5 وعده غذایی زمانی که برای آشپزی خیلی خسته هستید


همه ما آن هفته‌ها را داریم، زمانی که همه چیز طبق برنامه پیش نمی‌رود، زمانی که کار برای مدت طولانی ادامه دارد، زمانی که مدرسه لغو می‌شود، زمانی که در آخرین لحظه برنامه‌تان تغییر می‌کند و باید خود را وفق دهید. یا وقتی انرژی یا انگیزه ای برای آشپزی در پایان یک روز طولانی ندارید. همه چیز عادی است!

اما این لزوماً به این معنی نیست که یک شام سالم به پایان رسیده است. در واقع، در آن روزها، ما اغلب به یک شام مغذی بیشتر نیاز داریم تا بدنمان را پر و قوام بدهد و ما را از همان روز به تعادل برگرداند.

اغلب اوقات مردم اجازه می‌دهند ذهنیت همه یا هیچ در اینجا تحت تأثیر قرار گیرد – اگر نتوانند یک شام «بی‌نقص» را از ابتدا بپزند، امتحان کردن چه فایده‌ای دارد؟ بنابراین آنها می‌روند بیرون غذا بخورند، پیتزا، ماشین… اما معمولاً احساس خوبی نسبت به آن ندارند (از نظر جسمی و همچنین روحی، ما هر بار کمی خودمان را کتک می‌زنیم).

اما در اینجا یک ایده وجود دارد: همه چیز از دست نرفته. راه های زیادی برای خوردن غذای واقعی و دریافت سبزیجات خوب وجود دارد، آنها را ساده نگه دارید و به سرعت بیشتر از همه، بدون اغراق در هر دو طرف.

5 وعده غذایی برای تهیه زمانی که خیلی خسته هستید و نمی توانید آشپزی کنید

همه این‌ها سریع‌تر، سریع‌تر و سالم‌تر از هر غذای بیرونی هستند، بنابراین دفعه بعد که به دردسر افتادید، واقعاً آنها را امتحان کنید! اینم 5 وعده غذایی که درست میکنم… یا بیشتر شبیه “جمع آوری”… زمانی که روز دیوانه می شود.

1. سوسیس مرغ، فلفل و سبزیجات:

اگر فریزر من را باز کنید، همیشه مقداری سوسیس مرغ ارگانیک خواهید دید. این سریع ترین پروتئین است و به سرعت در آب گرم حل می شود. برای این کار فقط مقداری فلفل دلمه را به صورت نواری برش می دهم و سرخ می کنم سپس سوسیس را به تابه اضافه می کنم تا قهوه ای شود. سپس مقداری سبزی (شلغم، شاتوت یا اسفناج) را برای یکی دو دقیقه آخر اضافه کنید. با: برنج، تورتیلا، لوبیا یا آووکادو، روی کاهو یا آرگولا یا هر طرف دیگری که دوست دارید سرو کنید.

2. سبزیجات کبابی + مرغ کبابی + پولنتا:

سبزیجات کبابی حداقل هفته‌ای یک بار به اینجا می‌روم. بهترین بخش این است که سبزیجات برشته شده برای مدت طولانی در یخچال (یا پیشخوان) شما می مانند، بنابراین من همیشه آن را در دست دارم. به هویج، سیب زمینی شیرین/سیب زمینی، کلم بروکسل و غیره فکر کنید. من دوست دارم هر چه در یخچال دارم اضافه کنم: رازیانه، قارچ و لوبیا سبز جدیدترین افزودنی های من هستند. کمی روغن زیتون و نمک و فلفل را در فر روی سینی فر که با کاغذ روغنی پوشانده اید به مدت 20 دقیقه با دمای 400 درجه قرار دهید. پولنتا (یا برنج، کینوآ یا هر چیزی که در تانک خود دارید): 2 فنجان آب در هر 1 فنجان غلات با کمی نمک و کره. من پولنتا را دوست دارم زیرا در 6 دقیقه یا بیشتر سریعتر پخته می شود. آب و غلات را بجوشانید، سپس حرارت را کم کنید تا تمام آب جذب شود. و مرغ کبابی مستقیماً از خواربار فروشی = یک ناجی شب هفته.

3. برگر گیاهی + سیب زمینی شیرین + کلم بروکلی:

پیدا کردن یک همبرگر گیاهی خوب ممکن است سخت باشد—بسیاری از آنها مملو از گوشت تقلبی، مواد تقلبی هستند و هیچ گونه سبزیجاتی در چشم نیست، اما وقتی بهترین ها را پیدا می کنید، همیشه آنها را ذخیره می کنید. من عاشق برند هیلاری هستم، و همینطور همه کسانی که روی میز من هستند. می توانید ظرف 10 دقیقه وارد فر شوید یا روی اجاق بپزید. سیب زمینی شیرین و کلم بروکلی هر دو سریع پخته می شوند – من آنها را در دمای 400 درجه به مدت 20 دقیقه یا بیشتر تفت می دهم. شام تمام شد!

4. ساندویچ کبابی GF + سوپ گوجه فرنگی:

ما اینجا عاشق یک ساندویچ کبابی خوب هستیم. خوب، چه کسی نمی خواهد؟! با مقداری نوار بوقلمون بدون نیترات (ما آنها را از PCC تهیه می کنیم اما هر فروشگاه مواد غذایی طبیعی باید آنها را داشته باشد)، خردل، مایونز آووکادو، آووکادو یا مقداری پنیر چدار، و من همیشه آروگولا را بسته بندی می کنم. نان را در یک تابه چدنی کباب کنید، ابتدا یک طرف آن را برشته کنید و سپس برگردانید. مواد رویه را به قسمت برشته شده اضافه کنید. از یک بشقاب یا درب برای اضافه کردن وزن به ساندویچ هنگام کباب کردن استفاده کنید. برای تهیه سوپ گوجه فرنگی سریع، 1/2 پیاز و 2 حبه سیر را سرخ می کنم، سپس آنها را به همراه 1 قوطی گوجه فرنگی بزرگ، 1 ترابایت چاشنی ایتالیایی، 2 فنجان آبگوشت و 2 قاشق چایخوری نمک و فلفل در مخلوط کن اضافه می کنم. کمی شیر نارگیل، شیر بادام یا شیر معمولی نیز برای کمی خامه مفید است. سپس آن را مخلوط کرده و روی اجاق گاز گرم کنید. شام تمام شد!

5. پستو مرغ و پاستا عدس با شاهی یا نخود:

ترفند فوری مورد علاقه من؟ مقداری سینه مرغ را در آب بپوشانید و با فشار زیاد به مدت 8 دقیقه بگذارید، سپس آب آن را خالی کرده، مرغ را خرد کرده و با پستو مخلوط کنید. در طول هفته کاربردهای بی پایانی دارد – در سالاد، به سوپ، ساندویچ، ماکارونی و غیره اضافه می شود. سپس مقداری پاستا عدس یا کینوآ (برای مقداری پروتئین اضافه شده) بپزید، آن را با مقداری سس گوجه فرنگی یا مقدار بیشتری پستو مخلوط کنید و مقداری نخود فرنگی اضافه کنید. یا آرگولا برای سرو

اگر هر کدام از اینها را اجرا می کنید، به من اطلاع دهید اینستاگرام در سلامت ساده. سلامتی لازم نیست سخت باشد. همه چیز مهم است و همه چیز اضافه می شود! هر چه مواد مغذی در بدن شما بیشتر باشد، صرف نظر از شکل آن، بهتر است.

چه می خورید = چه احساسی دارید، چگونه می خوابید، چگونه انرژی شما کار می کند، مغز شما چقدر سریع کار می کند، و چقدر صبر دارید. واکا همه چیزهایی را که در یک زندگی پرمشغله نیاز دارید را دارد.

عکس کارینا اسکروبکی


ای کاش می توانستید آماده سازی وعده غذایی هفتگی خود را ساده کنید؟ (و آن را سالم تر و شادتر کنید؟)

در یک کلاس آشپزی زنده رایگان به من بپیوندید تا یاد بگیرید چگونه در 30 دقیقه 3 وعده غذایی سالم در هفته درست کنید (و چگونه می توانید همین کار را انجام دهید … قول دهید)! اینجا ثبت نام کنید تا صندلی خود را ذخیره کنید – مکان ها محدود خواهد بود (اگر نمی توانید پخش زنده را پخش کنید، ما یک پخش مجدد برای شما ارسال می کنیم)! شما یک لیست خرید برای هر سه دستور العمل جدید دریافت خواهید کرد، بنابراین می توانید خودتان را نیز درست کنید!