برای کاهش وزن. * آه

بله ، مبارزه برای کاهش وزن واقعی است – و اگرچه ما می خواهیم ظاهر و احساس بهتری داشته باشیم (بلافاصله) – فقط سخت است! و اگر مطمئن نیستید که چگونه پیش بروید ، این پروژه حتی عالی تر به نظر می رسد.

متأسفانه هیچ راه حل مناسب برای کاهش وزن وجود ندارد. همه ما انواع بدن و اهداف متفاوتی داریم. و در حالی که به نظر می رسد خوب است و اعتماد به نفس یک انگیزه عالی برای کاهش این پوندهای ناخواسته است ، کاهش وزن مزایای سلامتی دیگری نیز دارد.

بنابراین قبل از اینکه به “چگونه” بپردازیم ، بیایید به “چرا” نگاه کنیم. تغییر شیوه زندگی برای کاهش وزن سالم می تواند به طرق مختلف بهزیستی شما را بهبود بخشد:

  • استرس زانو ، مچ پا و پا را برطرف می کند.
  • فشار پشت را کاهش می دهد.
  • خطر بیماری های مزمن مانند دیابت ، فشار خون بالا ، کلسترول بالا و بیماری های قلبی را کاهش می دهد.
  • خواب را بهبود می بخشد و خطر خفگی را کاهش می دهد.

چیزهای خوبی است ، درست است؟

با تعهد محکم به سلامت بهتر شروع کنید ؛ و به نوبه خود قوی تر ، مطمئن تر و تحت کنترل می شوید.

دستور العمل برای نتایج

  • اهداف تعیین کنید.هنگامی که تصمیم خود را گرفتید و آن را جدی گرفتید ، یک لحظه وقت بگذارید تا استراتژی خود را ترسیم کنید. به آرامی شروع کنید و هدف اولیه ای را انتخاب کنید که بتوانید به آن برسید. شما می خواهید مطمئن شوید که زود موفق می شوید – که به شما انگیزه می دهد تا به راه خود ادامه دهید! صبور باشید و کارها را آرام انجام دهید. این یک راه حل یک شبه نیست ، اما ذهن و بدن شما از تلاش های شما برای بهبود رفاه شما قدردانی می کند!
  • به تغذیه خود توجه کنیدکاهش وزن شامل چیزی فراتر از ورزش است. آنچه می خورید همراه با ورزش به شما کمک می کند کالری بسوزانید. خواندن برچسب در خواربارفروشی را عادت کنید و از مصرف شکر ، اسیدهای چرب اشباع و ترانس و سدیم خودداری کنید. این عناصر در بسیاری از غذاهایی که می خورید پنهان شده است ، به ویژه غذاهای کنسرو شده و فرآوری شده. از میوه ها و سبزیجات تازه (به ویژه سبزیجات برگ تیره) ، گوشت بدون چربی ، محصولات لبنی کم چرب یا کم چرب و غذاهای پر فیبر استفاده کنید. مقدار زیادی آب بنوشید و الکل و نوشیدنی های کالری مانند نوشابه را محدود کنید. و وعده های غذایی را حذف نکنید! مهم است که بدن خود را از پروتئین ها و کربوهیدراتهای پیچیده مانند کینوا ، بلغور جو دوسر ، غلات کامل و لوبیا تغذیه کنید.
  • حرکت را شروع کنید.به آرامی با اقداماتی که از آنها لذت خواهید برد شروع کنید و روال عادی ایجاد کنید که به آن پایبند باشید. نیازی به گذراندن وقت روی تردمیل نیست ، به خصوص اگر به این نوع تمرینات عادت ندارید. پیاده روی یا دوچرخه سواری 30 دقیقه ای داشته باشید. چند دور شنا کنید. نکته اصلی افزایش ضربان قلب و افزایش سوخت و ساز بدن برای سوزاندن کالری است. در ابتدا زیاده روی نکنید ، فقط قدم های کوچک بردارید. هنگامی که عضلات خود را فعال می کنید ، متوجه خواهید شد که استقامت شما افزایش می یابد.

Freedom Fitness با 4 مکان در Corpus Christi می تواند در سفر شما با شما همکاری کند. باشگاه های ما علاوه بر تمرینات شخصی ، تمرینات کاردیو ، تمرینات گروهی (زومبا سرگرم کننده است) و کمپ چمدان ارائه می دهند.

برای یافتن نزدیکترین مکان Freedom Fitness با ما تماس بگیرید – ما به شما ایمان داریم و آماده حرکت هستیم!

همیشه قبل از شروع برنامه کاهش وزن یا ورزش با پزشک خود مشورت کنید.