1 در یک میلیون بار تغذیه ای

بیایید با آن روبرو شویم، اگر اجازه دهیم گرسنگی می تواند رژیم غذایی ما را خراب کند. درد گرسنگی دلیلی است که ما به فریزر می رویم و بستنی می خوریم یا سفر شما به خواربارفروشی را خراب می کنیم. کارهای مختلفی وجود دارد که می توانید برای کاهش اشتهای خود انجام دهید. من می‌خواهم در مورد راهی صحبت کنم که می‌توانید آن دردهای گرسنگی را برای مدتی دور نگه دارید. در صورت انتخاب درست، میله های تغذیه می توانند گزینه خوبی باشند.

هنگام انتخاب یک نوار تغذیه، چند نکته متفاوت وجود دارد که باید در نظر بگیرید. اولین مورد این است که می خواهید بدانید که آیا بین وعده های غذایی شما را سیر نگه می دارد یا خیر. میله ای که مقداری چربی در آن وجود دارد بیشتر از یک نوار بدون چربی دوام می آورد. بنابراین از افزودن چربی به رژیم غذایی خود نترسید.

بسیاری از این میله ها حاوی مقدار خوبی فیبر هستند. فیبر در تامین حجم مواد غذایی که می خورید نقش دارد. یک نوار غذایی حاوی فیبر بالا انتخاب کنید. فیبر حرکت غذا در معده را کند می کند و شما را برای مدت طولانی سیر نگه می دارد.

سعی کنید از میله های پر از شکر دوری کنید. اگر برچسب ها را می خوانید و مراقب هستید، خوب هستید. با استفاده از یک نوار تغذیه خوب می توانید گرسنگی را شکست دهید. با این حال، شما باید خود را به تنها دو بار در روز محدود کنید، و جایگزین کردن آنها برای وعده های غذایی ایده خوبی نیست. همچنین همیشه ایده خوبی است که آنها را در ماشین یا کیف خود نگه دارید. این شما را از تقلب در رژیم غذایی خود در زمانی که در حال حرکت هستید و شروع به گرسنگی می کنید جلوگیری می کند.

میله های تغذیه در مقایسه با سایر جایگزین های موجود سریع، راحت و به طور کلی ارزان هستند. اگر درست انتخاب شوند، بسیار بهتر از چیزی هستند که در یک سوپرمارکت محلی می خرید. میله های تغذیه ای یا پروتئینی مختلفی برای اهداف فردی شما وجود دارد، بنابراین خودتان تحقیق کنید تا بفهمید کدام یک برای شما بهتر است.