تحت نظارت افراد شلوغ برای یک خانه سالم


وقتی سعی می کنید لباس های شسته شده بی پایان را کنار هم بگذارید ، کیلومترهای مناسب را بردارید ، همه را به موقع به مدرسه برسانید و این هفته برای شام خرید کنید (چه برسد به تهیه شام ​​امشب) و اولویت بندی نحوه سالم ماندن با بچه ها غیر ممکن به نظر برسد. وظیفه. ما این را درک می کنیم – وقتی لیست کارهای شما یک دقیقه افزایش می یابد ، گاهی اوقات احساس می شود که ساعت های کافی در روز برای اولویت بندی ورزش یا رژیم غذایی سالم وجود ندارد. اما ، لازم نیست آنقدر سخت باشد! در حقیقت ، می تواند روز را برای سالم ماندن در خانواده حتی ساده تر کند. منظورم این است که اگر عادات سالم خانواده منجر به انرژی بیشتر ، روحیه بیشتر ، خواب بهتر و مشکلات سلامتی کمتر شود ، آیا زندگی خیلی ساده تر نمی شود؟ اگر چیزی باشد ، ما بچه ها را کمتر ترد می بینیم و شاید ، شاید فقط چند صبح آرام در حالی که همه در خواب هستند ، بسیار ارزشمند به نظر می رسد!

مهمتر از همه ، با اولویت بندی شیوه زندگی سالم خانوادگی ، زمانی می توانید احساس خوبی داشته باشید که بدانید عادت های سالم (و در نتیجه کیفیت زندگی بهتر) را از کودکی در فرزندان خود ایجاد می کنید.

اگر این به تنهایی شما را قانع نمی کند ، روز بهداشت و سلامت خانواده اینجاست تا به ما یادآوری کند که چقدر مهم است که سالم در خانه باشیم.

روز سلامت و سلامت خانواده چیست؟

روز سلامت و تناسب اندام خانواده یک تعطیلات ملی است که در آخرین شنبه ماه سپتامبر اتفاق می افتد. همانطور که از نامش پیداست ، این تعطیلات به معنای تأکید بر اهمیت فعالیت در خانه با اولویت دادن به سلامتی و رفاه و نحوه سالم بودن در کنار کودکان است.

چرا سلامتی از سنین پایین اهمیت دارد؟

تعداد قابل توجهی از کودکان به دلیل مسائل مربوط به سلامتی مانند چاقی و دیابت به دلیل عدم تحرک و شیوه زندگی ناسالم در خطر هستند. در حال حاضر بیش از 150 میلیون کودک در جهان چاق هستند. حتی بدتر؟ تخمین زده می شود که این تعداد در سال 2025 به 206 میلیون نفر افزایش یابد. هیچ چیز در این مورد ، و یا ، وجود ندارد آمار چاقی دوران کودکی یک اپیدمی واقعی است که بسیاری از خطرات سلامتی را با خود به همراه دارد که می تواند یک عمر طول بکشد. از این رو روز سلامت و تناسب اندام خانواده متولد 1996 است – برای تشویق خانه سالم و افزایش آگاهی از مزایای قابل توجه سلامتی و رفاه از سنین پایین.

آنچه علم می گوید

شاید تعجب کنید که چقدر این می تواند تأثیر داشته باشد! اخیر مطالعه هاروارد دریافتند که مادران و کودکانی که عادات سالمی را انجام می دهند (مانند ورزش و رژیم غذایی سالم) 82٪ کمتر از مادران و کودکانی که این کار را نمی کردند چاق می شوند. چیزی ساده به عنوان پیاده روی روزانه می تواند مزایای بزرگی را به همراه داشته باشد!

تشویق مشاوره والدین از یک شرکت سلامتی

چه کسی بهتر از یک مادر شلوغ که می تواند همه کارها را انجام دهد ، توصیه می کند!؟ ما صحبت کردیم کریستینا کوک، مادر 3 فرزند ، معلم برتر در پیلاتس پلاس لا جولا، صاحب مشاغل مزرعه به میز خوک پختن، و بنیانگذار مزرعه دامپروری، مزرعه ای مجلل در فضای باز که گردش در فضای باز و رویدادهای سلامتی را ارائه می دهد. به جرات می توان گفت که کوک واقعاً نمایانگر سلامتی و رفاه از همه زوایا است – هم برای خودش و هم برای خانواده اش (مشغول !!).

“من کلاه زیادی دارم. مهمتر از همه ، من یک همسر و یک مادر هستم. من صاحب و اداره خدمات تحویل منزل ، مزرعه ما و مربی تناسب اندام در Lagree Pilates هستم. من عاشق سیستم غذایی ، رفاه عملی ، ارتباط با زمین و ارتباط با غذای شما هستم. کوک (با شیوه زندگی بیگانه نیست) اهمیت اولویت بندی خانه سالم را حتی در شلوغ ترین روزها درک می کند.

کرستینا در پاسخ به این س whyال که چرا سلامتی و رفاه نقش مهمی در زندگی او بازی می کند ، می گوید: “برای فعال نگه داشتن فرزندان خود باید فعال باشید. بزرگترين وظيفه ما به عنوان والدين تربيت افراد سالم است. به عنوان مثال به آنها نشان دهید که شما مراقب خودتان هستید و آنها نیز به انجام چنین کاری تشویق می شوند! به سرگرمی ها بپردازید ، حتی اگر آنها همیشه در حال تغییر هستند. علایق آنها احتمالاً با افزایش سن تغییر می کند ، اما حمایت از آنها با القای عادات سالم بعداً تا حد زیادی پیش خواهد رفت. کاری را که آنها انجام می دهند انجام دهند و آن را سرگرم کنند. همه چیز به سرعت پیش می رود ، بنابراین در جریان باشید و با خانواده خود در تماس باشید. “

ما می دانیم که یک خانه چقدر می تواند سالم باشد و بیایید نحوه سالم ماندن در کودکان را حتی برای خانواده های شلوغ ، تجزیه کنیم.

8 راه برای سالم ماندن در کودکان

# 1 فرزندان خود را در فرایند پخت و پز مشارکت دهید

مشارکت فرزندان در روند پخت و پز می تواند به ایجاد انگیزه در فرزندان شما (حتی گزین گیر) برای امتحان غذاهای جدید کمک کند و به آنها کمک کند تا عاشق این روند شوند (فکر کنید: آشپزی ، نظافت ، خرید ، برنامه ریزی غذا).

سعی کنید بچه ها را با آوردن آنها به مغازه خواربار فروشی بیدار کنید و از آنها بخواهید غذای سالم انتخاب کنند ، غذای سالم را برای پخت و پز در کنار هم تنظیم کنید و از آنها بخواهید که در تهیه غذا یا اندازه گیری مواد اولیه در دستور غذا به شما کمک کنند.

شماره 2 یک تغییر ساده در غذای سالم ایجاد کنید

غذاهای ناسالم را به غذای سالم تبدیل کنید و آن را سرگرم کننده کنید! به آنها نشان دهید که غذاهای میوه ای و گیاهی مانند کدو اسپاگتی یا خامه موز به اندازه پاستا و بستنی خوشمزه هستند.

متصل: بهترین کرم موز + 7 طعم خوشمزه

شماره 3 هر کجا که می توانید پیاده روی کنید

پس از بیش از یک سال زندگی مشترک ، هر کجا که می توانید بروید! کریستینا کوک می گوید ، فرزندان من به اندازه کافی نزدیک مدرسه ای که می توانند در آن راه بروند ، زندگی می کنند. ما به مدرسه یا حیاط می رویم ، به جای آسانسور از پله ها استفاده می کنیم ، یا گاهی اوقات حتی از مقصدمان دورتر می شویم تا قدم های بیشتری برداریم.

پیاده روی فراتر از مزایای فیزیکی ورزش ، می تواند از نظر روحی و روانی نیز مفید باشد. این یک راه عالی برای کاهش سرعت خود از شلوغی و شلوغی زندگی و گذراندن وقت با کیفیت بیشتر به عنوان یک خانواده است.

شماره 4 مشق شب را بیرون ببرید

کریستینا می گوید که با انجام فعالیت های بیرون از خانه آنها را تشویق کنید تا بیرون بروند. این به شما کمک می کند موارد موجود در لیست کارهای خود را بررسی کنید (برنده شدن برای والدین مشغول) اما به فرزندان خود احساس مسئولیت می دهد و آنها را فعال نگه می دارد!

این می تواند باشد: حمام کردن سگ در بیرون ، کمک به شستن ماشین یا چمن زنی ، باغبانی یا کمک به منظره. بچه های شما در بیرون از خانه و بیرون رفتن از هوای تازه می توانند به چه کارهایی کمک کنند.

شماره 5 زمان معامله برای زمان فعال

گاهی اوقات این کار باعث می شود فرزندان شما جلوی صفحه قرار بگیرند تا بتوانید فقط یک کار را انجام دهید ، آن خودخواهی مستقیم است (و اگر تنها وظیفه این است که 5 دقیقه از خود را برای نفس کشیدن اختصاص دهید ، ما قضاوت نمی کنیم). اما سعی کنید خانه های فعال را با محدود کردن زمان استفاده از صفحه نمایش در اولویت قرار دهید! آن را به جای زمان فعال جایگزین کنید:

سعی کنید وقت بگذارید و بازی های فعال مانند استتار یا برچسب زدن را تشویق کنید. در فعالیت های خانوادگی مانند تنیس ، بیس بال و فوتبال شرکت کنید. برای بهترین های هر دو جهان ، یک بازی ویدیویی تهیه کنید و آن را به یک شب بازی خانوادگی تبدیل کنید! فرزندان شما حرکت می کنند و بازی ویدئویی را به یکباره ثابت می کنند.

شماره 6 روز خود را با یک صبحانه سالم شروع کنید

چگونه می توان با کودکان سالم بود وقتی که وقت نداشتید؟ صبحانه اختصاصی غذا!

وقتی صبحانه سالم می خورید احساس بهتری دارید ، درست است؟ خوب ، بچه های شما نیز چنین احساسی خواهند داشت! اجازه دادن به آنها برای خوردن غلات صبحانه شیرین یا وافل های شربت وسوسه انگیز است ، اما این کار برای انرژی ، روحیه یا سلامت آنها-چه کوتاه مدت و چه درازمدت- مفید نیست.

در یک صبح شلوغ ، این صبحانه را به آسانی امتحان کنید! آیا اشاره کردیم که آنها نیاز به پخت صفر ندارند و چند دقیقه طول می کشد تا تهیه شوند؟

شماره 7 الگوی سبک زندگی سالم

بچه ها مانند اسفنج هستند – همه کارهایی را که انجام می دهید ثبت می کنند. اگر به جای آسانسور قدم می زنید ، به جای تماشای تلویزیون مطالعه می کنید ، در طبیعت داخل خانه وقت می گذرانید یا در اتاق ورزش می کنید ، احتمالاً آن را دنبال خواهند کرد!

کریستینا کوک می گوید ، من فرزندانم را با خود به کار می برم و آنها را در جریان کار قرار می دهم. این می تواند همراه من باشد تا برای شرکت ما از میز به میز ارائه دهیم ، از حیوانات مراقبت کنیم در حالی که شرکت خود را در مزرعه اداره می کنیم یا به استودیو پیلاتس می آییم و تغییرات روحی و جسمی دانش آموزان را قبل و بعد از تمرین مشاهده می کنیم.

چگونه می توان با کودکان سالم بود (حتی وقتی مشغول کار هستید) آسان تر از آن است که فکر می کنید – آنها همیشه مراقب هستند ، همیشه بلع می کنند و همیشه یاد می گیرند! این درباره چیزهای کوچک روزمره است.

شماره 8 در مورد اهمیت سلامتی و تناسب اندام با فرزندان خود صحبت کنید

کودکان بیش از آنچه فکر می کنید برای ارتباط ارزش قائل هستند. آنها دوست دارند در این فرایند شرکت کنند و مکالمات “بزرگسالان” داشته باشند. این می تواند در راه مدرسه ، رانندگی از محل کار یا حتی قبل از خواب باشد. این می تواند برای بحث در مورد اهمیت سلامت بنشیند ، یا می تواند چیزی لیبرال تر باشد. شاید وقتی شام را آماده می کنید و به آن اشاره کنید: “سلام آیا می دانستید که هویج حاوی مواد مغذی است که به تقویت بینایی کمک می کند؟ نکته بعدی که می دانید ، این دستهای کوچک بدون آنکه به شما گفته شود به سراغ گزینه های مغذی تری می روند!

افکار نهایی

اگر برای اجرای عادات سالم خانواده در تلاش هستید ، این را به عنوان راهنمای نحوه سالم ماندن در کودکان در نظر بگیرید.

وقتی زندگی دیوانه کننده به نظر می رسد ، یک نفس عمیق بکشید و به یاد داشته باشید: تغییرات کوچک در سبک زندگی به تغییرات بزرگ اضافه می شود! اولویت بندی یک خانه سالم لزوماً وقت گیر یا انرژی بر نیست. ما قول می دهیم که آن را دارید!



دیدگاهتان را بنویسید