چگونه از رفتارهای مورد علاقه هالووین خود بدون احساس گناه لذت ببرید


ماه اکتبر اتفاق افتاد و درست مثل آن ، هالووین در بین ماست. به نظر می رسد آب نبات و غذاهای شیرین در همه جا – و آماده است. چه یک شکلات با اندازه شاد ، یک آدامس شیرین و ترش ، یا فقط یک غذای یادآور دسرهای زیاد ، شکر کم نیست ، و به جرات می توان گفت که شیرینی ما وسوسه می کند. اما اگر بر یک شیوه زندگی سالم متمرکز شده اید ، ممکن است این سال را داشته باشید که آیا در تسلیم شدن در برابر وسوسه و پاره کردن یک قطعه شیرینی مورد علاقه خود در تعطیلات خوب هستید یا نه. خبر خوب این است که می توانید. حیله؟ سلام غذاهای هالووین

بله ، در صورت رعایت اندازه قسمت مناسب ، می توانید از آب نبات هالووین مورد علاقه خود در مواقع دلپذیر کاملاً لذت ببرید. خوردن مقدار کمی آب نبات به عنوان بخشی از رژیم غذایی سالم پر از میوه ها ، سبزیجات ، پروتئین و غلات کامل به اهداف سلامتی شما نمی رسد یا به خطر نمی افتد. و در برخی موارد ، تسلیم شدن به هوس ها بعداً می تواند به شما در جلوگیری از رضایت بیش از حد کمک کند.

نکاتی را در مورد چگونگی لذت بردن از آب نبات و غذاهای مورد علاقه خود بدون احساس گناه و بدون شکر در ادامه بخوانید.

میان وعده ها و شیرینی های سالم در فروشگاه

در این فصل از ترفندها ، بدون دخالت در آشپزخانه ، غذاهای خوشمزه و سالم سرو کنید. در اینجا سالم ترین غذاهای هالووین برای خرید در فروشگاه آورده شده است!

لیوان های کره مهره جاستین

پسر عموی سالم به ریس. کره بادام زمینی ، بادام یا کره بادام زمینی آنها را امتحان کنید فنجان ها با انتخاب شکلات تیره و روشن!

فنجان کره آفتابگردان Free2Be باشید

و اگر می خواهید یک فنجان مانند ریس سالم تر و عاری از آجیل (و سایر عوامل حساسیت زا) باشد ، اینها را امتحان کنید!

شکلات تلخ آشپزخانه هو

سرخپوش شکلات تهیه شده از مواد اصلی (فکر کنید: شکر نارگیل ، کاکائو و طعم های واقعی مانند آجیل ترد ، دانه ها و غیره).

از تنوع مینی زندگی شکلاتی هالووین لذت ببرید

بدون شیر ، بدون آجیل ، بدون گلوتن و موارد دیگر! این میله ها 8 بهترین آلرژن نیست و بدون ترکیبات وحشتناک ساخته شده است.

مینی میله های گرانولای خوب ساخته شده است

علاوه بر 9 بهترین آلرژن (به عنوان مثال آجیل) ، هر دانه دسر حاوی یک قسمت پنهان از سبزیجات است گاز گرفتن!

تکه های نارگیل شکلات تلخ غیر واقعی

اینها را امتحان کنید غذاهای کوچک به عنوان یک مبادله شیرین با میله های شیرین Mounds. تهیه شده از موادی مانند نارگیل ارگانیک ، کاساوا و شکلات تلخ ، بدون طعم و پرکننده های مصنوعی.

شیرینی های هوشمند

یک کیسه فقط 3 گرم شکر و بدون مواد مصنوعی دارد شیرینی های هوشمند به عنوان تبادل سالم آدامس های شیرین یا ترش.

جرقه های کوچک جیغ می کشند

اینها را امتحان کنید بسته های مختلف هالووین و ترفندها یا خوشمزه های خود را با تنقلات خوشمزه و خوشمزه تهیه کنید.

بدون ترفند: غذاهای ساده و سالم هالووین که می توانید در خانه درست کنید

میوه های مورد علاقه خود را ببرید و آنها را برای هالووین دوستانه کنید

با افزودن دو عدد چیپس چشمی “چشم” که با آجیل یا کره تخم چسبانده شده ، برش هایی با چشم های جذاب ایجاد کنید. با ماست ، کره بادام زمینی یا حتی یک تکه شکلات میل کنید!

خودتان پوست شکلات درست کنید

آن را با یک لایه وحشتناک از تار عنکبوت بپوشانید!

تخم مرغ های پخته شده را به سیب تخم مرغ آب پز تبدیل کنید

برای یک میان وعده خوش طعم (و پر پروتئین) هالووین ، آووکادو و زرده تخم مرغ را با پوره مخلوط کرده و روی زیتون ها بریزید.

یک سس کارامل وگان تهیه کنید

فقط خرما را خیس خورده و بدون آن مخلوط کنید تا یک غذای شیرین یکنفره به دست آورید. با برش های سیب ، یک قطره کره آجیل و چیپس شکلات بدون شیر لذت ببرید!

کیک یا شیرینی مومیایی درست کنید!

شیرینی های مورد علاقه خود را با یک تکه کره نارگیل یا ماست بریزید! حتی می توانید دو عدد شکلات برای چشم اضافه کنید.

موزهای خرد شده را به شبح تبدیل کنید

موز را پوست بگیرید و نصف کنید. دو تکه شکلات برای چشم و یکی برای دهان اضافه کنید! در پاپ کورن فریز کنید یا تازه سرو کنید.

کلمنتین یا نارنگی را به کدو تنبل تبدیل کنید

فقط پوست کنده و ساقه ریز خرد شده کرفس را اضافه کنید!

راهنمای سرو آب نبات های مورد علاقه هالووین

هنگام تلاش برای خوردن آب نبات به عنوان بخشی از رژیم غذایی سالم ، نام بازی کنترل قسمت است. البته خوردن چند تکه رنگی M + M در سلامتی شما تغییری ایجاد نمی کند. در حقیقت ، همه چیز به تعادل بستگی دارد.

بنابراین وقتی نوبت به آب نبات هالووین مورد علاقه شما می رسد ، چقدر زیاد است؟ ما برخی از محبوب ترین انتخاب ها را خلاصه کردیم و اندازه قسمت های پیشنهادی هر کدام را تقسیم کردیم. لذت بردن!

کودک روت بار با اندازه سرگرم کننده

2 نوار اندازه سرگرم کننده 180 کالری ، 20 گرم شکر و 2 گرم پروتئین را تأمین می کند.

کات بار با اندازه سرگرم کننده

2 نوار اندازه سرگرم کننده 140 کالری ، 19 گرم کربوهیدرات و 1 گرم پروتئین را تأمین می کند.

Twizzlers با اندازه سرگرم کننده

4 قطعه با اندازه شاد 120 کالری ، 15 گرم شکر و 0 گرم پروتئین را تأمین می کند.

قطعات ذرت آب نبات

واحد 21 150 کالری ، 27 گرم قند و 0 گرم پروتئین تأمین می کند.

سنجاق های اندازه سرگرم کننده

2 کیسه اندازه سرگرم کننده 120 کالری ، 24 گرم شکر و 0 گرم پروتئین را تأمین می کند.

Twix با اندازه سرگرم کننده

2 نوار اندازه سرگرم کننده 160 کالری ، 16 گرم شکر و 1 گرم پروتئین را تأمین می کند.

شعله های ستاره ای

8 عدد 160 کالری ، 22 گرم شکر و 0 گرم پروتئین را تأمین می کند.

تکه های ترش به اندازه میان وعده برای بچه ها

1 بسته (تقریباً قطعات) حاوی 55 کالری ، 9.5 گرم شکر و 0 گرم پروتئین است.

جام ریس

2 فنجان 220 کالری ، 22 گرم شکر و 5 گرم پروتئین را تأمین می کند.

ظرافت برنج کریسپی

1 بار 90 کالری ، 8 گرم شکر و <1 گرم پروتئین را تأمین می کند.

پاپ کورن کارامل

1 اونس. وعده غذایی 122 کالری ، 15 گرم شکر و 1 گرم پروتئین را تأمین می کند.

4 نکته پاداش برای لذت بردن از هالووین بدون احساس گناه

ما می دانیم که آب نبات و غذاهای بخشنده در بخش تغذیه چیز زیادی ارائه نمی دهند. اما اگر خوردن کمی آب نبات به شما شادی می دهد ، راه هایی برای سالم نگه داشتن آن بدون از دست دادن اهداف وجود دارد! نکته اصلی کنترل اندازه بخش است.

علاوه بر توجه به اندازه مناسب سهم ، در اینجا نکات دیگری نیز وجود دارد که می توانید هنگام تلاش برای لذت بردن از هالووین بدون احساس گناه در نظر بگیرید. چرا که چه کسی می خواهد وقت خود را صرف احساس گناه کند وقتی می تواند در هالووین تفریح ​​کند؟

اجازه ندهید درمان (یا ناراحتی) پیشرفت شما را خراب کند

توجه داشته باشید که یک “روز خوردن بد” ماههای پیشرفت سلامتی شما را کاهش نمی دهد. اگر بیش از حد از شیرینی لذت می برید ، بدانید که فردا شروع جدیدی خواهد بود و می توانید در پایان تعطیلات روال معمول خود را شروع کنید.

از تنقلات مغذی غنی از پروتئین استفاده کنید

قبل از شرکت در مهمانی های هالووین یا رویدادهای ترفند یا درمان ، از وعده های غذایی با پروتئین بالا و مواد مغذی بالا استفاده کنید تا هنگام برخورد با یک کاسه آب نبات از خوردن یک غذای دیوانه وار جلوگیری کنید. با داشتن شکم شاد ، می توانید تصمیمات غذایی بهتری نسبت به دیوانه بودن بگیرید.

از وسوسه های بعد از هالووین دوری کنید

پس از ترفندها یا درمان ، مقدار زیادی آب نبات در خانه نگهداری نکنید. به دنبال سازمانی باشید که به سربازان یا پناهگاه ها آب نبات اهدا می کند و برای حفظ سلامت خود کار خوبی انجام دهید.

شیرینی های شیرین را با غذاهای سالم تر هالووین عوض کنید

اگر در حال برنامه ریزی یا شرکت در یک مهمانی هالووین هستید ، پیشنهاد کنید که یک وعده غذایی غنی از مواد مغذی برای تعادل همه غذاها با خود ببرید.

مطالب مرتبط: چگونه یک میز میان وعده خوب برای هالووین درست کنیم

یک راه سالم برای مراقبت از خود در این هالووین

هالووین به عنوان یک تعطیلات پر از شکر و پر از غذاهای لذیذ شناخته شده است. برخلاف آنچه فکر می کنید ، لازم نیست برای لذت بردن از تعطیلات خود “بدون آب نبات” بروید. حفظ اندازه مناسب ، انباشت پروتئین ، اهداء آب نبات و جایگزینی مواد مغذی (خوشمزه) همه راه هایی است که می توانید سنت های تعطیلات را رعایت کنید بدون این که پیشرفت سلامتی شما به خطر بیفتد.

بیشتر می خواهم دستور العمل های فوق العاده خوشمزه و شیرینی های سالم؟ ثبت نام FitOn PROبه

دیدگاهتان را بنویسید