6 نکته تناسب اندام برای افراد شلوغ


چه کارآفرین باشید و چه در بخش شرکتی کار کنید ، همه ما می دانیم که دستیابی به تعادل کامل کار و زندگی چقدر دشوار است.

اگر شما یک حرفه ای شلوغ هستید ، به احتمال زیاد بیشتر روزهای شما در محل کار یا کار در دفتر از خانه و بالعکس سپری می شود. خوب است که سخت تلاش کنید تا موفق شوید ، اما تعهد روزانه به سلامتی و شیوه زندگی امروز شما بعداً در آینده به طرز شگفت انگیزی نتیجه خواهد داد.

در اینجا چند راه برای حفظ سلامت و شیوه زندگی خود با وجود برنامه شلوغ وجود دارد:

1. روز خود را پیگیری کنید

ما همیشه برای مشغله زیاد برای آشپزی یا ورزش بهانه داریم ، اما ما با مشاهده روز و نحوه گذراندن آن در یک پنجره 30 تا 60 دقیقه ای شروع می کنیم. به طور شگفت انگیزی ، شما می توانید تمام وقت اضافی را برای فشار آوردن در 30 دقیقه ورزش یا تهیه برنامه غذایی برای یک هفته شلوغ پیدا کنید. یاد بگیرید که زمان خود را در اولویت قرار دهید و به همه اهداف خود خواهید رسید.

2. خواب را در اولویت قرار دهید

این هدف را برای خود تعیین کنید که 7-8 ساعت خواب راحت در هر شب داشته باشید. مطالعات نشان داده است که بی خوابی عامل شماره یک عدم تمرکز ، تحریک پذیری و خستگی است. همچنین مشخص شده است که میزان هورمون استرس کورتیزول در بدن افزایش می یابد ، که شانس افزایش وزن را افزایش می دهد.

3. تمرینات خود را در اولویت قرار دهید

حتی اگر این فقط یک دویدن سریع در اطراف بلوک است ، یک تمرین را مانند قبل از جلسه اولویت بندی کنید. در زمان استراحت ناهار به باشگاه ورزشی نزدیک دفتر بروید یا در یک دوره عصر ثبت نام کنید تا این احساس مسئولیت را در خود ایجاد کنید.

4. اهداف تعیین کنید و پیشرفت خود را دنبال کنید

برای حفظ انگیزه برای سلامتی و تناسب اندام خود ، باید اهداف مشخصی را تعیین کرده و پیشرفت خود را پیگیری کنید. چه اعداد و چه چرخه باشد ، لیستی از اندازه گیری های بدن ، وزن بر حسب پوند ، اقدامات انجام شده در هر روز ، تعداد تمرینات در هفته تهیه کنید و همه این موارد را به صورت هفتگی ثبت کنید.

5. برنامه غذایی خود را از قبل برنامه ریزی کنید

اگر حرفه ای شلوغ هستید ، مطمئناً تمام هفته به رستوران فست فود می روید. این نه تنها هزینه بر است بلکه برای سلامتی شما نیز بسیار مضر است. با آماده سازی دسته ای هر آخر هفته قبل از شروع یک هفته کاری شلوغ دیگر ، به یک وعده غذایی عادت کنید. مقداری مرغ را ترشی کنید و منجمد کنید ، برنج و عدس را از قبل تهیه کنید تا در یخچال نگهداری شود. برای دسترسی آسان ، سبزیجات را بریده و سفید کنید. هوموس را به صورت آماده بخرید یا خودتان تهیه کنید و در هر زمان که به شما اصرار کرد ، آن را به عنوان سس فرو کنید.

6. مایع

برای کاهش وزن و حفظ فرم ، به هر قیمتی از کم آبی بدن خودداری کنید. حداقل روزانه 2 لیتر آب مصرف کنید. همچنین می توانید آب را با آب میوه های تازه ، اسموتی ، چای های گیاهی و آب سم زدایی با طعم هایی که انتخاب می کنید عوض کنید.

حفظ یک شیوه زندگی سالم هنگامی که شما دائماً در حال کار هستید ، سخت است ، اما با چند مبادله سالم و تصمیم گیری آگاهانه همه چیز ممکن است!

اگر بدنبال سالن ورزشی جدید و راهی برای ایجاد انگیزه هستید ، Fitness را با 10 دلار ببینید! بسته به موقعیت مکانی شما ، برنامه های عضویت زیادی ارائه می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ما www.fitnessfor10.com مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید