13 نکته مفید برای جلوگیری از چاق شدن در سفر


سفر یکی از دلایل اصلی بسیاری از افراد است تعطیلات در نوروز چاقی. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند از سفر خود لذت ببرید و تعطیلات خود را بدون افزایش وزن به پایان برسانید:

2. دلایلی که چرا تصمیم به کاهش وزن گرفتید را بنویسید. این لیست را در سفر همراه خود داشته باشید. هر روز صبح و هر زمان که خواستید یک میان وعده پر کالری بخوانید.

. تا جایی که ممکن است در زمان های خاص غذا بخورید. اگر به طور نامنظم غذا می خورید، احتمالا پرخوری می کنید.

. اگر در رستوران غذا می خورید، با غذاهای کم کالری مانند سالاد یا سوپ (بدون خامه) شروع کنید.

. غذاهای سرشار از پروتئین را انتخاب کنید که بتوانید بخورید. باعث می شود مدت بیشتری احساس سیری کنید.

1. برخی از رستوران ها غذا را در اندازه های کوچک و بزرگ عرضه می کنند. غذا را به مقدار کم سفارش دهید یا آن را با یکی از همسفران خود به اشتراک بگذارید.

برای جلوگیری از چاقی صبحانه بخورید

. صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را خوب کند یا آن را خراب کند. برای صبحانه از غذاهای پر پروتئین مانند تخم مرغ یا شیر کم چرب استفاده کنید و غذاهای شیرین را محدود کنید.

. میان وعده را فراموش نکنید نخوردن یک میان وعده می تواند شما را بسیار گرسنه کند و باعث شود غذاهای پرکالری زیادی بخورید.

. میان وعده های سالم را در کیف خود قرار دهید. یکی از میان وعده هایی که در سفر می توانید تهیه کنید میوه است. داشتن یک میان وعده سالم می تواند به شما کمک کند در مقابل غذاهای وسوسه انگیز و پر کالری مقاومت کنید.

. آب کافی بنوشید. در سفر همیشه یک بطری آب همراه داشته باشید.

20. اگر برای مدت طولانی با ماشین سفر می کنید، پس از طی مسافت طولانی توقف کنید و 5 تا 10 دقیقه پیاده روی یا ورزش کنید. هنگام سفر هوایی، هر از چند گاهی در راهروی هواپیما راه بروید.

چاقی در سفر

. تا جایی که می توانید ورزش کنید. می توانید از سالن بدنسازی هتل استفاده کنید یا پیاده روی کنید.

. اگر زمان زیادی طول می کشد تا به مقصد خود برسید، قبل از شروع سفر ورزش کنید تا در زمان رسیدن به مقصد، مقداری از عدم تحرک خود را جبران کنید.

. تا جایی که ممکن است با پای پیاده راه بروید و از ماشین به اندازه کافی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید