آیا یک تمرین 30 یا 60 دقیقه ای برای کاهش وزن بهتر است؟


وقتی صحبت از بهترین تمرینات برای کاهش وزن می شود ، مطمئناً کمتر می تواند بیشتر باشد. بنابراین اگر به گونه ای برنامه ریزی شده اید که فکر می کنید برای کاهش چربی خود باید بیشتر تلاش کنید ، این ممکن است به عنوان یک تمرین 30 دقیقه ای برای کاهش وزن ، تنها چیزی باشد که شما نیاز دارید! در حقیقت ، تحقیقات نشان می دهد که تنها نیم ساعت در روز امکان پذیر است افزایش چربی سوزی موثرتر از یک تمرین 60 دقیقه ای برای کاهش وزن! آگندوفا؟ باور کنید! این خبر فوق العاده ای برای کسانی است که مطمئن هستند شما زمان کافی برای تناسب اندام و احساس فوق العاده خوب را ندارید. تنها چیزی که شما نیاز دارید 30 دقیقه است. و ما دقیقاً به شما نشان می دهیم که چگونه تمرینات کوتاه مدت را برای شما و برنامه خود کار کنید.

این علم که چرا یک تمرین 30 دقیقه ای می تواند بهتر از یک ساعت کامل باشد

آ من منتشر شده در مجله فیزیولوژی آمریکا نشان داد شرکت کنندگانی که تنها 30 دقیقه در روز ورزش می کردند ، 30 درصد بیشتر از کسانی که یک ساعت کامل ورزش کردند ، وزن خود را از دست دادند. چرا؟ شرکت کنندگانی که به مدت 30 دقیقه تمرین کردند ، در طول روز انرژی بیشتری صرف ورزش و ورزش کردند ، به احتمال زیاد به این دلیل که بعد از تمرینات انرژی بیشتری داشتند. ورزش طولانی مدت نیز می تواند باعث احساس گرسنگی در افراد شود. تمرینات موقت می توانند بیش از مقدار کالری اضافی که در واقع سوزانده اند ، بخورند ، که باعث می شود از کمبود کالری لازم برای کاهش وزن جلوگیری شود. همچنین ، 30 دقیقه ورزش بسیار مناسب تر است تا در یک برنامه شلوغ قرار گیرد که احتمال ثبات را افزایش می دهد ، مهمترین عامل در کاهش وزن.

5 نکته برای تناسب 30 دقیقه ورزش در روز

اگر احساس می کنید تقریباً غیرممکن است که یک تمرین طولانی تر را در یک روز شلوغ قرار دهید ، وقت آن است که تمرینات کوتاه مدت را برای برنامه و اهداف تناسب اندام خود انجام دهید! در اینجا پنج نکته در مورد چگونگی تناسب این تمرینات سریع اما م 30ثر 30 دقیقه ای در روز آورده شده است.

شماره 1 تمرینات خود را مانند جلسات سازماندهی کنید

وقتی در تقویم خود جلسه ای دارید ، آن را از دست نمی دهید. زمان شما تمام شده است و متعهد هستید. همین امر باید در مورد تمرینات شما نیز صدق کند. قبل از شروع یک هفته شلوغ به برنامه خود نگاه کنید. تصمیم بگیرید که چه زمانی می توانید تمرینات خود را مطابقت دهید و آنها را در تقویم خود برنامه ریزی کنید. اگر برنامه شما تغییر کرد ، مشکلی نیست. فقط زمان دیگری را در برنامه خود پیدا کنید! به یاد داشته باشید: وقتی نوبت به تمرینات کاهش وزن می رسد ، همه چیز به ثبات و ثبات مربوط می شود!

شماره 2 تمرینات را به انفجارهای حتی کوتاه تر تقسیم کنید

علوم پایه نشان داده است که تمرینات کوتاه مدت می توانند به اندازه تمرینات طولانی مدت مثر باشند. بنابراین ، این 60 دقیقه تمرین کاهش وزن را فراموش کنید! سعی کنید تمرینات خود را به دو جلسه 15 دقیقه ای در روز تقسیم کنید. می توانید روی آن تمرکز کنید ایجاد قدرت در یک جلسه و جلسه خود را افزایش دهید تپش قلب در دیگری این ترفند برای تمرینات کوتاه مدت عالی است؟ متمرکز بمان. هر دقیقه همه چیز را بده!

شماره 3 زودتر لباس بپوشید

نشانه های بصری ، مانند پوشیدن لباس های تمرینی یک شب قبل ، به مغز شما کمک می کند تا عادت ها را شکل دهد. و یک چیز کمتر وجود دارد که باید قبل از عرق کردن به آن فکر کنید. وقتی در زمان مناسب فشار می آورید ، هر دقیقه مهم است. آماده کردن لباس های ورزشی برای بیرون رفتن زمان زیادی را برای انتخاب آنها صرف می کند.

شماره 4 آن را سرگرم کننده کنید!

اگر تا به حال به باشگاه ورزشی نرفته اید ، ممکن است این یک مفهوم خارجی باشد. بنابراین در اینجا دعوت شما برای یافتن تمرینی است که حداقل از آن متنفر نیستید. خیلی راههای مختلف وجود دارد کالری بسوزانید، عضله سازی کنید، تنش را رها کنید، و انعطاف پذیری خود را افزایش دهیدبه شما واقعاً مجبور نیستید تمریناتی را که باعث می شود بگویید “وای!”

شماره 5 به خودتان پاداش دهید

شما در حین ورزش سروتونین ، اندورفین و دوپامین آزاد می کنید که این احساس شگفت انگیز را پس از ورزش به شما می دهد. اگر تا به حال دونده بالا را تجربه کرده اید ، آن را می شناسید! برای برخی ، پیش بینی این احساس به تنهایی انگیزه کافی برای حرکت است. با این حال ، این برای همه صادق نیست.

برای کسانی که متقاعد کردن آنها سخت تر است ، سعی کنید با ایجاد پاداش برای رسیدن به اهداف تناسب اندام خود ، مغز خود را تقویت کنید. شاید بعد از ورزش خودتان را با قهوه کم قند مورد علاقه خود میل کنید. یا از یک وعده غذایی مفید ، لباس های ورزشی جدید ، یا دستگاه تصفیه هوایی که در پایان هفته قبل از اتمام تمرین مشاهده کرده اید ، لذت ببرید.

اگر زمان کوتاهی دارید چطور؟

برخی از روزها ، یک تمرین 30 دقیقه ای برای کاهش وزن انجام نمی شود. جلسات لحظه آخری برپا می شود ، بچه ها عصبانی می شوند و قرارها تکمیل می شود. ما انسانیم! این روزها تمام تلاش خود را بکنید تا راههای دیگری برای فعال بودن پیدا کنید. می توانید از پله ها استفاده کنید ، پیاده روی ها و جلسات را برنامه ریزی کنید ، هنگام مسواک زدن زانو بزنید یا حتی زمان سنجی برای بلند شدن و ورزش هر ساعت تعیین کنید. ما عاشق 10-20 تکرار خم شدن بازوها ، ریه ها ، پرش ها ، پشت پا ، v-ups و برنامه ها هستیم آنها را برای یک روز روشن کنید!

به زمان و بدن خود احترام بگذارید

زمان و بدن شما دو مورد از ارزشمندترین چیزهایی است که دارید. بسیاری از مردم تمرکز بیشتری روی زمان دارند زیرا نمی دانند که می توانند هر دو را در اولویت قرار دهند. یک تمرین 30 دقیقه ای نه تنها از کاهش وزن پشتیبانی می کند بلکه می تواند ذهن را تحریک کند ، خلاقیت و بهره وری را بهبود بخشد و شما را در یک زندگی فعال و سالم نگه دارد.

این زمان اضافی به شما زمان بیشتری می دهد تا سرعت خود را کاهش داده و سایر موارد موجود در لیست کارهای خود را بگیرید!

آیا آماده اید تا ببینید تمرینات سریع چقدر سرگرم کننده و م effectiveثر است؟ اگر هنوز به انجمن ما ملحق نشده اید ، به صورت رایگان ثبت نام کنید و به تمرینات نامحدود رایگان دسترسی داشته باشید گزینه های زیادی برای یک برنامه شلوغبه

دیدگاهتان را بنویسید