9 نکته برای جلوگیری از هوس خوردن شکر!


اگر تا به حال به کاهش مصرف قند فکر کرده اید ، احتمالاً متوجه شده اید که قند تقریباً همه چیز است. همه می دانند که شیرینی ها و دیگر شیرینی های فروخته شده در فروشگاه ها تنها غذاهایی نیستند که حاوی قند هستند ، اما رابطه عاشقانه با شکر بسیار عمیق تر است.

پس چگونه ممکن است کسی از مصرف شکر اجتناب کند؟

این مقاله به اشتراک گذاشته می شود 9 نکته برای جلوگیری از هوس خوردن شکربه

1. پروتئین را بر اساس آرد تهیه کنید

پروتئین برای بدن مفید است و همچنین به کنترل قند خون کمک می کند. سعی کنید پروتئین را به دوره های غذایی خود اضافه کنید. این بدان معنا نیست که همیشه باید گوشت باشد ، زیرا جایگزین های زیادی وجود دارد.

2. یک مولتی ویتامین خوب پیدا کنید

منبع اصلی فیزیکی هوس غذایی کمبود مواد مغذی است. مصرف متعادل مولتی ویتامین به جلوگیری از هوس کمک می کند. برای نتیجه بهتر ، مولتی ویتامین را همراه غذا مصرف کنید.

3. خواب راحت داشته باشید

شکر اغلب به عنوان راهی برای افزایش انرژی خسته استفاده می شود. استراحت خوب به جلوگیری از این حادثه کمک می کند.

4. آن را در دسترس نگه ندارید

اگر آن را در فروشگاه های مواد غذایی نخرید ، احتمال خوردن آن کمتر است. یخچال و انبار را خالی کنید تا دفعه بعد که میان وعده می خواهید ، چیزی نمانده جز انتخاب یک غذای سالم و بدون قند.

5. به خواندن برچسب ها عادت کنید

محصولات متنوعی برای جلوگیری از مصرف زیاد قند وجود دارد. برچسب ها را بخوانید و دریابید که کدام محصولات مناسب سبک زندگی شما هستند.

6. نامهای دیگر قند را بدانید

برای اینکه مشاوره قبلی م effectiveثرتر باشد ، باید به برخی از نام های قند دیگر مانند: شربت ذرت ، شکر ذرت ، شربت ذرت با فروکتوز بالا ، ساکارز و دکستروز توجه کنید. هر ماده ای که به -ose ختم می شود به شکل قند است ، بنابراین لیست مواد تشکیل دهنده را با دقت بخوانید.

7. کربوهیدراتهای پیچیده

شیرینی های تهیه شده از آردهای تصفیه شده و فرآوری شده نه تنها قند دارند ، بلکه قند خون را نیز مانند قند تحت تأثیر قرار می دهند. بهتر است مصرف این غذاها را محدود کنید.

8. ال-گلوتامین

ممکن است بخواهید این آمینو اسید جالب را امتحان کنید. این به تبدیل قند به غذا برای مغز کمک می کند.

9. مقدار زیادی آب بنوشید

اغلب هوس تشنگی است. به جای نوشابه ، آب سلتزر یا آب معدنی بنوشید تا میل به نوشیدن یک نوشیدنی گازدار برآورده شود.

دیدگاهتان را بنویسید