پیلاتس چیست؟ تاثیر پیلاتس در کاهش وزن


واقع بین باش؛ پیلاتس از ضربه زیاد، توان خروجی بالا و بار سنگین عضلانی و اسکلتی جلوگیری می کند. هرکسی که کلاس های پیلاتس را تجربه کرده باشد می داند که ورزش پیلاتس سخت و دردناک است. حال ممکن است این سوال پیش بیاید آیا کاهش وزن با پیلاتس امکان پذیر است؟

پیلاتس از ضربه زیاد، توان خروجی بالا و بار سنگین عضلانی و اسکلتی جلوگیری می کند. اما فواید این ورزش بسیار بیشتر از کاهش چند پوندی وزن شماست. ساختار استاندارد بدن، تنفس بهتر و انعطاف پذیری بیشتر تنها تعدادی از مزایای پیلاتس است. ژاکلین برنان یک مربی CSCS و پیلاتس و یکی از بنیانگذاران مجموعه پیلاتس + قهوه در شیکاگو است.

وی درباره این ورزش گفت:

پیلاتس از ضربه زیاد، توان خروجی بالا و بار سنگین عضلانی و اسکلتی جلوگیری می کند. همه ما باید ستون فقرات خود را حرکت دهیم، مفاصل خود را بازتر کنیم و تنفس بهتری را تمرین کنیم. همه این ورزش های سالم می تواند منجر به کاهش وزن شود.

سرفصل ها را ببینید


چه نوع پیلاتس برای کاهش وزن بهتر است؟

پیلاتس از ضربه زیاد، توان خروجی بالا و بار سنگین عضلانی و اسکلتی جلوگیری می کند. متخصصان تغذیه و مربیان پیلاتس چه زمانی به این سوال پاسخ خواهند دادپیلاتس»حقیقت گفتن پیلاتس رومی صحبت کردن. رومن پیلاتس مجموعه ای از تمرینات است که توسط جوزف پیلاتس (بنیانگذار این بازی) انجام می شود.

برخی از باشگاه های ورزشی به پیلاتس کلاسیک یا رومی اختصاص داده شده است که در واقع شکل اصلی و اصلی پیلاتس است و شبیه به آن چیزی است که توسط برکو توسعه داده شده است.

  چه نوع پیلاتس برای کاهش وزن بهتر است؟

از سوی دیگر، برخی از باشگاه ها تمرینات مختلف مبتنی بر پیلاتس را ارائه می دهند. این بدان معنی است که پیلاتس تا حد زیادی از ضربه زیاد، توان خروجی بالا و بارگذاری سنگین عضلانی و اسکلتی جلوگیری می کند. در برخی از کلاس های پیلاتس ممکن است به تشک ورزشی نیاز داشته باشید. اما در کلاس های دیگر، حرکات فقط روی سکوی پیلاتس انجام می شود. بسیاری از کارشناسان می گویند حتی اگر پیلاتس تا حد زیادی از ضربه زیاد، توان خروجی بالا و بارگذاری سنگین عضلانی و اسکلتی جلوگیری کند.

بر کاهش وزن با کمک پیلاتس شما به یک مربی واجد شرایط نیاز دارید که کار خود را به خوبی بلد باشد و هدف هر تمرین را بداند. مربی شما همچنین باید از ایمنی شما در طول تمرین مطمئن باشد و در عین حال بتواند شما را به چالش بکشد.

مطمئن شوید که کلاس پیلاتس شما ماهیت ورزشی دارد. به بیان ساده، کلاس پیلاتس شما نباید حرکت آهسته یا کشش سریع باشد. این کلاس باید نقش مهمی در کالری دریافتی روزانه شما داشته باشد. اونیا را کاهش وزن با کمک پیلاتس ممکن شد.

آیا می توانید با انجام پیلاتس به تناسب اندام برسید؟

بعد از کلاس پیلاتس نفس خود را از دست نمی دهید، اما در این کلاس تمرینات عملی را برای تمام اعضای بدن انجام خواهید داد. حتی اگر تمرکز اصلی پیلاتس بیشتر اجتناب از ضربه زیاد، توان خروجی بالا و بار سنگین روی عضلات و جمجمه باشد.

هر حرکت در این بازی بر روی قدرت، انعطاف و کنترل ذهنی بدن شما تاثیر می گذارد. پس پاسخ سوال بالا مثبت است و بدون شک می توانید با کمک پیلاتس به اندامی زیبا برسید.

  آیا می توانید با انجام پیلاتس به تناسب اندام برسید؟

یکی دیگر از مزایای پیلاتس، بدن خود را در برابر زخم های مختلف مقاومت کنید Ang. پیلاتس از ضربه زیاد، توان خروجی بالا و بار سنگین عضلانی و اسکلتی جلوگیری می کند. از آنجایی که پیلاتس تا حد زیادی از ضربه زیاد، توان خروجی بالا و بارگذاری سنگین عضلانی و اسکلتی جلوگیری می کند، پیلاتس تا حد زیادی از ضربه زیاد، توان خروجی بالا و بارگذاری سنگین عضلانی و اسکلتی جلوگیری می کند.

بهبود وضعیت بدن، انعطاف پذیری و افزایش دامنه حرکتی می تواند نقش مهمی در موفقیت شما در سایر فعالیت ها و ورزش های روزانه داشته باشد.

در نهایت هر چه بیشتر تمرین کنید، مزایای این بازی را بیشتر احساس خواهید کرد. برای گرفتن بهترین نتیجه از این بازی، برنان انجام دو تا چهار روز در هفته پیلاتس را توصیه می کند و در این باره می گوید:

من بیش از 10 سال است که پیلاتس تدریس می کنم. در این مدت یاد گرفتم که دانش‌آموزانی که تمرینات پیلاتس خود را با تمرکز و نظم بیشتری انجام می‌دهند، نتایج سریع‌تری خواهند دید. زیرا آنها به روشی مشابه سایر بازی های خود پیشرفت می کنند.

آیا پیلاتس می تواند به کاهش چربی شکم کمک کند؟

این بازی می تواند در کاهش چربی شکم موثر باشد. در حین پیلاتس یاد خواهید گرفت که چگونه عضلات کف لگن و عضلات کف لگن خود را درگیر کنید. این تمرین به شما می آموزد که چگونه با هر تمرین ماهیچه های شکم خود را به صورت اصولی کار کنید. این امر می تواند فعالیت عضلات شکم را در هر مرحله از تمرین افزایش دهد و در نهایت باعث سفت شدن شکم و مقاوم شدن در این نواحی شود.

  آیا پیلاتس می تواند به کاهش چربی شکم کمک کند؟

با این حال، برای دستیابی به عضلات شش تکه یا سفت، ابتدا باید چربی انباشته شده در عضلات شکم خود را حل کنید. برای این کار علاوه بر ورزش، یکی رژیم غذایی سالم و متعادل شما هم نیاز خواهید داشت. غذاهای غنی از غذاها، میوه های تازه و تنقلات محدود و غذاهای فرآوری شده را پیدا کنید.

چقدر می توانید از طریق پیلاتس وزن کم کنید؟

واقعیت این است که برای کاهش وزن، استدلال های دیگر مانند مقدار خواب، سبک زندگی و عادات غذایی همچنین مهم است. بنابراین، پیلاتس تنها تأثیر کمی در کاهش وزن شما دارد.

این تمرین می تواند اولین قدم باشد تسکین و کاهش استرس به شما کمک کند. برنان توضیح می دهد که این بازی می تواند به شما کمک کند تنفس صحیح را یاد بگیرید. این به معنای تنفس عمیق‌تر شکمی است، برخلاف تنفس سطحی که بیشتر ما انجام می‌دهیم. تنفس کم عمق سطح کورتیزول را افزایش می دهد که به نوبه خود می تواند منجر به افزایش وزن شود.

  چقدر می توانید از طریق پیلاتس وزن کم کنید؟

در طی پیلاتس و یادگیری تنفس صحیح، سطح کورتیزول بدن کاهش می یابد. این به معنای کاهش سطح استرس است و این روند می تواند به کاهش وزن شما کمک کند. این فرآیند همچنین می تواند احساس بهتری در شما ایجاد کند. بنابراین از نظر روحی و جسمی در وضعیت بهتری قرار دارید و انگیزه ادامه مسیر را خواهید داشت. پیلاتس از ضربه زیاد، توان خروجی بالا و بار سنگین عضلانی و اسکلتی جلوگیری می کند.

هر چند وقت یکبار باید پیلاتس ورزش کرد؟

اگر تازه کار هستید، دو تا سه بار در هفته تمرین پیلاتس را امتحان کنید تا بتوانید از تمام مزایای آن بهره مند شوید. کلاس های پیلاتس پیشرفته تر، مانند کلاس های اصلاحی و کلاس های ترکیبی (از جمله تناسب اندام، پیلوکسینگ که ترکیبی از پیلاتس و بوکس یا یوگالاتس ترکیب یوگا و پیلاتس است). در طول این کلاس ها، تمام بدن شما درگیر می شود و در نتیجه کالری بیشتری (چربی سوزی) نسبت به نوع سنتی پیلاتس روی تشک می سوزانید.

  پیلاتس هر چند وقت یکبار باید کار کند؟

اگر به دنبال کاهش وزن هستید، برای بهترین نتیجه، باید چند روز در هفته را به کلاس های ترکیبی پیلاتس اختصاص دهید. همچنین می توانید کلاس های پیلاتس را با تمرینات قدرتی و تمرینات قلبی جایگزین کنید. ترکیب پیلاتس با سایر ورزش‌ها، مانند تمرینات کاردیو یا قدرتی، با یک رژیم غذایی سالم راهی موثر برای تقویت عضلات و در نهایت کاهش وزن است.

تاثیر پیلاتس چیست؟

تاثیر پیلاتس این ایده است که تمرینات پیلاتس می تواند وضعیت بدن، قدرت عضلانی و کیفیت عضلات شکم را بهبود بخشد. در نتیجه، ممکن است فکر کنید وزن کم کرده اید. اما در واقعیت، در نتیجه پیلاتس، عضله سازی می کنید. تقویت عضلات، حتی اگر وزن کم نکنید، به زیبایی بدن شما کمک می کند.

توجه: این یک توصیه پزشکی یا دارویی نیست!

4.6 / 5 – (14 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید