Q برای کوئست در تمرینات سه گانه است

دن کیشوت را به یاد دارید؟ او این مردی بود که این تلاش بزرگ را پیش روی خود تصور می کرد. من فکر می کنم ورزش سه گانه، مخصوصا ورزش سه گانه آماتور، این گونه است. هیچ کس شما را مجبور به انجام این تلاش نمی کند. هیچ کس شما را مجبور به ادامه این تلاش نمی کند. با این حال، تلاش هنوز وجود دارد و هنوز هم در پیش است. اگر بتوانید این تلاش را در زندگی خود درک کنید، به ویژه برایتان مفید خواهد بود.

برخی از ورزشکاران سه گانه به سادگی برای یک بار در سال در آن هیجان دارند. دیگران برای احیای امیدهای دور افتاده ورزشی در آن هستند. برای دیگران، تلاش برای رسیدن به کونا، هاوایی به مسابقات جهانی است. با این حال، دیگران می خواهند تلاش کنند و سه گانه محلی خود را برنده شوند. تلاش شما هر چه که باشد، امیدواریم انگیزه شما همچنان شما را به سمت تلاش خود سوق دهد.

اینکه چگونه تلاش خود را تکمیل می کنید یا حداقل پیشرفت را نشان می دهید، سوال بزرگ است. در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد:

استقامت ایجاد کنید

هر ورزشکار سه گانه نیاز به ایجاد استقامت دارد. فرقی نمی کند که در مسابقات سه گانه اسپرینت یا سه گانه راه دور مرد آهنی شرکت می کنید، به استقامت نیاز دارید. هر سال می توانید استقامت بیشتری ایجاد کنید. با استفاده از برخی تمرینات و هنگ های تمرینی که شما را وادار به تمرین در محدوده منطقه 2 یا منطقه 3 خود می کند، شروع کنید. شما باید در این محدوده دوچرخه سواری کنید، بدوید و شنا کنید تا استقامت خود را افزایش دهید. هر سال، می توانید با افزایش استقامت، عملکرد مسابقه خود را بهبود بخشید.

قوی تر شوید

بسیاری از ورزشکاران سه گانه فقط شنا، دوچرخه سواری و دویدن انجام می دهند. بار تمرینی مداوم شما را قوی‌تر می‌کند، اما می‌توانید تمرینات قدرتی را در باشگاه انجام دهید تا خود را قوی‌تر کنید. این تمرینات باید مخصوص مسابقه باشد. شما می‌خواهید که شانه‌ها و لت‌های خود را برای شنا بیشتر بسازید. شما می خواهید قدرت پای خود را برای دوچرخه سواری و دویدن ایجاد کنید. شما همچنین می خواهید انعطاف پذیری خود را افزایش دهید تا قدرت خود را افزایش دهید. اگر در خارج از فصل 1٪ قوی تر شوید، این به دقیقه در فصل مسابقه تبدیل می شود.

باهوش تر شوید

اطلاعات در ورزش سه گانه همیشه در حال افزایش است. اطلاعات بیشتری در مورد ورزش سه گانه امروزی نسبت به یک سال پیش و به خصوص 20 سال پیش وجود دارد. پیشرفت های مداومی در روال تمرین و رژیم های تمرینی وجود دارد. تغذیه از نظر بهتر شدن همیشه در حرکت است. اطلاعات نامحدود است. اطلاعات بسیار زیادی وجود دارد که به راحتی می توانید غرق شوید. توصیه می کنم به 1 پادکست گوش دهید، در 1 مجله (سه گانه ایالات متحده آمریکا) مشترک شوید، هر بار 1 وبلاگ بخوانید و 1 کتاب آموزشی بخوانید. اگر بیشتر از این کار کنید، ممکن است گیج و غرق شوید زیرا همه از داده‌های متفاوتی استفاده می‌کنند. در یک نوع تمرین خاص باهوش تر شوید و در نتایج خود سود بیشتری خواهید دید.

خوش بگذره

هر سال متوالی ورزش سه گانه باید لذت بخش تر و سرگرم کننده تر از سال گذشته باشد. شما قوی تر می شوید، استقامت بیشتری دارید و باهوش تر می شوید. به دلیل تلاش های شما ورزش سه گانه باید سرگرم کننده تر باشد. همیشه به یاد داشته باشید که از آن لذت ببرید. اگر دیگر سرگرم کننده نیست، پس کار دیگری برای انجام دادن پیدا کنید.

از این گذشته، هیچ کس شما را مجبور به این تلاش نمی کند، دن کیشوت!