10 نکته برای کاهش وزن – ما به داروخانه اهمیت می دهیم کاهش وزن ، نکاتی برای کاهش وزن


راه های زیادی برای کاهش وزن وجود دارد. هر کتاب و هر شخصی می تواند راه های زیادی برای انجام آن ارائه دهد. کاهش وزن نیز بستگی به شرایط و عادات فرد و سلامت او دارد.

1. یک صبحانه پر پروتئین

خوردن صبحانه با پروتئین بالا همیشه در کنترل کربوهیدرات ها مفید است. کربوهیدرات ها انسولین را در بدن تولید می کنند.

افزایش سطح انسولین نشان می دهد که بدن ما در حال تجمع چربی و سوزش است کربوهیدرات هابه انسولین همچنین باعث تجمع انرژی در سلول های چربی می شود ، به این معنی که سلول های دیگر رها می شوند.

2. نوشیدنی های شیرین و آب میوه کمتر مصرف کنید

برای کاهش وزن ، از نوشیدنی های شیرین مانند نوشیدنی های سرد یا آب میوه با قند اضافه خودداری کنید.

در صورت امکان ، از آب میوه های بسته بندی شده پرهیز کنید ، آب میوه های با کیفیت و اصلی را در خانه درست کنید.

3. در روز آب بیشتری بنوشید

مطالعات نشان می دهد که نوشیدن مقدار زیادی آب در روز نیز در کاهش چربی مفید است. برای کاهش چربی ، نوشیدن آب 30 تا 40 دقیقه قبل از غذا نیز مفید است.

بعد از غذا یا در حین غذا آب ننوشید ، به معده اجازه نمی دهد غذا را هضم کند.

4. غذاهای دوستدار کاهش وزن را جایگزین کنید

فردی که می خواهد وزن خود را کاهش دهد ، باید غذاهای روزمره را برای کاهش وزن نامید.

مقدار و روش غذا نیز مهم است. سیب زمینی که به عنوان پوره سیب زمینی یا کشک مصرف می شود برای کاهش وزن مفید است ، اما چیپس سیب زمینی یا سیب زمینی سرخ کرده ، پای سرخ شده هر راه دیگری برای سیب زمینی سرخ شده است که برای کاهش وزن مناسب نیست.

5- اولویت با غذاهای حاوی فیبر غذایی است

فیبر محلول در سبوس جو ، جو ، آجیل ، دانه ها ، لوبیا ، عدس ، نخود فرنگی و برخی میوه ها و سبزیجات یافت می شود.

همچنین psyllium ، رایج وجود دارد فیبر مکمل. برخی گونه ها فیبر محلول می تواند به کاهش خطر بیماری های قلبی کمک کند.

فیبر نامحلول در غذاهایی مانند سبوس گندم ، سبزیجات و غلات کامل یافت می شود.

6- کافئین بیشتری بنوشید

گنجاندن چای و قهوه در برنامه روزانه باعث افزایش میزان کافئین در بدن شما می شود. مصرف کافئین متابولیسم بدن را تسریع می کند

7. غذاهای کامل بخورید ، نه غذاهای فرآوری شده

همه غذاها تصفیه نشده و منشاء گیاهی دارند که فرآوری نشده یا کمتر تصفیه شده یا فرآوری شده اند. غلات ، سبزیجات و میوه های سالم بهترین نمونه از غذاهای کامل هستند.

8. بیشتر بجوید

شرق به آرامی کلید هضم آسان است ، که به نوبه خود به کاهش وزن کمک می کند. فردی که گوارش ضعیفی دارد همیشه نسبت به فردی که سیستم گوارشی خوبی دارد وزن خود را افزایش می دهد.

9. بیشتر بخوابید

خواب با کیفیت نیز یکی از عوامل کاهش وزن است. یک فرد بین 18 تا 40 سال باید 8 ساعت بخوابد.

10- مالیات غیر مستقیم را شروع کنید

همچنین سوزاندن کالری مهم است ، می توانید یوگا انجام دهید ، بدوید یا دوچرخه سواری کنید. شروع با پیاده روی سریع همیشه خوب است. ورزش به مدت 10 تا 30 دقیقه بستگی به نیاز شما برای کاهش وزن در روز دارد.

قرص برای کاهش وزن

تعداد زیادی قرص کاهش وزن با نام ها و مارک های مختلف در بازار وجود دارد. ما Orlistat (Genic Xenical) داریم

سلب مسئولیت:

تنها هدف Wecare-all.com این است که اطمینان حاصل کند که کاربران آن اطلاعات دقیق ، قابل اعتماد و قابل اعتماد را دریافت می کنند. با این حال ، اطلاعات ارائه شده در اینجا نباید به عنوان جایگزینی برای توصیه پزشک متخصص استفاده شود. اطلاعات موجود در اینجا فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این ممکن است شامل همه عوارض جانبی احتمالی ، تداخل دارویی ، هشدارها یا احتیاط ها نباشد. با پزشک خود مشورت کنید و در مورد مسائل مربوط به بیماری یا دارو صحبت کنید. ما قصد داریم رابطه پزشک و بیمار را حفظ کنیم ، نه اینکه تغییر دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید