Subway Nutrition: چگونه غذاهای کم کالری را در مترو پیدا کنیم

Subway یک ساندویچ زنجیره ای محبوب است که طیف وسیعی از ساندویچ ها و سالادها را ارائه می دهد. در حالی که برخی از مواد غذایی پرکالری هستند، برخی از آنها کم کالری هستند. اگر می خواهید غذاهای کم کالری پیدا کنید، در اینجا نکاتی در مورد چگونگی پیدا کردن آنها وجود دارد:

برو سراغ سبزیجات

یکی از کم کالری ترین ساندویچ ها، Veggie Delite Sub روی یک نان گندم 9 دانه ای است. این ساندویچ تنها 230 کالری دارد. بنابراین، می توانید بدون نگرانی از افزودن کالری زیادی به بدن خود آن را بخورید.

جدای از سبزیجات لذیذ، گزینه های کم کالری دیگری که می توانید انتخاب کنید سینه بوقلمون و همبرگر است. هر غذا حاوی 180 کالری است. اگر دوست دارید، می توانید همبرگر جنگل سیاه را با 290 کالری مصرف کنید.

اشتراک های کوچک را انتخاب کنید

اگر اهل غذا خوردن متوسط ​​هستید و اشتهای کمی دارید، ممکن است بخواهید به سراغ ساب های کوچک بروید زیرا نه تنها کوچک هستند، بلکه کالری کمتری نیز دارند. بر اساس مطالعات تحقیقاتی، محتوای کالری ساب های کوچک از 150 تا 200 کالری متغیر است.

مینی ساب با کمترین کالری، مینی ساب Veggie Delite با 150 کالری است. همچنین مینی ساب همبرگر و سینه بوقلمون جنگل سیاه نیز وجود دارد که 180 کالری دارد. اگر عاشق گوشت گاو هستید، می‌توانید زیر گوشت راست بیف را انتخاب کنید که 200 کالری دارد.

ساندویچ صبحانه مناسب بخورید

Subway یک سری ساندویچ صبحانه دارد که کمتر از 200 کالری دارند. یکی از بهترین ساندویچ ها، ساندویچ پروتئینی روی نان پنیر است. این شامل 170 کالری است. بیکن و استیک نیز وجود دارد که هر کدام 190 کالری دارند.

نکات بیشتر در مورد چگونگی پیدا کردن غذاهای کم کالری

هنگام خرید، همیشه منوی زیر شش گرم چربی را مطالعه کنید و سالادها و ساندویچ هایی را پیدا کنید که حاوی محصولات گوشتی مورد علاقه شما و تاپینگ هستند.

اگر عاشق سوپ هستید، همیشه باید تحقیق کنید و جایگزین های سالم موجود را شناسایی کنید. دو تا از بهترین سوپ هایی که باید در نظر بگیرید سوپ مینسترون (90 کالری) و سوپ رشته مرغ (100 کالری) هستند.

پس از سفارش ساندویچ خود باید حواستان باشد که چه مخلفاتی را انتخاب می کنید. به جای چیپس های معمولی سیب زمینی، غذاهای دیگری مانند چیپس سیب زمینی پخته شده، سیب زمینی یا ماست کم چرب را امتحان کنید.