5 دلیل برای شروع وزنه برداری


وزنه زدن راهی عالی برای از بین بردن استرس ، اضطراب و افسردگی است. ورزش با وزنه های سنگین همچنین می تواند با سوزاندن کالری بیشتر از ورزش به کاهش وزن شما کمک کند. علاوه بر این ، لیفتینگ به ساخت توده عضلانی کمک می کند که برای بدن سالم ضروری است و با قوی شدن استخوان ها با افزایش سن خطر پوکی استخوان را کاهش می دهد. این پست وبلاگ به پنج دلیل برای شروع وزنه برداری از امروز می پردازد!

1. وزنه زدن می تواند به شما در ایجاد توده عضلانی کمک کند

اگر سعی کرده اید عضلات بیشتری بسازید اما نتایج دلخواه خود را مشاهده نکرده اید ، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که وزنه برداری را شروع کنید. در بسیاری از تحقیقات نشان داده شده است که لیفتینگ روشی م toثر برای تقویت عضلات و افزایش قدرت است ، به ویژه برای زنانی که میزان تستوسترون آنها کمتر از مردان است و متوجه می شوند که نمی توانند بدون ورزش با وزنه برداری عضله سازی کنند.

2- وزنه زدن می تواند با سوزاندن کالری بیشتر از ورزش به کاهش وزن شما کمک کند

آیا تمرینات قلبی انجام داده اید و نتیجه ای ندیده اید؟ این ممکن است به این دلیل باشد که تمرینات قلبی نسبت به بلند کردن بدن کالری کمتری می سوزانند. بنابراین اگر به دنبال راهی برای کاهش وزن هستید ، شاید بلند کردن وزنه بهترین راه باشد.

3. بلند کردن وزنه به بهبود تراکم استخوان و کاهش خطر پوکی استخوان کمک می کند

پوکی استخوان نوعی بیماری استخوانی است که می تواند منجر به شکستگی و درد شود. لیفتینگ یک راه عالی برای زنان است تا شانس خود را برای به حداقل رساندن خطر افزایش دهند ، زیرا تراکم استخوان شما را افزایش می دهد.

اگر می خواهید کمر قوی داشته باشید یا از صدمات ناشی از زمین خوردن در سنین بالا جلوگیری کنید ، بهترین تمریناتی است که باید انجام دهید ، تمرینات با وزنه است. چند نمونه از این تمرین عبارتند از:

– ددلیفت

– خم شدن روی ردیف ها

بوکس

به یاد داشته باشید که این تمرینات باید به شکل مناسب انجام شوند ، در غیر این صورت می توانید به خودتان صدمه بزنید. اگر مطمئن نیستید که تکنیک مناسب برای یک تمرین خاص چیست ، قبل از ادامه مقاله یک مقاله پیدا کنید و ویدئویی در مورد آن تماشا کنید.

4. لیفتینگ راه خوبی برای افزایش قدرت و تعادل است

داشتن وضعیت مناسب برای بلند کردن وزنه بسیار مهم است. باید یک قوس خفیف در قسمت پایین کمر داشته باشد ، در غیر این صورت ممکن است در معرض آسیب باشید. این بدان معناست که هنگام انجام تمریناتی مانند پرس روی نیمکت و خم شدن زانو نباید به میله خم شوید. شانه ها باید به سمت پایین کشیده شوند تا در هر زمان نیز راحت باشند. هرچه قوی تر شوید ، وزن بیشتری را می توانید بلند کنید. مهم است که تمرینات را خیلی سخت نکنید تا بدن زمان کافی برای بازیابی داشته باشد.

5. بلند کردن یک راه عالی برای از بین بردن استرس ، اضطراب و افسردگی است

مطالعات نشان داده است که اگر به طور منظم (حتی چند بار در هفته) ورزش می کنید ، مشکلات روانی کمتری نسبت به افرادی که ورزش نمی کنند خواهید داشت. این می تواند به دلیل ترشح اندورفین باشد که پس از انجام ورزش کافی ما را خوشحال و آرام می کند.

اگر به انگیزه و برنامه مشخصی برای حفظ تناسب اندام نیاز دارید ، با مراجعه به سایت ما و پیدا کردن سالن بدنسازی در نزدیکی خود ، Fitness For 10 را بررسی کنید!

www.FitnessFor10.com

گروه رسانه ای آلفا

دیدگاهتان را بنویسید