتک زدن خود بیابید. واقعیت این است که شما نمی توانید تصمیم قبلی را تغییر دهید ، اما می توانید در مورد دلیل تصمیم خود بیشتر بدانید. آیا وقتی تحت استرس ، احساسات یا آمادگی بد قرار داشتید ، رژیم خود را کنار گذاشتید؟ با استراحت ، تعویض سایر فعالیتها و آماده سازی غذا مبارزه کنید.

به خود اجازه تغییر و پیشرفت دهید.

گاهی اوقات می توانیم گرفتار نحوه تبدیل شدن خود شویم. دوستان و خانواده ما ممکن است عادت داشته باشند که به نوعی ما را ببینند و با ما رفتار کنند. شما می توانید کسی باشید که همه می توانند روی او برای اشتراک گذاری دسر حساب کنند. اشکالی ندارد این را تغییر دهید! اجازه ندهید دیگران با ایجاد پیشرفت یا تغییر در شما احساس گناه یا ناراحتی کنند.

4- اهداف کوچک تعیین کنید.

وقتی در اوج بودم ، اولین هدف من رسیدن به 300 پوند ، سپس 250 پوند و غیره بود. اگر کاهش وزن خود را به اهداف کوچک و قابل کنترل تقسیم کنید و با رسیدن به هر هدفی اعتماد به نفس پیدا کنید ، خیلی سخت نخواهد بود.

5. رویای بزرگ داشته باشید.

ممکن است بخواهید 50 ، 100 یا 100+ پوند وزن کم کنید. نشان دهید که کجا می خواهید بروید و مطمئن شوید که تصمیمات روزانه شما را در بینش شما پیش می برد.

از امروز ، 147 پوند وزن کم کرده ام و احساس می کنم یک فرد جدید هستم. من واقعاً احساس اطمینان می کنم. اکنون من مرتباً پیاده روی ، غواصی ، اسنوبورد و فعالیت هایی را انجام می دهم که هرگز نمی توانستم سنگین تر انجام دهم. اگر 10 سال پیش به من می گفتید که من سالم ، شاد و نصف بزرگتر هستم – هرگز باور نمی کردم.

هدر رایت ، FNP-C یک پرستار مجاز در پرستاری و یک پرستار در کاهش وزن Red Mountain و تعادل زمان او بین مراقبت و مدیریت بیمار است. او دارای مدرک کارشناسی پرستاری از دانشگاه ایالتی آریزونا است و مدرک پرستاری و کارشناسی ارشد پرستاری را از دانشگاه فینیکس دریافت کرده است. هیتر در حال حاضر عضو آکادمی پزشکان پرستار آمریکا است.

دیدگاهتان را بنویسید