4 دلیل هورمونی برای کاهش وزن


هورمون های شما نقش بسیار مهمی در کاهش وزن (یا کمبود آن) دارند.

در اینجا 4 مشکل هورمونی عمده وجود دارد که من بارها و بارها با زنان خود می بینم:

سرشار از کورتیزول است – اغلب باعث استرس می شود و با تنظیم قند خون ارتباط دارد. سطوح بالای کورتیزول را می توان با کاهش استرس و ترجیح دادن وعده های غذایی کلان اقتصادی (متعادل) حذف کرد. مدیریت استرس آسان تر: واگذار کنید ، نه بگویید ، کمک بخواهید ، فعالیتهایی را که دوست دارید برنامه ریزی کنید. ⁠

غلبه استروژن ها – دوباره به دلیل استرس زیاد ، اختلال در عملکرد کبد و روده. همچنین ، اثرات کافئین اضافی ، الکل ، شکر ، سموم و غذاهای فرآوری شده کمکی نمی کند. خواب کافی ، خوردن سبزیجات چلیپایی و مکمل مناسب می تواند به تعادل کمک کند

تیروئید پایین – اکثر پزشکان عمومی اغلب متوجه این امر نمی شوند ، زیرا معمولاً بررسی نمی شود مگر اینکه کل گروه را مدیریت کنند. سلامت تیروئید شما کلید عملکرد خوب متابولیسم و ​​کاهش چربی است. از پزشک خود بخواهید یک پانل کامل داشته باشد و اگر این کار را نکردند ، با من تماس بگیرید! ⁠

مقاومت به انسولین – به دلیل سوء تغذیه ، عدم تعادل هورمونی ، عدم ورزش و استرس زیاد. من اغلب می بینم که مقاومت به انسولین با چربی سرسخت شکم همراه است. آزمایش هورمونی مناسب انجام دهید و رژیم غذایی خود را با پروتئین ، چربی و کربوهیدراتهای قند خون پایین متعادل کنید. روزه داری متناوب نیز می تواند در شرایط خاص کمک کند. ⁠

هر یک از این مشکلات به محض شناسایی به راحتی برطرف می شوند. این تصمیم آنها است که بخش دشواری است. ⁠ اکثر پزشکان این علائم را به عنوان بخشی “طبیعی” از پیری رد می کنند ، اما در واقعیت اینطور است نه عادی است و راه هایی برای تغییر آنها با تغییر رژیم غذایی و شیوه زندگی قبل از آسیب طولانی مدت و / یا دائمی وجود دارد

با آموزش مربی متابولیک خود ، یاد خواهید گرفت که چگونه علائم شما می تواند به شناسایی عدم تعادل هورمونی احتمالی کمک کند و با آنها چکار کند.به (همچنین گزینه ای برای آزمایش هورمون های خود با هزینه اضافی از طریق آزمایش هلندی وجود دارد.) همچنین خواهید آموخت که چگونه رژیم غذایی ، تناسب اندام و شیوه زندگی می تواند نتایج شما را افزایش دهد (یا با آنها تداخل داشته باشد). هدف این است که با هورمون های خود کار کنید ، نه بر خلاف آنها!

درب در حال حاضر باز است ، اما تعداد صندلی ها محدود است. این یک راهنمای گروهی استثنایی و کوچک برای زنانی است که به دنبال تحول عظیمی در تغذیه ، تمرینات و بدن هستند.

همه چیزهایی که در ثبت نام وجود دارد را می توانید در اینجا پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید