چگونه زندگی شادی داشته باشیم؟ عادت های طلایی را در زندگی خود بگنجانید!


چگونه زندگی شادی داشته باشیم؟  عادت های طلایی را در زندگی خود بگنجانید!
خوشبختی برای هر کسی معانی متفاوتی دارد. خوش بگذره یک رابطه ایده آل با یک شریک عاطفی، خانواده یا دوستان ببینید و دیگران در تلاشند به رویاها و اهداف بزرگ خود برسند آنها را به فرد شادتری تبدیل می کند. باید بگوییم که مفهوم شادی بسیار گسترده است و باید تمام جنبه های زندگی فرد را در بر گیرد. اما چگونه می توان به شادی پایدار در زندگی دست یافت؟ و چگونه زندگی شادی داشته باشیم؟ در این مقاله شما را با عاداتی آشنا می کنیم که گنجاندن آنها در برنامه روزانه، هفتگی و ماهانه شما می تواند تاثیر شگفت انگیزی در افزایش رضایت و شادی شما در زندگی هستید.

در این مقاله می توانید بخوانید:

  • آیا با این امکانات می توان به یک زندگی شاد و رضایت بخش دست یافت؟
  • عادت های روزمره که ما را خوشحال می کند
  • عادت های هفتگی و ماهانه ای که ما را خوشحال می کند

بیشتر بخوانید: شادی در دوران بارداری، نکاتی برای افزایش آن


چگونه زندگی شادی داشته باشیم؟  عادت های طلایی را در زندگی خود بگنجانید!
اگر بخواهیم پاسخی کوتاه و مختصر به سوال بدهیم چگونه زندگی شادی داشته باشیم؟ مسلما باید بگوییم که حذف عادات مضر و عادات مفید و پر انرژی را جایگزین کنید این می تواند یکی از اساسی ترین و مهم ترین گام ها برای داشتن زندگی بهتر و شادتر باشد. در مورد آن بیشتر بخوانید صفات طلایی بیا حرف بزنیم


پیشنهاد ویژه نی نی بان: لیپوماتیک یا مجسمه سازی چیست؟ تمام مزایا و معایب


آیا با این امکانات می توان به یک زندگی شاد و رضایت بخش دست یافت؟

چگونه زندگی شادی داشته باشیم؟  عادت های طلایی را در زندگی خود بگنجانید!
صرف نظر از تفاوت دیدگاه ها در مورد شادی و لذت در زندگی، زندگی شادتر و رضایت بخش تری داشته باشید. تغییر سبک زندگی بسیار ممکن است. می توانید چند مورد را وارد کنید ساده و روتین با برنامه خود سطح شادی و رضایت از زندگی را افزایش دهید.

می توانید این را به خودتان بگویید چگونه زندگی شادی داشته باشیم؟ وقتی این همه دردسر ما را احاطه کرده است. باید بگوییم همه افرادی که به نوعی سبک زندگی دارند با مشکلات ریز و درشتی مواجه می شوند. اما این بدان معنا نیست که شما خود را فراموش کرده اید یا در هیچ بخشی از زندگی خود به تفریح ​​می پردازید.


مطالب پیشنهادی: آموزش شادی به کودکان، پنجره ای کاربردی


عادت های روزمره که ما را خوشحال می کند

دیگر نیازی به تغییرات بزرگ و دست نیافتنی برای داشتن یک زندگی شادتر نیست. بهتر است تغییر کنید، تا اینکه اول بپیوندید روال روزانه برنامه خود را شروع کنید. بهتر است در روزهای ابتدایی زمان کمی را صرف این عادات کنید تا بتوانید به آن متعهد شوید. در اینجا به برخی از این عادت ها اشاره می کنیم.

ورزش

چگونه زندگی شادی داشته باشیم؟  عادت های طلایی را در زندگی خود بگنجانید!
ورزش نه تنها برای کاهش وزن و افزایش اندام مفید است. ورزش منظم امکان پذیر است کاهش استرس، اضطراب و علائم افسردگی کمک و در عین حال عزت نفس و شادی اضافه حتی کمی فعالیت بدنی در طول روز می تواند تفاوت زیادی در احساس شما ایجاد کند. برای ورزش لازم نیست بدنسازی شدید یا صخره نوردی را شروع کنید، فقط کمی کشش یا کمی پیاده روی همچنین می تواند خلق و خوی شما را تغییر دهد.

توجه داشته باشید که در عادت ورزش اگر به طور ناگهانی وارد شود روال شدید ممکن است ناامید شوید و ادامه ندهید.


بیشتر بخوانید: چگونه می توانم مادری شاد باشم؟


به اندازه کافی خوابیدن

چگونه زندگی شادی داشته باشیم؟  عادت های طلایی را در زندگی خود بگنجانید!
مهم نیست که جامعه مدرن چقدر ما را به خواب کمتر سوق می دهد، همه ما از این واقعیت آگاه هستیم که خواب کافی کافی است. سلامتی، عملکرد بهتر مغز و کاهش استرس چقدر موثر است. بیشتر بزرگسالان هر شب می روند 7 یا 8 ساعت خواب آن ها نیاز دارند. اگر در طول روز با میل به خوابیدن دست و پنجه نرم می کنید یا هرگز خسته نیستید، بدن شما در تلاش است به شما هشدار دهد که به استراحت بیشتری نیاز دارید. خواب کافی می تواند به شما کمک کند تا انرژی زیادی در طول روز داشته باشید و غیره افزایش احساس رضایت و شادی می توانید در طول روز کمک کنید.

غذا بخورید و سالم بخورید

چگونه زندگی شادی داشته باشیم؟  عادت های طلایی را در زندگی خود بگنجانید!
شاید از خود بپرسید که یک رژیم غذایی سالم چه ارتباطی با احساس شادی دارد. شما باید این را بدانید منابع کربوهیدرات سالم مانند لوبیا، سبزیجات و غلات ترشح دوپامین در مغز شما تبدیل شده اید. گوشت بدون چربی، مرغ، حبوبات و محصولات لبنی سرشار از پروتئین هستند. هورمون های دوپامین و نوراپی نفرین توسط مغز آزاد می شود انرژی و تمرکز اضافه به زبان ساده، غذاهای سالم سرشار از ویتامین، هورمون های شادی را در مغز ترشح می کنند و احساس بهتری به شما می دهند.


توصیه ویژه نی نی بان: درمان هموروئید در دوران بارداری را بیاموزید


حق شناسی

چگونه زندگی شادی داشته باشیم؟  عادت های طلایی را در زندگی خود بگنجانید!
قدردانی می تواند روحیه شما را تقویت کند. به عنوان مثال، یک مطالعه نشان داد که تمرین قدردانی می تواند تأثیر قابل توجهی بر آن داشته باشد احساس امید و شادی کنید وجود دارد.

تحقیقات نشان می دهد که انجام کارهای محبت آمیز می تواند به شما کمک کند احساس رضایت بیشتری داشته باشید. تمجید صمیمانه راهی سریع و آسان برای زیباتر کردن روز اطرافتان است و این حس خوب به شما منتقل می شود.

یک دفتر یادداشت تهیه کنید و در پایان روز اتفاقات خوبی که در آن روز برایتان افتاده است را یادداشت کنید و بابت آن شکرگزار باشید. با این حال، این رویدادها نباید دراماتیک باشند چیزهای کوچکی که در طول روز لبخند را بر لبانتان می آورد امشب برای تشکر کافی است.

این چیزهای کوچک می توانند باعث لبخند یک رهگذر، دست دادن همسایه با شما، احساس گرمای خورشید بر روی پوست شما و غیره شوند.

دیگران را تحسین کنید

تحقیقات نشان داده است که تمام شده است اعمال محبت آمیز به شما کمک می کند احساس رضایت بیشتری داشته باشید. ستایش خالصانه این یک راه سریع و آسان برای زیباتر کردن روز اطرافتان است و این حس خوب به شما منتقل خواهد شد. ممکن است از احساس خوبی که دارید تعجب کنید!


راه حل پیشنهادی: شادی دوران بارداری هشت روش ساده


عادت های هفتگی و ماهانه ای که ما را خوشحال می کند

علاوه بر انجام فعالیت های روزانه که به تغییر عواطف و احساسات شما کمک می کند، برنامه های هفتگی و ماهانه از این نظر می تواند این احساس شادی را در شما قوی تر کند.

هفته ای 20 دقیقه وقت بگذارید

چگونه زندگی شادی داشته باشیم؟  عادت های طلایی را در زندگی خود بگنجانید!
زیرا در زندگی مدرن دیگر زمانی برای کندن سر خود نداریم، مقداری وقت آزاد برای خود در نظر بگیرید در برنامه به نظر می رسد کار مشکل دارد. اما شما می توانید این کار را با اختصاص دادن انجام دهید 20 دقیقه هفته را با یک استراحت کوچک 20 دقیقه ای شروع کنید، به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید یا اتاق یا میز خود را مرتب کنید. ممکن است تعجب کنید، اما پس از مدتی، این 20 دقیقه به ظاهر ناچیز می تواند تاثیر زیادی بر احساس شما داشته باشد.

دوستان خود را فراموش نکنید!

چگونه زندگی شادی داشته باشیم؟  عادت های طلایی را در زندگی خود بگنجانید!
مردم موجودات اجتماعی هستند و همیشه به دوستان و همسایگان نیاز دارند تا آنها را خوشحال کنند. ماهانه یا هفتگی با دوستان خود ملاقات کنید این می تواند سطح انرژی و رضایت از زندگی شما را تا حد زیادی افزایش دهد. پس از ترتیب دادن قرارهای هفتگی یا ماهانه با دوستان خود معطل نشوید.

به طبیعت بروید

چگونه زندگی شادی داشته باشیم؟  عادت های طلایی را در زندگی خود بگنجانید!
بر اساس مطالعه از سال 2016عبور فقط 30 دقیقه یا بیشتر هر هفته در فضاهای سبز می تواند باشد کاهش فشار خون و افسردگی کمک.

صرف 30 دقیقه یا بیشتر در هفته در فضای سبز می تواند به کاهش فشار خون و افسردگی کمک کند.

فضای سبز می تواند به معنای هر چیزی باشد: یک پارک محله، یک حیاط خلوت یا یک پارک جنگلی در نزدیکی خانه شما می تواند احساس خوبی به شما بدهد. چند دقیقه در میان درختان پیاده روی کنید حس شادی را در شما پرورش می دهد.


بیشتر بخوانید: درمان افسردگی در زنان، نکات جالب


مراقب روال خود باشید

نادیده گرفتن مراقبت از خود در دنیای پرشتاب امروزی آسان است. اما بدن شما افکار، احساسات و روح این شما را به این دنیا می آورد، آیا سزاوار کمی توجه نیست؟ بنابراین برای بهبود وضعیت خود یک مراقبت های روتین خودت فکر کن به عنوان مثال ماساژ ماهانه، مراقبت از پوست، حمام آب گرم یا هر چیزی که باعث می شود بدن شما احساس بهتری داشته باشد را به برنامه خود اضافه کنید و به آن متعهد شوید.


مطالب پیشنهادی: احساس کودکی، تضمین سلامت و شادی در آینده


آخرین ملاقات

چگونه زندگی شادی داشته باشیم؟  عادت های طلایی را در زندگی خود بگنجانید!
همانطور که در پاسخ به سوال چگونه زندگی شادی داشته باشیم؟ اشاره کردیم که میزان زیادی احساس شادی و رضایت در زندگی می تواند در دستان خود ما باشد. فقط با تو باشم چند عادات ساده را بگنجانید هر دو امنیت تقلب احساس شادی بیشتر برای خود بیاورید و از زندگی ای که خیلی زود گذشت لذت ببرید. این را فراموش نکن تحمل انجام این کارها آنها را به یک عادت تبدیل می کند و تأثیری غیرقابل حذف در احساس شما نسبت به زندگی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید