3 تا از خطرناک ترین مکمل های بدنسازی (و عوارض جانبی جدی)


badansazi

اگر تا به حال از این مکمل ها استفاده نکرده اید، امیدواریم پس از مطالعه این مقاله بتوانید نظر خود را در مورد این استروئیدها و مکمل ها تغییر دهید. از این مواد باید اجتناب شود، زیرا عواقب آن می تواند شدید باشد. سلامتی و زندگی اسباب بازی نیست. حالا این به شما بستگی دارد. حتی قبل از اینکه به این مواد نزدیک شوید به آنها فکر کنید!

1- اریتروپویتین (EPO)

این دارو اغلب توسط ورزشکارانی که به دنبال افزایش استقامت خود هستند استفاده می شود. معمولا توسط دوچرخه سواران و دوندگان مسافت طولانی استفاده می شود.

EPO هورمونی است که توسط کلیه ها ساخته می شود و وظیفه آن تحریک مغز استخوان برای تولید گلبول های قرمز بیشتر است. با این حال، زمانی که به طور مصنوعی مصرف شود، تعداد گلبول های قرمز خون را به حدی افزایش می دهد که منجر به عواقب مضر برای سلامتی می شود. EPO خون را غلیظ می کند که خطر حمله قلبی، لخته شدن خون و سکته را افزایش می دهد. بسیار خطرناک است و می تواند کشنده باشد. به هر قیمتی از EPO اجتناب کنید!


تقویت بدن و تقویت بدن

در این پکیج شگفت انگیز می توانید بدنسازی و بدنسازی را به گونه ای یاد بگیرید که در هیچ باشگاه یا پکی ندیده اید و نشنیده اید! بهترین بدن را در کمترین زمان مسواک بزنید، عالی باشید و انگشت خود را در دهان همه بگذارید!


تاثیر مصرف پروتئین بر بدنسازی (و ۵ مکمل ارزشش را دارد!)

2- فلوکسیا ماسترون / هالوستین

فلوکستین یا هالوستین در بین ورزشکاران قدرتی و پاورلیفترها و همچنین بوکسورها و مبارزان MMA محبوبیت بیشتری دارد. این استروئید آنابولیک با افزایش وزن، اندازه عضلات، قدرت، قدرت و همچنین پرخاشگری مرتبط است.

مانند مبولرون و انسولین، فلوکسی استروژن می تواند باعث آسیب شدید کبدی شود و بنابراین توصیه نمی شود! مطمئناً خطرات و عوارض جانبی احتمالی بیشتر از موارد مثبت است.

تحقیقات جدید: روزانه چند قاشق غذاخوری مکمل بدنسازی مصرف کنیم؟

3- 4 – دینی تروفنول (DNP)

این مکمل توسط بدنسازان برای سوزاندن چربی استفاده می شود. حتی اگر بی ضرر به نظر برسد، برای ساختن رنگ، نگهدارنده و آفت کش ها استفاده می شود. به همین دلیل برای شما بسیار خطرناک است. اما دقیقا چه کاری انجام می دهد؟

این مکمل غذایی منجر به از دست دادن بین 400 تا 500 گرم چربی در روز می شود، زیرا متابولیسم را تا 50 درصد افزایش می دهد! این عواقب منفی زیادی دارد، از جمله افزایش دمای بدن. چیزی که DNP را خطرناک تر می کند این است که بدن ما مانند سایر مکمل ها آن را تحمل نمی کند.


صاف

با این اپلیکیشن ساده، فقط با گوش دادن به آن به مدت 5 دقیقه در روز، 80 روز به هر زبانی مانند بلبل گوش دهید! بهترین روش روز و در عین حال تقویت حافظه آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


جایگزین ها: 10 مورد از طبیعی ترین مکمل های بدنسازی

به عبارت دیگر، دمای بدن شما به سطوح بالاتر DNP افزایش می یابد. اگر بیش از حد مصرف کنید، بیش از حد مصرف خواهید کرد. دمای بدن به حدی افزایش می یابد که باعث آسیب دائمی به مغز و سایر اندام ها می شود. واضح است که DNP چیزی است که نباید با آن بازی کرد.

2 تا از پودرهای طبیعی توصیه شده ما

2. آن پروتئین

این پروتئین یکی از بهترین مکمل ها برای رشد عضلات است و پروتئین آن محصول تولید پنیر است.

به عنوان یک مکمل طبیعی تقویت کننده بدن، منبع خوبی از پروتئین است و هضم را کند نمی کند.

این بدان معنی است که می تواند بر سرعت تجزیه پروتئین ها در بدن تأثیر بگذارد. اگر ورزشکاران پروتئین او را بخورند، در عرض یک تا دو روز عملکرد تمرینی بهتری خواهند دید.

پروتئین او چه کاری می تواند انجام دهد؟

برای عضله سازی نیاز به پروتئین است. اغلب، نیاز بدن به پروتئین از طریق رژیم غذایی تامین می شود. وقتی تمرینات مقاومتی شدید انجام می شود، پروتئین در رژیم غذایی کافی نیست.

پروتئین آن از زنجیره های شاخه دار و اسیدهای آمینه تشکیل شده است. لوسین یکی از اسیدهای آمینه است که در ترکیبات پروتئینی برای ساخت عضله استفاده می شود.

به طور کلی، پروتئین او به ماهیچه ها اجازه بازسازی، بازیابی و رشد سریعتر می دهد. پروتئین باقیمانده نیز برای تغذیه عضلات بعد از ورزش استفاده می شود.

7 استراتژی ساده بدنسازی برای افزایش حجم

مهم نیست چقدر در باشگاه ورزش می کنید. اگر بدن شما کمبود پروتئین داشته باشد، نمی توانید عضله بسازید.

پروتئین آن یکی از طبیعی ترین مکمل های بدنسازی برای رشد عضلات است.

نتیجه مورد انتظار از دریافت پروتئین وی

  • عضلات بزرگتر
  • کاهش اشتها
  • کاهش چربی بدن
  • بهبود وضعیت عضلات و تعادل چربی
  • بهبود وضعیت عروق

3. پروتئین کازئین

این مکمل مانند مکمل هایش از 20 درصد پروتئین شیر تشکیل شده است. کازئین 80 درصد دیگر را تشکیل می دهد. کازئین سرشار از اسیدهای آمینه است. به عنوان عضله ساز عمل می کند و عضلات را حفظ می کند.

پروتئین کازئین چه می کند؟

پروتئین کازئین دیر هضم و فعالیت آن کند بوده و مکمل پروتئینی است.

کازئین بر خلاف پروتئین خود حاوی لوسین نیست.

بنابراین یکی از بهترین مکمل ها برای افزایش وزن و قدرت عضلات نیست.

با این حال، مطالعات نشان داده است که پروتئین کازئین در بدن بسیار بالاتر از پروتئین خود باقی می ماند.

قبل از بدنسازی چه بخوریم و چه نخوریم؟

به همین دلیل است که اسید آمینه تولید می کند تا ماهیچه ها را در مدت زمان طولانی تری تغذیه کند. علاوه بر این ماهیچه ها را تغذیه می کند. در نتیجه، آمینو اسیدهای کافی در بدن برای ذخیره وجود دارد.

نتایج مورد انتظار پروتئین کازئین

  • توده عضلانی سریعتر بسازید
  • زمان بهبودی سریعتر
  • مراقبت از عضلات

دیدگاهتان را بنویسید