چی بخورم؟ این سوالی است که همه ما چندین بار در روز از خود می پرسیم. اما چگونه بهترین غذاها را انتخاب کنیم؟ چگونه خوب غذا خوردن را بیاموزیم؟ هیچ پاسخ سریع و آسانی وجود ندارد ، اما برخی قوانین ساده وجود دارد که به ما کمک می کند بدانیم چه چیزی برای خوردن بهتر است.

این وبلاگ به انتخاب بهتر غذا کمک می کند. با درک نحوه عملکرد غذا در بدن شما ، می توانید با انتخاب بهترین غذایی که در حال حاضر مصرف می کنید ، از چه غذاهایی باید پرهیز کنید ، از کدام غذاها سالم ترند و هر روز چه غذاهایی بخورید ، تصمیمات غذایی سالم بگیرید. برای هر گونه پیشنهاد در مورد مواد اولیه ، ما شما را تشویق می کنیم که از فروشگاه آمازون How2EatWell برای ایده های عالی دیدن کنید.

پس چی بخورم؟

بهترین راه برای پاسخ به این س “ال “چه چیزی بخورم؟ این است که شمارش کالری را متوقف کرده و تمرکز خود را بر خوردن مواد مغذی و افزودنی های سلامتی بگذارید.

بیایید ببینیم چگونه می توان بهترین مواد را به وعده های غذایی خود برای بهبود تغذیه و سلامت اضافه کرد. برای دستیابی به این هدف ، ما باید رویکرد جدیدی در مورد سلامت وعده های غذایی خود اتخاذ کنیم و شمارش کالری را متوقف کرده و شروع به شمارش ارزش غذایی کنیم!

ما ابتدا باید برخی از حقایق اساسی تغذیه ای و بیولوژیکی را درک کنیم ، و سپس می توانیم اسطوره های تغذیه ای را که به ما کمک می کند رویکرد سالم تری برای تصمیم گیری درباره “چه بخورم؟”

برای خواندن پست های وبلاگ که مفاهیم تغذیه را با جزئیات بیشتر توضیح می دهند ، روی سوالات زیر کلیک کنید.

اکنون ما درک می کنیم که چرا باید برخی مواد مغذی را بخوریم ، بیایید ببینیم چگونه باید بخوریم.

6 قانون

  • قانون 1 صبحانه به عنوان پادشاه

-چرا صبحانه اینقدر مهم است؟

– خبر عالی ، صبحانه بخورید و سالم بمانید! بنابراین صبحانه چه بخورم؟

-با صبحانه چه بخورم؟

-در مورد شیک های پروتئینی چطور؟

  • قانون 2 ناهار به عنوان شاهزادهه
  • قانون 3 مانند فقرا غذا بخورید
  • قانون 4 در پادشاهی خود فعال باشید
  • قانون 5 نزدیک و در ارتباط با محیط اطراف خود باشید.
  • قانون 6 از روح خود پیروی کنید و دیگران را دوست داشته باشید.