8 عادت سالم که زندگی من را تغییر داده است


عادات سالم که زندگی من را تغییر داده است

یک چیز به من کمک می کند تا به سمت # اهدافم حرکت کنم ، حتی وقتی خسته هستم یا آن را احساس نمی کنم. این نیز بسیار ساده است ، اکنون که آن را ایجاد کرده ام. این روال روزانه من است!

در حقیقت ، ایجاد یک روال سالم به حدس و گمان و تلاش زیادی نیاز دارد تا انتخابی مناسب برای بدن و ذهن خود داشته باشید. و رعایت آن را بسیار ساده تر می کند. تمام هدف معمول این است که به خود اجازه دسترسی به خلبان خودکار را بدهید. هنگامی که عادت کردید در طول روز آب کافی بنوشید یا بیدار شوید و بلافاصله تمرین خود را متوقف کنید ، به احتمال زیاد این کارها را ادامه می دهید تا به سلامت شما کمک کند.

بنابراین ، برنامه ریزی یک روال سالم بسیار ساده است. اما برنامه خود را همانطور که هست برنامه ریزی کنید در واقع نقص های رایج نیاز به کار دارد. در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند روال سالم خود را ایجاد کنید – و امیدوارم این به شما کمک کند!

مطمئن شوید که آن را دوست دارید

در اینجا مسئله روتین وجود دارد. اگر اصلا از آن متنفر باشید ، شبیه کشش به نظر می رسد. و این بدان معناست که شما آن را نگه ندارید. حتی اگر آن را به یک عادت تبدیل کنید ، اگر به نظر می رسد آسیاب کردن باشد ، در نهایت بخار شما تمام می شود.

دیگر سعی نکنید خودتان را مجبور کنید کاری را انجام دهید که از آن متنفرید زیرا سالم است! اگر از دویدن متنفر هستید ، این کار را نکنید. اشکال دیگر کاردیو مانند تمرینات رقصی ، یکی از فیلم های HIIT من ، دوچرخه سواری یا شنا را امتحان کنید. همین امر در مورد آن نوشیدنی های سالم با طعم ناخوشایند نیز صدق می کند. پروتئین های گیاهی و تقویت کننده های LSF را شامل شوید و واقعاً منتظر بمانید تا پروتئین یا کوکتل یا هر چیز دیگری بنوشید.

در واقع ، تمام هدف یک روال سالم این است که بهترین ها را برای زندگی خود ایجاد کنید. و اگر احساس نمی کنید چه کار می کنید ، خوب نیست! یک قدم به عقب بردارید و روال خود را تنظیم کنید تا زمانی که واقعاً از همه قسمتهای آن هیجان زده شوید.

با مراحل کودک شروع کنید

دختر ، ایجاد یک روال زمان می برد! شما ، مشروع ، نمی توانید عجله کنید بنابراین از کوچک شروع کنید.

اگر سعی می کنید آب بیشتری بنوشید ، یک کار ساده انجام دهید ، مانند حمل یک بطری قابل استفاده مجدد. اگر در حال تلاش برای تمرین بیشتر روزهای هفته هستید ، در برنامه LSF ما با Daily 10 شروع کنید. یک تمرین ده دقیقه ای راه خوبی برای شرکت در یک تمرین معمولی است! اگر می خواهید تمیزتر باشید ، هر روز صبح با گذاشتن تخت شروع کنید. اگر سعی می کنید کمی سالم تر باشید ، چیزی ساده به عنوان افزودن یکی از پیشرفت های جدید ما به صبح شما ، راهی فوق العاده برای سهولت کار است.

داشتن اهداف بزرگ بسیار عالی است. اما شما باید آنها را در دسترس قرار دهید ، به این معنی که آنها باید به مراحل کودک تقسیم شوند. برنامه زندگی سالم ایده آل خود را مرور کرده و چند راه را برای شروع کوچک انتخاب کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=G4HUrBEJL8o

دریافت پشتیبانی

پیروی از عادات ، حتی اگر آنها را دوست داشته باشید و آنها را به مراحل کودکی تقسیم کنید. به راحتی می توان حواس خود را پرت کرد و فراموش کرد که چرا این روال سالم را در ابتدا آغاز کرده اید.

من دو نکته دارم که به شما کمک می کند تمرکز خود را حفظ کرده و بازی A خود را حفظ کنید: دوستان خود را درگیر کنید و تلفن را درگیر کنید.

اگر هر یک از دوستان شما نیز سعی می کنند یک روال سالم ایجاد کنند ، شریک گزارشگری یکدیگر باشید. اساساً هفته ای دو بار با یکدیگر مشورت کنید. اگر می دانید که دوست شما اخیراً از شما در مورد عادات شما می پرسد ، اطمینان از اینکه به آنها افتخار می کنید بسیار ساده تر است! و اگر هیچ یک از دوستان شما نمی خواهند سالم تر باشند ، به جامعه LSF ما در Insta بپیوندید!

DEF همچنین توصیه می کند که برخی از برنامه ها را به تلفن خود اضافه کنید ، مانند برنامه LSF ما ، که شما را به یاد کارهای روزمره خود می اندازد (و حتی به شما در انجام این کار کمک می کند). به این ترتیب ، هر بار که به تلفن خود نگاه می کنید ، یک یادآوری ساده در مورد نحوه دستیابی به # اهداف خود خواهید داشت.

خود را از خود دور کنید

اگر مصمم هستید که یک روال سالم را دنبال کنید و هرگز مزاحم نشوید ، دختر ، باید برای ریاست جمهوری کاندیدا شوید! بیشتر ما روزهایی خواهیم داشت که دچار لغزش می شویم. این هست آره معمولی ، پس آرام باش !!

ممکن است به آشپزی عادت کرده باشید ، اما یک روز یکشنبه احساس خستگی می کنید و به نظر می رسد یک بدبختی بزرگ است. این خیلی خوبه! آن روز عجله نکنید و شاید روز دوشنبه زمانی را برای تهیه غذای هفتگی خود تعیین کنید.

یا شاید یک هفته وقت داشته باشید که از یک روال سالم خارج شوید. اتفاق می افتد! خود را زیر پا نگذارید و از پیشرفت خود دست نکشید. یک شکست کوچک چیز بزرگی نیست – فقط به روال عادی خود بازگردید و ادامه دهید. با غلبه بر چالش ها قوی تر خواهید شد!

چوب

باز هم می گویم: طول می کشد تا با یک روال سالم وارد شیار شوید! صبر کن عزیزم من می دانم که برخی از متخصصان می گویند 21 روز طول می کشد تا یک عادت را ترک کنم یا ترک کنم ، اما در واقع متوجه شده ام که این مدت طولانی تر است. چند ماه به خودتان فرصت دهید تا واقعاً با همه چیز همدلی کنید.

یک روال سالم می تواند رفاه و ظاهر شما را تغییر دهد. بله ، کمی کار لازم است. اما ارزشش را دارد!



دیدگاهتان را بنویسید