4 نکته مهم تناسب اندام برای مبتدیان


ورزش و تناسب اندام هدف بسیاری از ماست. اگر به تازگی سفر تناسب اندام و ورزش خود را آغاز کرده اید ، باید چند نکته را رعایت کنید:

1. با یک تمرین ساده شروع کنید

اگر شروع به ورزش کرده اید ، ممکن است نخواهید ورزش با شدت بالا را شروع کنید. شما باید کار بدن و قلب خود را تسهیل کنید تا استقامت و قدرت بدن خود را افزایش دهید. می توانید با یک تمرین سبک که شامل تمرینات قلبی و حرکت بدن است شروع کنید. پیاده روی ، دویدن ، دوومیدانی ، لگد ، پرش و … ضربان قلب شما را افزایش می دهد. همچنین می توانید حرکات کششی سبک و یوگا انجام دهید تا بدن شما بعد از درد خم شود. احساس خواهید کرد که ماهیچه های شما می سوزند و ممکن است بعد از اولین بار درد کنید ، اما پس از مدتی ، با تقویت عضلات ، این عضله از بین می رود. پس از یک یا دو هفته از انجام این روش ، می توانید با افزایش عادت بدن ، شدت آن را افزایش دهید.

2. رژیم غذایی متعادل داشته باشید

مهمترین نکته ای که هنگام کاهش وزن و کاهش وزن باید به خاطر داشته باشید رژیم متعادل است. شما نمی توانید بدن خود را از مواد مغذی ضروری و ویتامین ها محروم کنید. در غیر این صورت ، شما بیشتر از آنکه مفید باشید به بدن خود آسیب می رسانید. خوردن رژیم غذایی متعادل به شما احساس انرژی و فعالیت می دهد. با خوردن تمام مواد مغذی مشتق شده از میوه ها ، سبزیجات ، گوشت ، لوبیا ، آجیل ، حبوبات ، دانه ها و غیره ، نتایج امیدوارکننده تری نسبت به رژیم های سریع گرفته شده خواهید داشت.

3. در رسیدن به اهداف خود واقع بین باشید

نکته دیگری که باید در مورد تناسب اندام و کاهش وزن به آن توجه داشته باشید ، طرز فکر شماست. نمی توانید انتظار داشته باشید که در روز اول یک مشت پوند از دست بدهید. این روند به کندی انجام می شود ، به زمان و عزم زیادی نیاز دارد. شما باید انتظارات خود را تا حد ممکن واقعی نگه دارید. به یاد داشته باشید ، هدف این است که از نظر ظاهر و احساس بدن خود شاد باشید. شما نمی خواهید انتظارات غیرواقعی برای خود ایجاد کنید و وقتی به این اهداف نرسیدید ناامید شوید ، زیرا صادقانه می گویم که این روند می تواند بسیار طولانی تر از آنچه انتظار دارید باشد.

4- نتایج را مدتی در اختیار بگذارید

کاهش وزن و تناسب اندام سفری است که به زمان ، سخت کوشی و اراده زیاد نیاز دارد. شما باید انگیزه خود را حفظ کرده و روال عادی را دنبال کنید که به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندام کمک می کند. همه چیز به زمان و پشتکار بستگی دارد. انتظار نداشته باشید جادو یک شبه اتفاق بیفتد. ممکن است ماه ها طول بکشد تا نتایج مورد نظر خود را ببینید ، اما باید سخت کار کنید و بایستید تا به خط پایان برسید. سخت کوشی و فداکاری سرانجام شما را به آنجا می رساند.

خودشه! این نکات تمرین کامل شما را آسان تر می کند. به یاد داشته باشید ، این پیشرفتی است که انجام داده اید ، نه مسابقه ای با زمان. شما باید به خاطر داشته باشید که بدن شما چقدر می تواند تحمل کند. اگر به انگیزه و برنامه مشخصی در مورد چگونگی حفظ تناسب اندام نیاز دارید ، با مراجعه به وب سایت ما و پیدا کردن سالن بدنسازی در نزدیکی خود ، Fitness For 10 را بررسی کنید!

www.FitnessFor10.com

دیدگاهتان را بنویسید