نکات آبرسانی تابستانی


لحظه ای که از در خارج می شوید ، یعنی. حرارت.

ما خورشید تگزاس خود را دوست داریم ، اما بیایید با آن روبرو شویم. تابستان می تواند به طرز غیرقابل تحملی گرم و مرطوب باشد. هیدراته نگه داشتن بدن در هر زمان از سال مهم است ، اما به ویژه در اوج تابستان ، زمانی که نیازی به عرق زیاد ندارید. بنابراین بهترین کار چیست؟ آبیاری ، مرطوب کردن ، مرطوب کردن!

همه ما به خوبی می دانیم که حفظ آب بدن چقدر مهم است ، چه تابستان باشد چه نباشد ، اما این اصل باید تکرار شود. آب به اندازه هوایی که تنفس می کنیم برای سلامتی ما اهمیت دارد.

آبیاری فقط رفع تشنگی نیست. نوشیدن آب باید بخشی عادی از برنامه روزانه شما باشد ، به ویژه اینکه آب بیش از 50 درصد بدن ما را تشکیل می دهد. همانطور که یک رودخانه چشم انداز خشکی را برای ادامه حیات فراهم می کند ، آب نیز مواد مغذی ضروری را برای بدن ما فراهم می کند ، از حرکت اجسام در سیستم ما حمایت می کند و از اندام های حیاتی ما محافظت می کند.

حالا فکر کنید وقتی فعالیت بدنی دارید و عرق می کنید این چقدر اهمیت دارد! چگونه می توانید خطر کم آبی بدن را کاهش دهید؟ در اینجا چند ایده وجود دارد.

  1. نوشیدن مقدار زیادی آب.
    باید واضح باشد ، اما چقدر ساده است که روز را بگذرانید و حتی به آن فکر نکنید؟ هوای گرم و مرطوب ما می تواند باعث کم آبی بدن شود ، حتی اگر ورزش نمی کنید. روز را با یک لیوان آب شروع کنید و به تدریج در طول روز بنوشید. از نوشیدنی های کافئین دار ، الکل ، نوشیدنی های ورزشی و نوشابه دوری کنید. ممکن است طعم این نوشیدنی ها عالی باشد ، اما مایعات از دست رفته را دوباره پر نمی کند. در واقع ، شکر و نمک در برخی نوشیدنی ها مایعات را از بافت ها خارج می کند. فقط آب ، آب معمولی

    طرفدار آب آشامیدنی نیستید؟ می فهمیم. آب معمولی کسل کننده است ، اما می توانید طعم آن را با لیمو ، لیمو ، انواع توت ها یا خیار متنوع کنید – طعم تازه بدون شیرین کننده یا نگهدارنده.

  2. از غذاهایی که آب زیادی دارند لذت ببرید.
    محصولات تازه راهی ارگانیک برای حفظ آب بدن شما هستند و میوه ها و سبزیجاتی مانند خیار ، هندوانه ، کرفس ، گوجه فرنگی و توت فرنگی میان وعده های مفید و مفیدی هستند.
  3. هنگام تعریق مایعات را پر کنید.
    چه در خارج از خانه کار کنید یا ورزش کنید ، مهم است که قبل از شروع مشروب را شروع کنید – و قبل و بعد از آن ادامه دهید. حتی اگر در سالن های بدنسازی Corpus Christi ما که تحت کنترل آب و هوا هستند تمرین می کنید ، گرما و رطوبت می تواند بدن شما را از مایعات و الکترولیت ها قبل از درک آن خالی کند.

علائم کم آبی بدن

هنگام کار در خارج از منزل یا ورزش در داخل خانه ، کم آبی بدن در هر مکانی ممکن است رخ دهد – حتی هنگام کار در کولر گازی. و این فقط محصول جانبی گرمای تابستان نیست ؛ کم آبی بدن در هر زمانی رخ می دهد که بدن شما فاقد مایعات حیاتی برای عملکرد صحیح باشد. علائم را بیاموزید تا بتوانید بلافاصله به دنبال کمک باشید:

  • سردرد ، سرگیجه و خستگی
  • گرفتگی عضلات
  • تنفس سریع
  • بدون ادرار کردن

در صورت مشاهده هر یک از این علائم ، از گرما خارج شوید ، دمای بدن خود را پایین بیاورید و به آرامی آب بدن خود را تامین کنید. در صورت جدی بودن ، با 911 تماس بگیرید.

از تابستان لذت ببرید ، ایمن باشید – و در سالن های ورزشی Corpus Christi ما ملاقات کنید!

دیدگاهتان را بنویسید