5 نکته کلیدی برای تولید مثل


ما معمولاً به راحتی می توانیم باردار شویم ، درست است؟ حقیقت این است که لزوماً چنین نیست کار آسانی نیست!
برخی از والدین ماه ها با هم تلاش می کنند اما بارداری اتفاق نمی افتد. اگرچه اغلب با تغییر برخی رفتارهای معمول زندگی و لوازم جانبی و حذف برخی ویژگی ها بچه دار شدن را آسان می کند.
تجربه مادر:

“وقتی متوجه می شویم که کاری است که ما انجام می دهیم و انجام می دهیم ما نمی دانیم و ممکن است مانع از داشتن فرزندمان شود ، ما شروع به حل کردیمگوردون ما در خانه ورزش کردیم و فقط 3 ماه رژیم غذایی خود را تغییر دادیم
“سپس من دوقلو باردار شدم.”

قدرتی که تغییرات تغذیه ای و شیوه زندگی می تواند بر باروری داشته باشد این شگفت انگیز است و یکی از وظایف رژیم درمانی این است
اطلاعات ما را با زوج هایی که به آن نیاز دارند به اشتراک بگذارید.

در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند در 6 تا 12 ماه آینده باردار شوید تغذیه می تواند کمک زیادی کند.
همه باید سلامت گامت های خود (تخمک و اسپرم) را بهبود بخشند. بنابراین این نکات مهم را بخوانید و در 90 روز آینده خود را پیدا کنید باروری را آماده کنید!

حتماً برای اطلاعات بیشتر از متخصص تغذیه و پزشک خود سوال کنید مشورت کردن.

روزانه 1.3 تا 4 وعده سبزی و میوه بخورید.

می دانم که برای بسیاری از شما ممکن است در ابتدا سخت به نظر برسد ، اما باور کنید آنتی اکسیدان موجود در سبزیجات معجزه می کند! تخم مرغ و اسپرم بسیار شکننده است و استرس اکسیداتیو می تواند باعث تخریب شود تخمک و اسپرم. که این می تواند منجر به انحراف شود کروموزوم (یکی از مهمترین دلایل سقط جنین). میوه ها و سبزیجات منبع اصلی آنتی اکسیدان ها در رژیم غذایی هستند و دارای 3-4 عدد هستند واحد (لیوان) در رژیم غذایی روزانه شما می تواند راهی عالی برای این کار باشد مصرف آنتی اکسیدان را افزایش دهید.
سبزیجات و میوه های خوب برای دریافت آنتی اکسیدان پرتقال ، اسفناج ، کلم ، کلم بروکلی ، سبزیجات برگ سبز ، فلفل ، گوجه فرنگی ، هویج ، هندوانه ، انواع توت ها ، انار و انگور ذکر شده است.

فراموش نکن همسرتان را با خود ببرید

2. ویتامین D کافی دریافت کنید.

یکی از دلایل اصلی سقط جنین ، کمبود ویتامین D در مادر است. ویتامین D وجود دارد نام ویتامین خورشید معروف است و توانایی ما در تولید ویتامین های کافی D در معرض آفتاب کم زمستان. اندازه غذای معمولی ما این ویتامین به اندازه کافی برای حفظ مقدار مورد نیاز بدن وجود ندارد ، بنابراین اغلب گاهی راه حل این است که ویتامین D مصرف کنید.
اگر می توانید ، از پزشک خود در مورد میزان ویتامین D و دیگر ویتامین ها سوال کنید ویتامین ها را بررسی کنید. اینگونه است که نقشه راه به دست شما می رسد چگونه می توان تمام ویتامین های بدن را بهتر کرد.
بهترین منبع ویتامین D موجود در ایران ماهی آزاد است. ماهی ماهی آزاد ، ساردین ، ​​شاه ماهی ، ماهی تن و میگو نیز منابع خوبی هستند آنها ویتامین D هستند (این ماهی هایی که گفتم ماهی های چرب از آب سرد هستند و منابع مشابه دیگری نیز داریم). روغن کبد ماهی نیز منبع خوبی است به صورت کپسول تجویز می شود. شیر و محصولات لبنی ، زرده تخم مرغ و گوشت رنگ قرمز نیز منبع خوبی است. چند رول و غذا شامل غنی سازی ویتامین D

مصرف چربی های ضدالتهابی امگا 3 را افزایش دهید.

چربی های امگا 3 (به ویژه DHA و EPA) دارای خواص ضد التهابی هستند ارزیابی صحیح باروری بسیار مهم و ضروری است. در حال حاضر قصدما لازم نیست زیاد در مورد خواص امگا 3 صحبت کنیم ، فقط باید بدانید که آیا در 2-3 هفته و ماهی های چرب معمولی مانند قزل آلا ، ساردین ، ​​ماهی ماهی ماهی و … نخورید ، بهتر است به دنبال مکمل های امگا 3 با کیفیت باشید خوب نگاه کنید.

4. کاهش استرس.

من میفهمم. در این شرایط عادی ، اگر کسی به شما گفت آرام باشید اتفاقاً ، دوست دارید با مشتی زیبا از پول به خودتان تبریک بگویید 😀 و در قلب خود شما به من نفرین می کنید ، اما این به هورمون استرس باز می گردد کورتیزول! هنگامی که بدن می خواهد از منابع مورد نیاز خود کورتیزول تولید کند تولید پروژسترون ، که برای تخمک گذاری ضروری است ، سرقت می کند (هر دو هورمونهای استروئیدی هستند). بنابراین ، تولید کورتیزول را پایین نگه دارید منابع بیشتری برای تولید هورمون استروژن به بدن می دهد بمونه.

ویتامین C و B برای کاهش استرس مفید است. بخورید و شاد باشید (برای کاهش استرس می توانید به مقاله در مراجعه کنید از سایت دیدن کنید) اما صادق بودن بخش بزرگی از آن است آرام باشید ، کاری را که دوست دارید انجام دهید و از آن لذت ببرید داره برمیگرده یوگا کار کن. تمرین. به موسیقی گوش دهید. کتاب خواندن. به خوبی از گلدان های خود مراقبت کنید. یکدیگر را در آغوش بگیرید. عبادت.
با دوستان خود ملاقات کنید و هر کاری که می خواهید انجام دهید.

5. مکمل مصرف کنید.

این مولتی ویتامین حاوی 13 نوع ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز است بارداری و شیردهی. اگر منتظر باردار شدن اول هستید ، شروع کنید شما یک فرصت طلایی را برای مصرف این مکمل از دست دادید. ما عادت کرده ایم مشتریان توصیه می کنند این مکمل را حداقل 3 ماه قبل از بارداری مصرف کنند مصرف کردن.

ما اغلب به تخمک هایی فکر می کنیم که در تخمدان هایشان متولد می شوند ما تا آخر ثبات داریم و نمی توانیم کاری سالم انجام دهیم بودن !! خوب ، این یک سوء تفاهم بسیار بزرگ است !! چرخه رشد تخمک تقریباً 3 ماه است و در این مدت انتخاب ها و روش های تغذیه ای زندگی ما نقش مهمی در سلامت تخمک ها و احتمال بروز ناهنجاری ها دارد دارای سلولهای کروموزومی است. این امر به ویژه اگر قبلاً صادق است شما مدتی تحت کنترل هورمونی بدن خود بوده اید و در واقع در حال کوچک شدن هستید مواد مغذی مورد نیاز در دوران بارداری (استروئیدها) از اهمیت ویژه ای برخوردار است لذت بردن. (مدیریت هورمون مانند مصرف قرص های ضد بارداری یا قرص ها و حتی برخی از درماتولوژی هایی که کنترل می کنند هورمون داشته باشید)

زنی که از مکمل های مولتی ویتامین در دوران لقاح استفاده می کند آنها در معرض خطر ابتلا به پره اکلامپسی نسبت به سایرین قرار دارند.
بهتر است این مکمل را 6 ماه قبل از بارداری مصرف کنید gera بنابراین اگر قصد دارید تابستان امسال باردار شوید ، مطمئن باشید فردا این مولتی ویتامین را دریافت خواهید کرد!

یادداشت مهم:

برای مصرف این مکمل با پزشک یا متخصصبا متخصص تغذیه خود مشورت کنید. ما معمولاً یک روز معمولی با غذا داریم
توصیه می کنیم. در برخی موارد ، این مکمل ممکن است باعث حالت تهوع شود مطمئن شوید که این روند را با مشورت یک متخصص ادامه داده و پیش بروید مصرف آن را به میل خود متوقف نکنید. اگر دارویی مصرف می کنید ویژه ، در صورت عمل جراحی ، مشکلات خونریزی ، در درمان قبل از مصرف داروهای ضد انعقاد خون حتما با پزشک خود مشورت کنید مشورت کردن.
ما سعی می کنیم به زودی پستی در مورد خدمات تغذیه منتشر کنیم سلامت اسپرم مردان را به اشتراک بگذارید

شاد باشی خوشبخت

دیدگاهتان را بنویسید