کلاسهای یوگا در سالن بدنسازی به مدت 10 نفر


یوگا ترکیبی از تمرینات جسمی ، روحی و معنوی است که از هند سرچشمه گرفته است. یوگا یکی از شش مکتب فلسفی هندوئیسم است. در فرهنگ امروز آمریکا ، این یک رشته رایج از افراد فعال است که می خواهند بر سلامت ، انعطاف پذیری و آگاهی معنوی تمرکز کنند.

انواع مختلفی از یوگا وجود دارد که به نفع کسانی است که علاقمند به پذیرش این رشته به عنوان بخشی از شیوه زندگی خود هستند.

پیدا کردن سبک مناسب برای نیازهای شما دشوار است. برخی از آنها برای لحن ، تعادل یا انعطاف پذیری مطلوب تر هستند ، در حالی که برخی دیگر بر کاهش وزن ، معنویت یا تمرکز تمرکز می کنند.

مرور انواع مختلف یوگا و تلاش برای یافتن اینکه چه چیزی را امتحان کنید می تواند بسیار طاقت فرسا باشد. حتی ممکن است ایده خوبی باشد که انواع مختلفی را امتحان کنید و آنچه را که بیشتر از آن لذت می برید انتخاب کنید. موارد زیر نه نوع متداول یوگا است که امروزه تمرین می شود.

یوگا

تمرکز یوگا بر آناتومی و تراز بدن است. کارهای اسباب بازی شامل بلوک های یوگا و پتو می تواند در این سبک یوگا مفید باشد. به طور معمول ، این نوع یوگا دقیق و دقیق است ، بنابراین مربیان تمایل دارند توضیح دهند که چگونه وضعیت های مختلف بر هر گروه استخوانی و عضلانی تأثیر می گذارد. اگر با حرکات معمول یوگای Lyengar آشنا نیستید ، بهتر است از سطوح مبتدی شروع کنید.

هاتا یوگا

هاتا یوگا بهترین نوع یوگا برای اولین تمرینات است. هاتا اصول اولیه یوگا با سرعت کمتری است. هر حالت برای چند تنفس نگه داشته می شود در حالی که بر وضعیت بدنی شما تأکید می کند. از آنجایی که این نوع یوگا ملایم تر در نظر گرفته می شود ، برای مبتدیانی که خواهان آشنایی آرامش بخش با یوگا هستند بسیار مناسب است.

بیکرام یوگا

اگر دوست دارید روال یکسانی داشته باشید ، بیکرام بهترین یوگا برای شما است. این یک مجموعه ویژه از بیست و شش حالت و دو تمرین تنفسی است. پس از چند بار انجام این کار ، می دانید وقتی فرش خود را پهن می کنید باید چه کار کنید. حرکات هر بار در یک دنباله نود دقیقه ای تمرین می شوند ، بنابراین یک نوع یوگا بسیار قابل پیش بینی محسوب می شود. دمای اتاق حدود 105 درجه با حداقل 40 درصد رطوبت است ، بنابراین برای عرق کردن آماده باشید. این یوگا می تواند بسیار دشوار باشد ، در درجه اول به دلیل گرما است ، بنابراین در صورت لزوم استراحت کنید و آب بدن خود را حفظ کنید.

وینیاسا یوگا

وینیاسا یوگا می تواند برای کاهش وزن بسیار مفید باشد زیرا سریع است. اگر تمرینات زیادی را در فواصل زمانی دوست دارید ، این می تواند یک سبک سرگرم کننده برای امتحان باشد. این شامل اتصال تنفس و حرکت در یک سری پیوسته از حالت هایی است که مدت زیادی دوام نمی آورند. Vinyasa می تواند بسیار شبیه به رقص باشد و بسیاری از معلمان اغلب موسیقی سریع را مطابق با تنظیمات پخش می کنند.

بهبود یوگا

هدف اصلی یوگای ترمیمی کاهش سرعت و آرامش است. این حالت ها برای مدتی طولانی در مراحل آهسته انجام می شوند تا وارد سیستم عصبی بدن شوند و به شما کمک کنند تا به آرامش عمیق برسید. بلوک ها اغلب به عنوان پشتیبان برای حمایت از اعضای بدن در موقعیت های خاص استفاده می شوند. احساس می کنید کار زیادی انجام نمی دهید ، اما می تواند برای اضطراب ، استرس و ورزشکارانی که در حال بهبودی هستند بسیار عالی باشد.

اشتانگا یوگا

اگر تمرینات چالش برانگیز با دستورالعمل های دقیق را دوست دارید ، یوگای اشتانگا می تواند بهترین سبک یوگای شما باشد. هر دسته شامل یک سری سفارشی در شش سری خواهد بود. شما می توانید تنفس و حرکت خود را در هر موقعیت تنظیم کنید تا در حالی که احساس می کنید عضله داخلی شما در حال سوختن است ، یک جریان عالی برای طراوت ایجاد کنید. در برخی از کلاسها مربیانی در مورد تمرینات صحبت می کنند ، در حالی که برخی دیگر شامل این می شوند که شما به طور خودکار دنباله را طی کرده و در صورت نیاز راهنمایی بخواهید.

یوگا کندالینی

ظاهر یوگا کوندالینی بسیار متفاوت از انواع دیگر یوگا است. این یوگا بیشتر معنوی است که شامل تنفس به هم پیوسته و تمرینات بدنی مکرر است. آواز خواندن ، سرودن و مدیتیشن نیز بخشهای مهمی از این نوع یوگا هستند. هدف کوندالینی این است که ضمن آزادسازی انرژی مدفون شده در درون خود ، خودآگاهی خود را بالا ببرد.

یوگای داغ

یوگا داغ مانند بیکرام در یک اتاق گرم و مرطوب انجام می شود. تفاوت اصلی این دو در این است که یوگای گرم به بیست و شش حالت یکسان متصل نیست و می تواند حالت های بیشتری را به روش های مختلف در خود جای دهد. گرما به شما کمک می کند احساس کنید که می توانید در هر موقعیت عمیق تر عمل کنید و در صورت عدم احتیاط منجر به گرم شدن بیش از حد می شود. این دسته شما را بسیار عرق می کند و چالش برانگیز می کند ، بنابراین حتماً از سطح مبتدی شروع کنید.

یین یوگا

اگر می خواهید یک تجربه آرامش بخش برای احساس “ذن” خود و کشش تمام عضلات خود داشته باشید ، یین یوگا را امتحان کنید. این یک مدیتیشن با تمرکز بر بافت همبند عمیق تر است. شما در درجه اول به بدن خود اجازه می دهید به جای مشارکت در ژست ، در وضعیت بدن قرار گیرد. این تمرین قابلیت ارتجاعی را فعال و بازیابی می کند ، اما همچنین باعث تعادل ذهن و بدن می شود.

فرض کنید مدتی است که یوگا تمرین می کنید. در آن صورت ، احتمالاً بلافاصله متوجه مزایای سلامتی آن می شوید ، مانند خواب بهتر ، بیماریها و سرماخوردگی کمتر ، کاهش استرس و اضطراب و افزایش قدرت و انعطاف پذیری.

اگر کار یوگا را شروع کرده اید و به طور مداوم به آن پایبند هستید ، باید منتظر آن باشید. علم شروع به درک نحوه عملکرد یوگا برای بهبود سلامتی ، درمان درد و از بین بردن ذهن و بدن می کند.

مهمترین مرحله اقدام ، اولین گام در ترکیب عادات ورزشی و تغییر شیوه زندگی است. حتی بعد از یک کلاس یوگا ، می توانید قدرت روحی و جسمی قوی تری پیدا کنید و بهتر از سایر تمرینات مشابه انجام دهید.

از وب سایت ما به آدرس: https://fitnessfor10.com/ دیدن کنید تا مکانی در نزدیکی خود و یک کلاس یوگا که مناسب ترین نیازهای تناسب اندام شما است پیدا کنید.

بیانیه مطبوعاتی از کسیدی سامرویل در گروه رسانه ای آلفا

شاین للند

سالن بدنسازی برای 10 +1 775-352-8663 +775

دیدگاهتان را بنویسید