6 نکته در مورد سقوط که به شما کمک می کند در مسیر خود قرار بگیرید


تغییرات فصلی لوکس؟ احساس راحتی می کنید که روی نیمکت با یک پتو نرم در ساعت 17:30 در یک عصر سرد پاییزی در آغوش بگیرید. باور کنید ما همه طرفدار شبهای دفاع شخصی هستیم و با کاهش فصل ها سرعت خود را کاهش می دهیم ، اما اهداف تناسب اندام خود را فراموش نکنید! به نظر می رسد عزت نفس به تمجید از تمرین روزمره دلپذیر شما کمک می کند ، که نه تنها می تواند به شما در کسب انرژی بیشتر کمک کند بلکه می تواند به حفظ روحیه مثبت بعد از تابستان و ورود ما به فصل جدید کمک کند.

این شش نکته تناسب اندام به شما کمک می کند تا با فصل جدید سازگار شوید و به شما کمک می کند تا در ماه های سرد و تاریک سال در مسیر خود قرار بگیرید.

6 نکته آموزشی پاییزی که به شما کمک می کند انگیزه خود را حفظ کنید

شماره 1 تمرینات خود را در فضای باز انجام دهید

از آنجا که هوا خیلی گرم نیست و برف هنوز کاملاً روی زمین نیامده است ، فصل مناسبی برای سفر است تمرینات در فضای بازبه خواه در حال دویدن در اطراف محله ، پیاده روی یا بیرون رفتن از نیمکت FitOn خود ، اضافه کردن هوای تازه و نور آفتاب به تمرینات خود می تواند به بهبود شما کمک کند. هورمون های شادی در زمانی که ممکن است حالات روحی تغییر کند. چه کسی دوست ندارد خوب به نظر برسد و احساس خوبی هم داشته باشد؟

شماره 2 آن را اجتماعی کنید

برنامه های پاییزی می تواند شلوغ باشد و برنامه ریزی با دوستان یا خانواده کمی دشوارتر است. با درخواست از یک دوست یا یکی از اعضای خانواده که شریک تمرین شما باشد ، به ورزشگاه خود علاقه مند شوید! این می تواند به شما در مسئولیت پذیری و در مسیر درست کمک کند.

آیا شریکی در ذهن ندارید؟ کلاس های تناسب اندام در گروه راهی عالی برای تعامل با افراد هنگام عرق کردن است. و چه کسی می داند ، شاید شما شریک آموزشی بعدی خود را ملاقات کنید! همچنین می توانید دوستان خود را دعوت کنید تا به FitOn بپیوندند و با FitOn Party تمرین کنند!

شماره 3 قبل از رفتن به خارج از کشور وسایل خود را جمع کنید

اگر لباس مناسب بپوشید ، در طول ورزش احساس بهتری خواهید داشت و یک بهانه دیگر را برای کنار گذاشتن تمرین خود در آن روز از بین خواهید برد. اطمینان حاصل کنید که لایه های تنفسی دارید که در هنگام عرق کردن شما را گرم نگه می دارد.

و اگر تمایل به مراقبت از خود دارید ، این بهانه ای عالی است تا پاییز امسال لباس های ورزشی زیبا و جذاب به کمد لباس خود اضافه کنید!

مشابه: شرایط رفاهی لازم

شماره 4 روی فیلم تمرین مورد علاقه خود در خانه Play را فشار دهید

هیچ دلیلی وجود ندارد که اجازه دهید کمی باران (یا تاریکی یا سرما) در اهداف تناسب اندام شما دخالت کند. هنگامی که با مشکل روبرو شدید ، بارگذاری ویدئوی تمرینی FitOn مورد علاقه خود بسیار لطف کننده است.

و دانستن این که در حالی که توسط مربی متخصص تشویق می شوید به موسیقی عالی گوش خواهید داد ، شما را برای تمرین بعدی آماده می کند.

شماره 5 از زمان ناهار خود استفاده کنید

وقتی صبح ها و عصرها تاریک می شوند ، بگذارید ظهر حساب شود! از این زمان عاقلانه استفاده کنید و مراقب ورزش سریع باشید. سریع وارد شدن HIIT ورزش ، دویدن در محله یا کلاس های تناسب اندام می تواند به شکستن یک روز شلوغ ، افزایش انرژی و افزایش بهره وری کمک کند.

# 6 هم بدن و هم بدن خود را ورزش دهید

بعد از یک تابستان طولانی ، پاییز یک تغییر هیجان انگیز در سرعت است. و در میان برنامه های شلوغ و جشن های خنده دار ، این تغییر فصلی می تواند زمان بسیار خوبی برای بازگشت به درون و بهبودی باشد.

می افزاید تمرینات ذهن آگاهی برنامه معمول شما می تواند به شما در حفظ فرم ، افزایش انعطاف پذیری ، کاهش درد مفاصل ، بهبود تعادل و آرامش خود را در هرج و مرج بیابید نگاهی بیاندازید کلاس یوگا FitOn برای انواع کلاس های یوگا می توانید از خانه خود به صورت رایگان انجام دهید!

پاییز امسال ورزشگاه خود را برای شما کار کنید

هنگامی که تعطیلات تابستانی به پایان می رسد و درختان شروع به ریختن برگ های خود می کنند ، تنش در هوا ایجاد می شود و تمایل مشترک برای مرور عادات وجود دارد. واقعاً زمان بهتری برای شروع مجدد تمرینات و یافتن یک استراتژی تناسب اندام وجود ندارد که شما را در ماه های سردتر پر انرژی ، سرحال ، چابک و سالم نگه دارد. اوه ، و مال تو PSL مطمئنا بعد از یک عرق خوب طعم بسیار شیرینی دارد!

دیدگاهتان را بنویسید