طعم های پاییزی و سبزیجات سبز در بهترین حالت خود هستند


پاییز فرا رسیده و یکی از بهترین سبزیجات سبز هم همینطور!

دریافت محصولات در محل و در فصل اغلب به این معنی است که ما سبزیجات را زمانی می خریم که تازه ترین و خوشمزه ترین باشند. سبزیجات سبز تیره و سبز مانند فصل رشد سردتر. به چارت ، اسفناج و کلم پیچ سوئیسی فکر کنید. این سبزیجات قدرتمند دنیای تغذیه هستند. مملو از ویتامین برای محافظت از سیستم ایمنی بدن ، کمک به جذب آهن و کمک به متابولیسم پروتئین. سبزیجات همچنین حاوی منیزیم ، پتاسیم ، آهن و فیبر هستند. خوردن پتاسیم بیشتر می تواند به شما در کنترل فشار خون کمک کند.

سبزیجات سرشار از مواد مغذی هستند ، از لوتئین و زآگزانتین گرفته تا ساپونین ها و فلاونوئیدها. این مواد به عنوان آنتی اکسیدان در بدن عمل می کنند. آنها بدن را برای رادیکال های آزاد جستجو می کنند ، ذرات ناپایداری که توسط متابولیسم طبیعی تولید می شوند و می توانند به سلول های سالم آسیب برسانند و آنها را بی ضرر کنند.

مانند همه سبزیجات غیر نشاسته ای ، سبزیجات برگ دار کالری و کربوهیدرات کمی دارند ، به عنوان مثال کلم پیچ تنها 33 کالری و 6 گرم کربوهیدرات در هر فنجان دارد اما 133 درصد ویتامین A و 134 درصد ویتامین C مورد نیاز روزانه را تامین می کند. چای سوئیس فقط 35 کالری و 7 گرم کربوهیدرات در هر فنجان دارد.

بیشتر سبزیجات را می توان جوشانده ، بخارپز ، هم زده یا سرخ کرد. کلم پیچ احساس طبیعی و دلچسب تری به سوپ ها و خورشت ها می بخشد. سالاد را می توان به اعضای خانواده کاسنی اضافه کرد ، مانند غذای تند یا فریزر. اما مراقب باشید ، سبزی های کاسنی تلخ هستند ، بنابراین برای به دست آوردن کنتراست به یک فیلم شیرین یا خوش طعم مانند پیاز یا هویج نیاز دارند.

وقتی امسال سیب و کدو تنبل درست می کنید ، حتماً سبزیجات برگ دار محلی و بازار معمولی هفتگی کشاورزان را بررسی کنید و برای سلامت بیشتر به منطقه راحتی معمول بروید.

و اگر کلم برگ سبز فنجان چای شما نیست ، کلم بروکلی ، کلم بروکلی ، گل کلم ، جوانه بروکسل یک سبزی فوق العاده سالم پاییزی است که نصف بشقاب شما را پر می کند.

دیدگاهتان را بنویسید