من یک هفته قبل از خواب کیک گیلاس می خورم: قبل از خواب اینطور بود


مشکل پیاده شدن دارید؟ شاید زمان آن فرا رسیده باشد که کمی به رژیم غذایی خود اضافه کنید. یک شام کامل شکرگزاری را فراموش کنید – غذاهای دیگری نیز وجود دارد تریپتوفان را آزاد کنید و به شما در دستیابی به چشم بسته کمک می کند. در حقیقت ، آب گیلاس می تواند یکی از این غذاها باشد … و مستقیماً از مادر زمین تهیه می شود. اما، آیا این واقعا کار میکند؟ این واقعاً کمی علم است که می گوید بله. و از آنجا که آب میوه به عنوان یک ماده بی خطر و طبیعی برای مصرف در نظر گرفته می شود ، من فکر کردم چیزی برای از دست دادن ندارم! بیایید آن را امتحان کنیم.

مطالب مرتبط: به گفته یک متخصص ، شرایط و آنچه نباید برای بهترین خواب شبانه انجام دهید

از کیک آب گیلاس استفاده کنید

ابتدا بیایید ببینیم علم در این باره چه می گوید. “نشانه هایی از دستاوردهای متوسط ​​وجود دارد [of tart cherry juice] برای کمک به خواب ، “الکس دیمیتریو ، متخصص خواب معتبر ، می گوید: مطالعه کوچک از سال 2010. معلوم شد که اگرچه به اندازه هیپنوتیزم و درمان شناختی رفتاری (CBT) برای بی خوابی قوی نیست ، آب گیلاس ترش کمی کمک کرد. به خاطر داشته باشید که سازنده آب گیلاس از این مطالعه حمایت کرده است.

آ یک مطالعه اخیر نشان داد که “آب گیلاس زمان خواب و فعالیت خواب را افزایش می دهد” در هشت فردی که مطالعه را تکمیل کردند. زمان خواب آنها به طور متوسط ​​84 دقیقه افزایش یافت. آنها ادعا می کنند که ممکن است به این دلیل باشد که آب گیلاس باعث افزایش تریپتوفان می شود [and] کاهش التهاب “

یک مطالعه دیگر از مجله پزشکی اروپا گزارش داد که عصاره غلیظ آب گیلاس ترشح ملاتونین فرد را افزایش می دهد.

لیزا ماستلا ، متخصص تغذیه ، می گوید: “آب گیلاس ترش یکی از عوامل کلیدی بود که من را از بی خوابی ناشی از بارداری من رها کرد.” Bumpin ‘Blendsبه “به همین دلیل من یک اسموتی خواب – در اصل فقط برای خودم – تهیه کردم که بر اساس این ماده ساخته شده بود. کار می کند. “

آیا ایمن تر از ملاتونین است؟

شاید برای شما سوال باشد که تفاوت بین آب گیلاس و قرص خواب طبیعی دیگر: ملاتونین (من قطعاً بودم!). ملاتونین در نظر گرفته شده است “برای استفاده کوتاه مدت ایمن است“این بدان معناست که شما نباید آن را هر شب به مدت طولانی مصرف کنید. برخی از افراد عوارض جانبی بدی دارند و این نیز وجود دارد منع مصرف با داروهای خاص

از سوی دیگر ، مطالعات زیادی در مورد موارد منع مصرف یا عوارض جانبی آب گیلاس انجام نشده است ، اگرچه برخی از بیماران در صورت نوشیدن بیش از حد اسهال گزارش می دهند. در مقادیر کم قبل از خواب باید خوب باشد. اما به خاطر داشته باشید که هنوز یک آب میوه است و حاوی قند طبیعی (و در نتیجه کالری) است.

روش من

با آگاهی از مزایای بالقوه این آب میوه – و ویژگی های ایمنی آن – آن را هفت شب امتحان کردم.

مگن صفا

در مطالعه 2018 از 240 میلی لیتر آب میوه استفاده شد ، دو بار در روز به مدت دو هفته (بنابراین ، دو فنجان در روز به مدت 14 روز). در مطالعه EJM از یک اونس دو بار در روز استفاده شد. تفاوت بسیار زیادی بین این دو وجود داشت (دو اونس در مقابل دو فنجان!) و من نمی خواستم آن را دو بار در روز بنوشم ، بنابراین فقط با دوز هشت اونس قبل از خواب رفتم.

نام تجاری

من 100٪ مطمئن نیستم که مارک اهمیت دارد یا خیر ، اما من آنچه را که از Whole Foods ارائه شد سفارش دادم ، که در نهایت مارک 365 کیک آب گیلاس ارگانیک بود.

وقت خواب است

هیچ راهنمای مشخصی در مورد زمان مصرف این دارو وجود نداشت (و دوباره ، در مطالعه افراد دو بار در روز مشروب مصرف کردند) ، بنابراین من 30 دقیقه قبل از خواب انتخاب کردم ، که معمولاً زمانی است که من چای یا مکمل می خورم.

نتایج

بنابراین من از گزارشگر بد بودن متنفرم اما آب گیلاس ترش برای من کار نمی کند. من واقعاً در طول دوره به اصلاح نیاز داشتم – معمولاً در ساعت 10 شب من به رختخواب می رفتم و قبل از ساعت 2 بامداد با مشکل روبرو بودم! من امیدوار بودم که آب گیلاس به من کمک کند تا به برنامه معمول شبانه خود برگردم و ریتم شبانه روزی خود را کنترل کنم.

متأسفانه ، آن چند شب بی تاثیر بود و من به خواب جدی نیاز داشتم. بنابراین ، من تصمیم گرفتم یک شب آب پای گیلاس را همراه با صمغ ملاتونین امتحان کنم … این کار را انجام داد! ملاتونین صبح روز بعد من را خسته کرد (معمولاً برای من) ، بنابراین شب بعد به آب گیلاس برگشتم.

در این زمان ، خواب من بود خوب، اما نه به طور عمیق یا دورتر از حد معمول.

اگر به تکان دادن قوی تر و سریع تر نیاز دارید (مخصوصاً اگر استرس مانع از استراحت شبانه منظم شما شود) ، پودر منیزیم مانند مشاوره می تواند کمک کند – اما همیشه ایده خوبی است که ابتدا با پزشک خود صحبت کنید.

افکار نهایی

فقط برای شفافیت کامل: من در هفته ای که این اکسیر میوه ای را نوشیدم ، هیچ نتیجه قابل ملاحظه ای یا پیشرفت عمده ای در توانایی من برای تکان دادن سر مشاهده نکردم. به خاطر داشته باشید-این یک کارآزمایی کوتاه مدت با پارامترهای زیاد بود-به دور از یک کارآزمایی بالینی دارونما دوسوکور!

این دشوار است که بدانید چیزی فقط در یک هفته بر شما تأثیر می گذارد ، بنابراین برای درک بهتر نحوه عملکرد این بدن من ، باید این آزمایش را کمی بیشتر ادامه دهم و شاید مصرف خود را افزایش دهم. بهترین حدس من این است که نسبت به نتایج هدفمند و فوری (مانند صمغ ملاتونین) اثر تجمعی بهتری دارد.

من با افزودن یک فنجان آب گیلاس قبل از خواب هیچگونه تأثیر منفی را تجربه نکردم – و شروع آن خوشمزه بود. گرچه هست مقدار زیادی شکر طبیعی (بیش از 32 گرم در فنجان!) و حدود 159 کالری در یک لیوان ، من هیچ تغییری در وزن خود پیدا نکردم. در واقع ، من می دانم که این یک نوشیدنی شام خوب است وقتی با آب سلتزر مخلوط می شود (ترش گیلاس!) یا حتی آب لیمو برای ترویج یک چرخه خواب سالم.

آیا این کار برای شما کار می کند؟ احتمالاً – اما من فکر نمی کنم این اثر یا قدرت فوری راه حل خواب بیشتر را داشته باشد. این می تواند چیزی باشد که به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا سلامت طولانی مدت پایدارتری را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید